Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Seneste emner
    » Emne med mig :3?
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

    » Nu skal jeg vide det...
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

    » Seeking, Now And Forever..
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

    » EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

    » Okay... Øhm... pænt pinligt...
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

    » Mødet med min vogter [Anxiety]
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

    » mit fravær
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

    » Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

    » Keder ... Mig?
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

    Mest aktive brugere
    Lissa
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Vote_rcap 
    Vince
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Vote_rcap 
    Anxiety
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Vote_rcap 
    Alma
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Vote_rcap 
    Jamie
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Vote_rcap 
    Jillian
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Vote_rcap 
    koishite
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Vote_rcap 
    Clary
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Vote_rcap 
    Boris
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Vote_rcap 
    Caitlyn
    Skru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Voting_barSkru op for spændingen med lange indlæg! Vote_rcap 
    Søg
     
     

    Vis resultater som:
     
    Rechercher Avanceret søgning
    Hvem er på nu
    Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

     

     Skru op for spændingen med lange indlæg!

    Go down 
    ForfatterBesked
    Lissa
    Admin
    Lissa


    Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
    Antal indlæg : 479
    Join date : 17/12/10

    Skru op for spændingen med lange indlæg! Empty
    IndlægEmne: Skru op for spændingen med lange indlæg!   Skru op for spændingen med lange indlæg! Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 8:55 pm

    BONUS!
    Guide til længere indlæg og holde gang i dit emne!

    Der er nu kommet en guide til hvordan man kan skrive længere indlæg! Dette kan gøre flere linjers forskel!

    Her er en lille liste af ting du kan forbedre.

    • Du kan skrive dine ord rigtige, hvis nu du skal lave til noget bestemt der tilhører din karakter, kan nogen finde på at skrive 'Hun kastede hindens hår om bag ryggen' når det jo er forkert. Der skal man skrive 'Hun kastede hendes hår om bag på ryggen. Det er nemlig rigtigt.
    • Du kan skrive hvad din karakter laver, ser, hører, tænker og siger.
      For eksempel, 'Hun gik kort rundt i en cirkel, så en kvinde imens og hørte hendes lave latter. *Shit! Hun er ude efter mig!* tænkte hun højt i sit hoved, "Hvad vil du?" råbte hun højt.'
    • Du kan huske at tjekke din grammatik! Husk det med , og . kan drille en del. Guiden til at finde kommaet kommer længere nede.




    For at finde kommaet i en sætning!
    Vi tager denne sætning for eksempel:
    Hun satte sig ned hun læste det sidste kapitel af bogen hun rejste sig igen hvorefter hun begyndte at gå ud af døren til sine høns som var blevet sultne.
    Du kan starte med at sige, 'Hvem' igennem det meste af det, så stopper du ved 'satte', derefter svarer du dig selv, 'Det Gjorde...' hvor det så bliver 'hun'. Så går du videre til næste 'hvem', det er ved læste, så går du videre til 'Det Gjorde', men lige her er det en snyder, for det er mere end en ting hun gør, så du må bare sætte en masse komma hvor det lyder rigtigt. Sådan forsætter du og så kommer det til at se sådan ud!
    Hun satte sig ned,læste det sidste kapitel af bogen, rejste sig igen, hvorefter hun begyndte at gå ud af døren til sine høns, som var blevet sultne.
    Kan i se? Det er meget nemt.



    skrevet af: Anxiety
    Tilbage til toppen Go down
    https://vampyrakadamiet.danskforum.net
     
    Skru op for spændingen med lange indlæg!
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Den lange vente tid //Privat :: Boris//

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    Sankt Vlademirs Akademi :: Dette skal læses inden man starter-
    Gå til: