Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Vote_rcap 
Vince
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Vote_rcap 
Anxiety
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Vote_rcap 
Alma
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Vote_rcap 
Jamie
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Vote_rcap 
Jillian
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Vote_rcap 
koishite
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Vote_rcap 
Clary
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Vote_rcap 
Boris
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Vote_rcap 
Caitlyn
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Voting_barKedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne//   Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 8:56 pm

Sted: Skole gården
Tid: efter skle tid (ca. 03:45)
Dato: Irl
Vejr: Irl
Årstid: Vinter
Omgivelser: Skolegården. Elever, lærer, bænke.
Påklædning:Se profil billede.


Sneen dalede stille ned den nat. En Moroi pige, der så meget yngre ud end hun var, kom gående inde fra et klasselokale. Hendes porcelæns agtige ansigt var lettere rødt i kinderne pågrund af kulden. Mia, som var pigens navn, kom gående med sin taske. Hun kiggede efter nogle af sin venner men hun var i dårligt humør og ville enlig ikke snakke med dem.
Mia stoppede op og så sig omkring med sine blå øjne. Hun besluttede sig for at hun måske kulle sætte sig. Så det gjorde hun, hun satte kursen imod en bænk og satte sig ned med sin taske ved siden af sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne//   Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne// Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:40 pm

P: Lang sort frakke, hvid bluse, mørkeblå jeans og sorte sko.

Da klokken ringde og signalerede til at de fleste havde fri nu, kom Dimitri gående henne fra biblioteket. Hen gik med raske skridt hen imod gymnastiksalen, da han skulle undervise en elev privat. Han stoppede dog op da han fik øje på Mias triste ansigt. Han gik hen til hende og smilte svagt. "Hvad er der galt Mia?" spurgte han med sin russiske accent. Han kendte Mia, og hun var ikke den sødeste person han kendte, men han kunne ikke stå imod at hjælpe hende.
Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomhed efter skole tid //Åbent emne//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Spise tid. //Åbent emne//
» Blod holder dig oppe //Seriøst emne, åbent for 1 max 2 mere//
» Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Skolegården-
Gå til: