Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Vote_rcap 
Vince
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Vote_rcap 
Anxiety
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Vote_rcap 
Alma
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Vote_rcap 
Jamie
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Vote_rcap 
Jillian
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Vote_rcap 
koishite
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Vote_rcap 
Clary
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Vote_rcap 
Boris
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Vote_rcap 
Caitlyn
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Voting_barTid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 10:16 pm

Jamie lænte sig roligt frem og tog blidt hedes spinkle hånd og kunne med det samme se hendes tanker, men de var lidt forvirende. Han lagde roligt den anden over hendes hånd og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 10:20 pm

Jill sitrede svagt da han rørte hende, men holdte sine hænder helt roligt. Hun så nysgerrigt og interesseret på ham, da han lukkede øjnene og lagde sin anden hånd på hendes. Hun glædede sig til at han fortalte hvad han havde set. Om han havde læst hendes tanker... Burde hun så ikke tænke noget som han kunne forklare? Hun skar ansigt og begyndte at tænke kraftigt på tanken om ild. Hun fandt bare lige trøst i den tanke.
Tilbage til toppen Go down
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 10:28 pm

Jamie smilte da handes tanker blev mere fokuseret. Han åbnede roligt hans øjne og smilte til hende "Nu tror jeg på du har Ildens element" Han smilte roligt og så hvordan hun styrede det. Han slap roligt med den hånd han havde over hendes og kunne mærke hun stolede på ham, og det var han glad for.
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 10:37 pm

Hun lo lavmælt men glad. Han kunne rent faktisk læse tanker ved fysisk kontakt. Hvor spændende! Hun så sig omkring, og lagde mærket til at mange var gået. Hun spiste en smule mere af sine cornflakes og betragtede ham indgående.
"Hvor meget kan du høre når du ikke røre personen?" spurgte hun indgående og spiste videre på sin morgenmad.
Tilbage til toppen Go down
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 10:42 pm

Han så ned på sin mad, rystede kort på hovedet og svarede så på hendes spørgsmål "Det er meget forskelligt, jeg kan nærmere se når folk tænker, der er lige som en tåge der stiger ud fra deres hovede, nogle gange mumlen. Men vis jeg så kan se deres tanker helt er det derea aura der lyser og jeg hører deres indre stemme, og ikke den man hører normalt" Han smilte roligt til hende, han fortalte kun til hende, for han stolede på hende nu.
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 10:45 pm

"Hvor er det bare vildt." sagde hun misundeligt. Hun ville ønske hun også kunne læse folk på den måde. Det ville være så meget nemmere på den måde. Men nu hvor hun havde genoplevet sine minder med ilden, så var hun faktisk ret stolt af sit element.
"Hvor længe har du kunnet det?"
Tilbage til toppen Go down
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 10:49 pm

"Lang tid, jeg begyndte at kunne da jeg kom til min pleje famillie, jeg hadede min pleje far, for han hadede mig. Jeg kunne ikke sige jeg hade det, for så ville de først hade mig. Men da jeg blev over den alder hvor Moroier for deres magi, der blev de urolige og sendte mig her til." Han smilte roligt til hende og lænte sig tilbage i stolen igen, han kiggede kort rundt og smilte da der ikke var ret mane tilbage der.
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 11:15 pm

Det gik op for Jillian at hun ikke havde lyst til at gå til time. Mon nogen ville finde ud af det, hvis de blev siddende her? Hun blev en smule bange, da det gik op for hende at hun ikke havde taget sine piller. Hun følte sig også en smule deprimeret.
"Hvor strengt! Hvor bor din plejefamilie?" spurgte hun muggent. Hun kunne bare ikke klare at nogen var så onde mod andre. Det var da ikke Jamies skyld at han havde fået et så utroligt element at råde over. Det var da ikke en grund til at hade nogen, det var da en velsignelse!
Tilbage til toppen Go down
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 11:24 pm

"De bor langt her fra, jeg ved det faktisk ikke længere, jeg kottede kontakten da jeg flyttede her til, jeg tror de er flyttet, for at jeg ikke skulle finde dem" Ser roligt på hende og kan godt se hvad hun tænker på nu, men kun i brudstykker.
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 13, 2011 2:58 pm

Hun lagde hovedet på skrå, og betragtede ham indgående. "Ville du følge efter dem? Finde dem og tilintetgøre dem?" spurgte hun en smule nøgternt. Når han sagde det på den måde, skulle man næsten tro at han ville jage dem til de var... døde. Men de var jo Moroi. Det ville ende i en tragedie. Hun ønskede ikke for nogen at de blev så bitre at de måtte slå deres plejeforældre ihjel. Det var kun sindsforvirrede personer der slog ihjel. Sindsforvirrede, ligesom hende.
Tilbage til toppen Go down
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 13, 2011 8:57 pm

"Nej, så dårlige venner er jeg heller ikke med dem. Jeg dræber dem ikke bare fordi de ikke kunne lide mig" Han smilte roligt tilbage til hende og lænte sig tilbage i stolen. Han lagde sine hænder bag nakken og lagde hovedet lidt tilbage "Hvordan har dit liv været?" Han spurgte roligt og afslappet.
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 14, 2011 7:47 pm

Hun smilede en lille smule lettet til ham, og strøg noget sort hår om bag øret. Hun lænede sig en smule fremad, og skrabede sin skål fra morgenmaden. På den anden side kunne de vel ikke sidde her for evigt.
Da han spurgte hende, lænede hun sig tilbage igen, og så lidt underlig ud i ansigtet. Hun lukkede øjnene og masserede sine tindinger.
"Jeg blev født af en forfærdelig Moroi. Hun forlod mig med min far som lod mig vokse op hos blodludderne. Der boede min storebror, Vince, også. Min far og Vinces dhampirmor var begge italienere." mumlede hun, som om det var meget hårdt at snakke om det. Det var det på sin vis også, men ikke helt så meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.   Tid er mere, end viserne på uret » Jamie. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Afhængeligheden //Jamie//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Spise salen //Elever//-
Gå til: