Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Vote_rcap 
Vince
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Vote_rcap 
Anxiety
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Vote_rcap 
Alma
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Vote_rcap 
Jamie
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Vote_rcap 
Jillian
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Vote_rcap 
koishite
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Vote_rcap 
Clary
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Vote_rcap 
Boris
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Vote_rcap 
Caitlyn
Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 3 Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Se. hvem har vi der? Vince

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 5:21 pm

Lissa lo og tog fat i hans ene bukseben Hun hev lidt i det og grinede igen. "Tja, søen havde en hvis virken på dit tøj" Hun rystede opgivende på hovedet over ham og slap buksebenet igen. Hun kiggede flirtende op til ham og så udfordrende ud. "Meget bedre... for personen der bliver bidt altså. Det er derfor de bliver kaldt blodludere... Fordi de lader sig bide og samtidigt har sex med moroien. For nogle er det et must at have det samtidigt" hun trak på skulderne og smilte flirtende til ham igen. "Men man bliver næsten besat af bid, hvis man bliver ved med at lade os bide jer. Det gør man ikke af sex, ikke på samme måde i hvert fald" sagde hun og trak igen på skulderne.
Lige meget hvad folk gik og troede, ja så kunne man da ikke sige at Lissa var jomfru i den forstand... ikke mere i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 5:30 pm

Vince kunne ikke lade være med at være ret så fortryllet af Lissa. Han havde aldrig nogensinde regnet med at en Moroi ville være så.. normal at være sammen med. Så nem at tale med. Så nem at flirte med. Men lige meget hvad, så var hun en Moroi - en kongelig Moroi. Hun var al for meget værd. Og det viste han godt. Det gjorde ham ret trist, men så længe hun ikke gjorde ham opmærksom på det, så ville han skam nyde hendes selvskab.
"Et must? Aha... Har du da prøvet det?" spurgte han nærgående og løftede frækt sit ene øjenbryn. Ikke noget som alle kunne. Altså, løfte sit øjenbryn. Hvordan skulle han kunne leve uden det?
"Besat af bid? Det lyder skam uhyggeligt." sagde han sarkastisk, dog uden at ødelægge deres ret intime og frække stemning.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 5:39 pm

Lissa så overlegent på ham og slikkede sig på sine læber. "Samtidigt? nej... Jeg er jo aldrig blevet bidt" Hun vovede at ligge sin ene hånd på hans bryst og smile flirtende til ham. "Og jeg har aldrig haft fornøjelsen at være sammen med en Dhampir... så nej, jeg har ikke prøvet at have sex og bide samtidigt. Men jeg er åben for nye muligheder. Hvis tilbudet er værd nok" Hun havde aldrig troet, at det de lavede, nogen sinde skulle ske. Og hun regnede ikke med at ´fortælle om deres måde til nogen. For hvem ville tro hende? Vince var jo Dhampir, og ikke så lidt flot at se på, og hun var kongelig, den sidste Dragomir. Nu hvor hun tænkte over det, blev hun ret trist. Hun følte sig forpligtet til at finde en fyr med nok Dragomir blod i årene til at kunne kalde sine børn det, ellers ville hun forblive den sidste. Hun skælvede ved sine nye tanker og et trist udtryk, kom frem i hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 5:48 pm

Da hendes hænder ligefrem hvilede på hans overkrop, kunne han ikke lade være med at smile kærligt til hende. Han kunne så absolut lide det han så. "Fornøjelsen? Uha da, mia cara. Hvad skulle det tilbud så være? De her uimodståelige øjne?" Han blinkede charmerende til hende. Han viste absolut godt at hans øjne var noget af det smukkeste ved ham. Han havde kysset piger som havde været mere åbne end Lissa. Men han kunne skam godt lide det flirtende og hemmelighedsfulde. Lissa var absolut lækker.
"Eller de her muskler? Føl lige på dem." lokkede han og trak op i t-shirtens underkant. Man kunne skimte mavemuskler som var tæt på six-pack, men han var nok ikke lige den mest pumpede gut. Han kunne jo ikke være smuk over det hele, vel?
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 6:00 pm

Lissa lo og kiggede på hans øjne. Tjo, de var smukke. Det kunne hun ikke benægte. Hun kiggede på dem, nu da han havde bedt hende om det. Hun efterligende ham og blinkede hurtigt og dådyrs agtigt med sine egne øjne.
Hun lo igen. Hun smilte til ham og lod forsigtigt sine fingre strejfe hans mave. Hun havde set bedre, men i forhold til en moroi, ville han helt klart ligne en bodybuilder.
Han havde trods alt bedt hende om at føle på dem, og det havde hun gjort. Men hun kunne helt klart lide hans øjne mere. Hun kiggede op på dem igen, og lod nu begge hænder hvile på hans bryst, uden på hans bluse godt nok.
"Ens øjne er porte til sjælen siger man, så din sjæl må være meget smuk" sagde hun, både blidt, men stadig med en flirtende undertone.
"Hvis folk skulle stemme om hvem der ser bedst ud af os to, ville du vinde... jeg ligner jo, jeg ved ikke hvad... " sagde hun og tænkte på sine ikke så eksisterende former, hun havde nogle, men ikke meget. Hun hentydede også til sin meget, meget slanke figur, så hun nærmest lignede en med spisefortyrelser, og så alligevel ikke. Der var noget elegant over hende. Det mente mange i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 6:13 pm

Han smilede skævt over hendes dådyrøjne. De var skønne. Hvis hun havde lavet det til nogen andre, var han blevet virkelig jaloux. Seriøst. Han var en slags jaloux person. Han følte sig sårbar og nøgen da hun så dybt i hans øjne. Som hun sagde, føltes det rent faktisk som om det var hans sjæl hun så dybt ind i. Han åbnede sig for hende, lige nu.
"Mange tak, Lissa. Du ved lige hvad ud skal sige, gør du ikke, é poco cattivo!" grinede han kærligt.
Da hun begyndte at kritisere sig selv, skar han ansigt og kom tættere på hende igen. Han strøg hende blidt over håret, og så hende dybt i øjnene. "Lissa, det må du ikke sige. Selv dit hår, mia bella, er skønt." Han strøg sine lange fingre ned over hendes ansigt og kinder. "Og dit ansigt. Kritiser det aldrig, din lille porcelænsdukke." Hans hjerte svulmede, og hans øjne fik det kærlige glimt igen. "Og dine øjne. Som udhugget jade. Jeg vil ikke lyve for dig, de er skønne. Klare. Kærlige og... udfordrende"
Han sendte hende et smil, fjernede sine øjne fra hendes, og lod sin hånd glide ned af hendes krop, for at ende nede ved hendes mave, og så falde til ro på hendes hofte. "Selvom mennesker nok ville blive forargede over din slanke krop, er der intet sørgeligt over dine manglende former. Dem kan jeg da godt nøjes med." Han lod sine fingre strejfede hendes bryster, og sendte hende et flirtende smil. "Du er kongelig, du er smuk og klog. Du er den skønneste af os, mia dolce." Hans smil falmede en smule, og hans øje blev triste. Han kærtegnede forsigtigt hendes kind, og hans blik sank igen væk fra hendes øjne. "Jeg fortjener ikke dig. Vi burde ikke gøre det her."
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 6:25 pm

Lissa lyttede til hans ord, rødmende, men utrolig uenig i at han mente at hun var smuk. Hun stivnede kort da hans hænder strejfe hendes bryster, men kommenterede det ikke.
Hun så forpint på ham og lagde en hånd på hans kind, tvang ham til at se på hende. "jeg vil ikke bruge betvingelse til at overbevise dig om dette, men tro mig. Du fortjener mere end mig. Og hvad er der forkert i at snakke? Søde Vince altså... " Hun sukkede, prøvede desperat at få ham til at blive, uden at snyde ham ved brug af betvingelse. hendes blik farrede rundt, ledte efter en løsning. Hun kiggede på hans øjne, og faldt til ro for en stund.
"Vincenzo Lowell... Lyt til mig når jeg siger, at vi ingen regler bryder. Lige meget hvor meget jeg ville ønske nogle ting i denne stund for at overbevise dig, ærligt og redeligt, så ved jeg at du aldrig vil gøre det. Men en ting er sikkert. Du fortjener mere end mig" sluttede hun af med et blidt tonefald. På trods af den flirtende stemning før, følte hun den meget følelses ladet nu. Hun ville peppe den lidt op igen. Og hun kom i tanke om hvad der kunne gøre det.
"Lige meget om du vil have det eller ej, vil jeg stadig besøge dig i din næste drøm" et sølle forsøg på humor, det vidste hun, men hun kunne ikke komme på andet, så hun smilte bare skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 6:34 pm

Han havde lyst til at sige hende imod, da hun sagde at han fortjente bedre end hende. Hun kendte ham jo ikke engang sådan rigtigt. Så hvordan viste hun det. Åh Gud, som hun havde sagt, følte han sig virkelig billig nu.
Han bukkede hovedet foran igen, og masserede hårdt sit næseben. Han skælvede når hun sagde hans navn. Hun gjorde ham så fuld af følelser han ikke forstod, så mange følelser som gjorde ham bange. Han var ikke god til så mange følelser. Så meget kærlighed, som så nemt kunne ende med at såre.
"Lissa.." Han viste ikke hvad han skulle sige, men han tog et skridt tilbage, så der igen var en normal afstand imellem dem. Den knitrende følelse forsvandt en smule, men til hans skræk savnede han den. Den havde været bedre end han troede. Det måtte være løgn... Han ... elskede, da ikke lige frem Lissa? Vel??
Da hun sagde det med drømmene igen, så han alligevel op, dog uden det arrogante og kønne smil. Ikke engang det charmerende. "Natten er stadig ung. Hvad skal vi vente med, som vi kan gøre nu?" Han rakte hånden frem imod hende, som om han bød hende op til dans.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 6:45 pm

Lissa følte en knugende smerte da han trådte væk. Hendes navn der lød på hans læber. Hendes hjerte satte farten op, ikke af glæde, men på grund af den knugende smerte ligende følelse der bredte sig i hendes bryst. Hun skælvede en smule, en lille smule på grund af kulden. Resten var fordi hun regnede med at han bare ville gå. Derfor overraskede han hende, ved at række hende hånden. Hun tog den tøvende og kiggede en smule bange på ham, en frygt hun kun havde følt få gange før. De gange hvor Christian havde tvivlet på hende. Nej. Hun ville ikke tænke på Christian nu. Hun havde så meget andet at tænke på i det øjeblik.
Da hun tog imod hans hånd, mærkede hun en smule af den knugende fornemmelse forsvinde, og blev erstattet med en masse andre følelser. Inde i sig selv, kunne hun mærke Ånden røre på sig. Tanken, gjorde hende glad. Ånden reagerede kun på den måde, når der var posetive følelser og øjeblikke. Hun tog en dyb indåndning.
"Vince... du glemmer at i drømmen styrer jeg det hele... Her, er vi to om at bestemme. Det ender med sikkerhed galt" Hun afsluttede med en latter. Perlende let og hun kiggede på hans øjne. Hun hadede at se ham så trist. Hun ville så gerne have ham til at smile...
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 6:52 pm

Da hun tog hans hånd, smilede han skævt. Han blev glad for at se hende smile igen. Der var et dejligt glimt i hendes øjne, og han kunne simpelthen ikke lade være med at komme med hans arrogante og kønne smil. Men han følte sig stadig en smule tom.
"Du skal lige vende dig til at dele førringe, eller hvad?" smilede han. "Åh, jeg glæder mig til i aften. Lov at besøge mig." sagde han strengt og så hende dybt i øjnene et par øjeblikke. Af en eller anden grund kunne han ikke klare at se derind for længe. De var som et sort hul. Eller, et grønt hul for den sags skyld.
Han klemte blidt hendes hånd og trak hende ind til sig. Han havde bare brug for... at kramme? Åh Gud, hvad gik der dog af ham? Han hvilede sin hage på hendes hår, og sukkede dybt.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 7:04 pm

Lissa slog armene om ham, ganske stille og holdte sig ind til ham. Hun smilte stille for sig selv. "Jeg lover over alt på jorden at komme" Sagde hun. Kunne man høre på hende at hun smilte? det var ligefør mente hun selv.
Da hans arme havde lagt sig rundt om hende, kunne hun mærke varmen hum havde følt, ved deres hånd berrøring, brede sig til hele hendes krop.
Ingen, ingen skulle nogen sinde få noget at vide om det. Hun ville ikke kunne forklare det. Og det ville sikkert skaffe dem begge to problemer.
Men åh den varme, den glædelige følelse han vakte i hende. Hun sukkede lidt og holdte sig en smule tættere på ham, end nødvendigt. "Min magt evne er svær at slippe af med. Enten styre den ene eller også den anden... Det er svært at få lov til at bestemme halvt om hvad der skal ske" sagde hun med en lille latter i stemmen. Hun trak sit hoved ud og kiggede op på hans øjne. Et smil bredte sig ud over hendes læber, i takt med at hun så længere og længere ind i hans øjne. Ind i hans sjæl. Hun lod sit blik glide hen over hans ansigt. Kiggede nærmere på hans næse, hans kindben, hans kæbe, hans læber. De læber, der havde kysset tonsvis af piger. Den knugende fornemmelse vendte tilbage og hun kiggede op og ind i hans øjne igen, for at finde trøst.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 7:23 pm

Han fornemmede svagt at noget trist kom tilbage i hendes blik, og han knugede hende ind til sig igen. "I nat, mia cara," hviskede han kærligt, og en lille smule hæst. "I nat, skal du få hvad du, hvad jeg tror vi begge ønsker. Te lo prometto." Hans stemme var drillende, men inde bag den var en længsel og en kærlighed som selv undrede ham. Undrede ham virkelig meget. Gjorde ham en smule bange også, rent faktisk. Brækkede knogler og vold skræmte ham ikke, men kærlighed var super skræmmende.
Han vippede hendes hage op, så han kunne betragte hendes kæbeparti. Som om han betragtede en slave han skulle købe. Men det var rent faktisk utrolig smukt.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 7:32 pm

Lissa brød sig ikke så meget om at han løftede hendes hage, men hun sagde ikke noget til det. Hun ville ikke, nej hun turde ikke, ødelægge dette dejlige øjeblik de havde sammen. Hun kunne ikke tage sine øjne fra hans. De var bare så vidunderlige.
Hun holdte sig stadig ind til ham og en let rødmen spredte sig i hendes kinder, da han nævnte det med hvad de ønskede.
"Vincenzo... Hvis du så gerne vil have at jeg besøger dig i din drøm, lige nu og her... hvorfor så vente? Vi kan skilles og gå tilbage til hver vores kollegie... det eneste du behøver, er at sove..." Hun tøvede lidt og tog så en dyb indånding. Hun fattede ikke at hun rent faktisk sagde det, hun skulle til at sige. Hun lukkede sine øjne og tog mod til sig. "Eller vi kan tage os sammen, og gøre det. Drøm eller ej... men... du bestemmer..."
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 7:43 pm

Han slap forsigtigt hendes hage, da hun begyndte at tale. Men han satte sin tommelfinger på den lille forhøjning, og lod den forsigtigt køre ned til bunden og slippe hende igen.
Han kom til at spærre sine øjne en lille smule op, da hun foreslog at sove nu. Et svagt smil bredte sig over hans læber. Der var enlig noget om det. At bare... kunne prøve det nu. Med det samme. Og det med et få det gjort, var nok bedst i drømmen. Her kunne alle mulige jo komme. Og hvis nogen fandt dem i en ret tæt krammer - kunne de få problemer. Men at hun gav valget til ham...
"Okay så." sagde han og trak på skuldrende. Han trådte væk fra hende igen, men denne gang for at forlade stedet sammen med hende. Han bød hende sin hånd, med det svage, skæve smil.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 7:49 pm

Lissa kunne nærmest mærke varmen og den glade følelse, fra før, blive suget ud af hendes krop. På en måde var hun glad for at slippe af med den, bortset fra at den blev erstattet med den der knugende fornemmelse som hun hadede. Hun tog frivilligt hans hånd og tænkte, at varmen han gav hendes hånd (hele armen faktisk), at det var det hun kunne nøjes med på turen hen til... Vent lidt. Ville han gå længere ind i skoven så de kunne gemme sig, eller ville han have hende med tilbage så de kunne gå hver til sit?
"Vince... hvad valgte du enlig?" spurgte hun og så på ham med øjne, der rummede så mange forskellige følelser. frygt, for at dumme sig. Glæde, for at være sammen med ham. Forvirring, over deres nye forhold til hinanden. Kærlighed, som hun så inderlig prøvede at benægte.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 8:13 pm

Et drillende smile bredte sig ud over Vinces ansigt, imens han trak hende længere ind i skoven. Hans mørke øjne glitrede at humor. "Tja, jeg gider simpelthen ikke at tage tilbage. Jeg kan ikke klare at være væk fra dig, Lissa." Den kærlige tone var veget for den flirtende igen. "Men jeg vil gerne tjekke din Ånd. Vi sover da bare herinde."
Han viste ikke om hun blev bange for kryb, hvis de begge to skulle ligge sig ned i underskoven, men personligt gjorde det ham ikke noget. Der var ikke noget bedre, end at vågne op med myrer langt ned i bukserne! Okay, det var der måske. For det at holde Lissa i hånden, var himmelsk. Han kunne ikke lade være med at sende hende endnu et kærligt blik, inden han vendte sig fremad og fortsatte.

// skulle lige spise :3
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 8:20 pm

Lissa smilte stille. Tanken om kryb der kriblede og krablede rundt på hendes krop var ikke ligefrem tiltrækkende på nogen måde. Tilgængæld behøvede hun heller ikke at ligge på jorden. Hun fortsatte med at følge efter Vince, og adrenalinen dunkede i hendes blod.
Være alene. I en skov. Om 'Natten'. Med kun selvskab af kryb og en sovende Vince. kunne det blive bedre? Tja... Det kunne det faktisk. Tanken om at finde på hele drømmen ned til mindste detalije inden hun 'brød ind' i hans hoved, fik det helt til at kilde i hendes fingre spidser.
"Når vi når hen til det sted du vil hen til, så lig eller sæt dig bare ned og fald i søvn okay? så klarer jeg resten" hun smilte kærligt til ham, og glemte alt om hendes problemer henne på skolen. Og de ting der snart ville ske henne på skolen. Hun sukkede, nærmest af lykke. Hendes hånd i hans, der fandtes ingen ord til at beskrive den dejlige følelse det gav hende... Åh suk...
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 8:27 pm

Han smilede kært til hende, og satte sig ned. Det føltes måske som et helt tilfældigt sted, men han kendte det. Hvis de var gået lidt længere frem, ville de have fundet en lysning, og til venstre var der en lille å. De ville kunne høre den, når de var stille for at falde i søvn.
Han slap hende utilfreds, men satte sig ned og lænede sig op af et tilfældigt træ. Han kastede tavst et blik på hende, inden han lukkede øjnene og slukkede for alle sine tanker. Som en supercomputer, nogen trak stikket ud på.
Heldigt at han havde lært at sig selv at falde i søvn på kommando, da han boede hjemme hos sin mor, når hun 'arbejdede'. En meget nyttig egenskab, som han tit havde taget brug af.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 8:50 pm

Lissa stod et øjeblik og betragtede ham. Hun kunne ikke lade være. Han så sød ud når han sov. Hun satte sig ned, lænede sig op af samme træ som ham, bare på den anden side af træet. Hun tog en dyb indåndning. Designede stedet som hun gerne ville have det.
Hun lukkede øjnene og tvang sig ind i hans drøm.

Engen skinnede i solen lys og sommerfuglene fjøl rundt. Engen skinnede på en gylden måde, der gjorde den drømme agtig. Hvilket også var meningen. Himlen var lyseblå og træernes blade havde en flot grøn farve. Ligesom græsset.
Lissa endte op mit i det hele, hun stod og betragtede sit mesterværk, som havde hun lige malet et billed. Hun stod i skyggen, som et træ kastede, og ventede på at Vince kom ind i drømme stadiet. Hun kunne næsten ikke vente til at se hans ansigt når han så stedet. Og hun kunne ikke skjule den glæde der fyldte hende ved tanken om, at se ham igen.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 8:54 pm

Da Vince ankom til Lissas maleri, var hans ansigt forskruet i et lidt barnlig udtryk. Det var som en verden af modelervoks, en verden man kunne gøre som man ville have den. Uden krig og alt det der. Han dukkede ud af luften, og lade mærket til Lissa, som stod midt i det hele. Et par øjeblikket opfattede han hende som Gud, da det jo var hende der havde skabt det her. "Wow," mumlede han fortumlet.
Han gik langsomt hen imod hende, imens han nød hvert et øjeblik i den eng hun havde skabt. Og hun havde gjort det i solskin, dagslys, ligesom Moroi ikke kunne færdes i, i den virkelig verden. Interessant. Det sagde vist ret meget om hende.
"Hvor er her smukt, Lissa. Bellissima."


Sidst rettet af Vince Man Maj 16, 2011 9:09 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 9:01 pm

Lissa smilte over hans reaktion. Hun lo stille og gik ham i møde. Hun nød at se hans ansigt, se overraskelsen i det. "Ret cool ikk? Jeg ville gerne tage æren og sige at det var mig der havde opfundet det her sted, men det er det ikke helt. En jeg kender, der også har Ånden, viste mig det her sted i en drøm. Jeg har bare redigeret det lidt... Men... kan du lide det?" Hun blev helt nervøs da hun spurgte om det sidste. Hvad hvis han nu ikke kunne lide det? tja... Så måtte hendes hjerne jo på over arbejde for at opdigte et nyt sted.
Hun bed sig selv i underlæben og så afventende og spændt op på ham.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 9:20 pm

Han lyttede interesseret til hendes forklaring. Det undrede ham at der var andre der også havde Ånden, uden at nogen fik det at vide. Det var faktisk mere end underligt, det var ret mystisk. Men han sagde ikke noget, for så kunne han risikere at hun ikke længer stolede på ham.
"Det er vildt fedt! Kan du selv ændre på det som du vil?" spurgte han nysgerrigt, imens han lod fingrene løbe igennem de smukke blade på de imaginære træer.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 9:25 pm

Lissa nikkede stille. Ja det kunne hun. Brugte det meget af hendes krafter? ja.
"Jeg kan godt... men det er meget udmattende. det er nok med at skulle lave ét sted, men at ændre det... det er en helt anden sag... Men... Fortæl mig nu. Hvad havde du i tankerne om hvad der skulle ske?" spurgte hun og følte trang til at flirte med ham igen. At holde om ham. Mærke hans arme om sig. Og de øjne... Man burde anholde ham så han ikke kunne lave 'Alvorlig skade' på nogle.
Hun tog mod til sig, og tog hans hånd væk fra bladende og flettede signe fingre ind i hans. Hun smilte nervøst op til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 9:39 pm

Vince smilede kært til hende, da hun flettede sine fingre ind i hans. Aha, så hun var ivrig? Han kunne ikke holde en lille, perlende latter tilbage. Han tog et skridt ind imod hende, og klemte blidt om hendes skulder med den hånd hun ikke holdte i.
"Åh, du har ingen anelse." grinede han kærligt og strøg noget af hendes fantastiske, blonde hår væk fra hendes ansigt. "Jeg vil gøre så mange, forfærdelige ting ved dig at du bliver traumatiseret." hviskede han i hans øre. Men selvom hans ord var grusomme, var hans stemme stadig kærlig. Derfor passede det ikke særlig godt, og hun ville nok ikke tage ham alvorligt.
Derfor lod han sine fingre stryge ned langs hendes rygrad, som han lige kunne mærke igennem hendes... tøj.


// Uhm, hvilket tøj har hun på?? XD
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 16, 2011 10:06 pm

Lissa lukkede øjnene. Hun smilte ved hans berøringer og nød dem i fuldedrag. Hun skælvede let da han lod sine fingre køre langs hendes rygrad, men hun nød det stadig. Hun lo let. Grunden til at Lissa havde lukket øjnene var, at hun ledte efter noget. Hun gennemsøgte sin hjerne efter noget af det tøj hun havde 'derhjemme'.
Endelig, kom hun frem til den lyse blå kjole, som var nærmest malet til hendes krop. Hun ændrede billedet et kort sekund, og vupti. Nu havde hun kjolen på. Hun åbnede øjnene, kiggede på Vince. Hun så ind i hans øjne.
"Så forfærdelige kan de heller ikke være" sagde hun flirtende, kærligt og dumdristigt. Selvfølgelig kunne de være det, for hun havde ingen anelse om, hvad det var for nogle forfærdelige ting han tænkte på.
"Du kunne vise mig nogle af dem?" hviskede hun så til sidst.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Se. hvem har vi der? Vince
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Møde steder :: Kirken-
Gå til: