Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Vote_rcap 
Vince
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Vote_rcap 
Anxiety
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Vote_rcap 
Alma
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Vote_rcap 
Jamie
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Vote_rcap 
Jillian
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Vote_rcap 
koishite
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Vote_rcap 
Clary
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Vote_rcap 
Boris
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Vote_rcap 
Caitlyn
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Voting_barHvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 1:43 pm

Omgivelser » Han er efterhånden en af de sidste. De andre er gået i seng.
Sted » Ved ribberne.
Tid » Tidligt - sent for vampyrer.
Vejr » Sikkert klart. Han har ikke set ud af vinduet i lang tid.
______________________

Vinces hår klæbede efterhånden til hans pande, og hæmmede derfor hans syn. Men han havde ikke brug for at se. Han skulle bare trække sig op og ned. Op - ned. Ikke svært. Men hårdt, efter et stykke tid.
Han gav slip og strøg det sorte hår om bag øret. Han åbnede og lukkede hænderne, med del lange, slanke fingre. Hans muskler og sener trak sig sammen og han tog en dyb indånding. Han trak vejret stadig lidt hurtigere end normalt, men han manglede bare lidt tid. Det var det værd.
Han havde brug for at være god. Og han havde brug for at kunne fylde alle de forventninger folk havde til ham. Især hans mors.
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 1:54 pm

Alma kom gående ind i træningshalen. Hendes hår sad i en hestehale, så det ikke ville genere hende, mens hun trænnede. Hun havde en sort tanktop på, der sad tæt på hendes krop, så den viste hendes former, men hun tog sig ikke have det, og så havde hun sorte tætsiddende shorts. Det var ret tidligt på dagen, så de fleste var allerede gået i seng, men da hun ikke kunne sove, som altid, havde hun valgt at bruge tiden fornuftigt, ved at træne selvfølgeligt. Hun var altid blevet hakket ned på, bare fordi at hun var en pige, men hun var stærk og smidig, og kunne nogen gange osse slå drengene ned, hvis hun blev sur. Hvilket hun blev ret let, da hun havde et voldsomt tempramang. Hun kiggede kort rundt, og fik øje på en anden Dhampir, en mandlig en. Hun sukkede lavt, hun havde håbet på at der ikke ville være andre derinde. Men betragtede ham alligevel, da hun ikke rigtigt turde at gå derind, Alma havde altid været vildt genert, men turde godt sige hvad hun ville, hvis hun nu blev sur..
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 2:38 pm

Der gik alligevel et øjeblik indtil Vince opdagede at der stod en anden i døren. Han så op igennem sit mørke hår, og fangede hendes øjenkontakt. En ung, kvindelig dhampir. Han havde ikke haft brug for selvskab, men nu hvor det kom helt af sig selv skete der vel ikke noget ved det.
Han rettede sig op, og stod et par øjeblikke imens hun betragtede dhampiren. Han kendte hende ikke ligefrem, men havde da mødt hende et par gange. Det var næsten umuligt at undgå at kende alle. Især med hans popularitet. Det var næsten som en forbandelse.
"Buongiorno." Han bukkede elegant til hende og gjorde tegn til at hun bare skulle komme ind i stedet for at stå derude og blomstre.
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 2:49 pm

Alma smilte lidt, men rødmede samtidig osse lidt, og forbandte, endnu engang, hendes generte side. Hun begyndte at gå stille og en smule elegant, noget hun ikke gjorde med vilje, ind i rummet, og kiggede lidt nysgerrigt på ham, men samtidigt genert. Hun genkendte godt lidt sproget, "Italiensk..?", Spurgte hun lidt genert, hun kunne selv Spansk, og da sprogene var beslægtede, genkendte hun godt ordet.. Men kun lidt.. Hun synes hun genkendte fyren, men kunne ikke rigtigt huske hvorfra.. Hun ville spørge, men som altid var hun for genert til at få et ord ud. Hun havde ikke håbet på at få selvskab, men det kunne msåke godt blive sjovt.. Hvis hun da ikke var så genert..
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 3:10 pm

Han kunne godt lide hendes rødmen, men selvfølgelig sagde han ikke noget om det. Det ville være ret underligt og nok krænke hende en smule. Men hendes spinkle og elegante træk passede så godt til de mørke øjne og hår at han selv var tæt på at rødme. Men alligevel, kan var jo en dreng så han havde nok ikke helt så let til rødmen.
"Jep. Italiensk." smilede han. Han blev en smule chokeret over at hun genkendte det. Men på den anden side var det vel ikke så underligt. "Jeg er italiener. Eller... Begge mine forældre er." Han trak på skuldrende og så på hende. Han havde intet smil på læberne, men hans ansigt så stadig muntert og charmerende ud. "Mit navn er Vincenzo. Men bare kald mig Vince." Han snuppede hendes hånd og plantede et blidt kys på den.
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 3:26 pm

Hun blev helt rød i hovedet, da han kyssede hendes hånd. Hun kendte godt den Italienske skik, samt den Spanske, "Øhm..", Sagde hun lavt, og hadede inderligt sin rødmen, og tog så sin hånd til sig, "Hyggeligt at møde dig, Vince..", Hun kiggede kort ned, men kiggede så op i hans øjne igen, "Mit navn er Alma..", Hun smilte genert, "Min far var Italiener.. Så vidt jeg ved.. Men min mor er Spansker..", Hun grinte lidt.. "Så jeg kan nogenlunde begge sprog..", Hun kiggede lidt på ham med hovedet lidt på skrå, og lod kort sit blik glide ned ad hans krop, men fandt hurtigt hans øjne igen. Hun rødmede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 3:33 pm

Han kunne ikke andet end at smile af den her dhampir. Hun var ganske interessant. Og det ville være løgn at kalde hende normal. Hun var nuttet. Men det forklarede hendes udseende, da hun fortalte om sin herkomst.
"Jeg viste det. Dine farver siger der hele." spøgte han kærligt. Han blev faktisk ret glad over at han nu havde mødt en mere, som ville kunne forstå ham hvis han pludselig slog over i italiensk. Eller, i hvert fald have en idé om det. Andre end Jillian.
Han lagde hovedet en smule på skrå, så det mørke hår faldt ned over hans sigt. "Hvorfor kom du? Af samme grund som mig? Træning?" Han smilede skævt til hende, og kom i tanke om at han nok ikke skulle holde for længe på hendes hvis hun havde træning i tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 3:47 pm

Hun rødmede endnu mere, "Øhm..", Hun tøvede lidt, "Jeg kunne ikke sove..", Hun smilte lidt, men stadig genert, "Så jeg tænkte at lidt træning sikkert ville hjælpe.. Det plejer det i hvert fald..", Hun vidste at man kunne se de mørke rander under hendes mørkeblå øjne, da de trådte lidt frem på grund af hendes blege hud. Hun smilte lidt, og skiftede vægten på sine fødder, og rødmede lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 4:05 pm

Han kunne godt se hendes sorte rander, men han sagde ikke noget om det. Hun ville sikkert helst ikke høre noget dårligt lige nu. Og han var en gentelmand, så han sagde ikke noget i starten.
"Træningen gør dig træt, ikke sandt?" Hans stemme var ikke den normale charmerende denne gang, den var mere åben og kølig. Han havde det samme problem som hende. Han kunne ikke sove. Det var alle mulige tings skyld - i hvert fald hvis man spurgte ham - men aldrig fordi han ikke var træt. Han kunne bare ikke sove. "Vil du være med til noget konkurrencesport? Det er bedre end styrketræning."
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 4:13 pm

Hun smilte lidt, "Ikke rigtigt.. Men det får mig til at slappe af", Hun kunne godt høre forandringen i hans stemme, men tænkte ikke videre over det. Hun trak lidt på skuldrene, "Hvorfor ikke..?", Sagde hun, med et lille smil og rødmede svagt, "Det kunne da blive sjovt..", Hun smilte et lille genert smil, mens det glimtede lidt i hendes mørkeblå øjne. "Men hvad går udfordringen ud på..?", Hun kiggede på ham med hovedet lidt på skrå og et lille smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 4:18 pm

Han sendte hende et tilfredst smil da han forlod hendes side for at gå længere ind i træningssalen. Han fandt en kasse med røde bånd. Han bandt det omkring sin overarm og lavede en lille sløjfe, hvilket var ret svært at gøre med kun én hånd.
"Reglerne er nemme. Vi skal begge have et bånd, og det gælder kort sagt bare om at få det fra den anden. Der er ingen andre regler." Han trak bare på skuldrene og sendte hende et forventende smil. Han havde brug for at dyrke noget hårdt lige nu. Ellers ville han måske ikke kunne sove.
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 4:29 pm

"Det skal nok blive sjovt..", Sagde hun og smilte lidt af ham, men gik så over, bandt hans sløsede sløjfe op, og bandt den igen, bare bedre. Hun tog så et andet bånd, rakte sin arm lidt frem, "Vil du lige hjælpe..?", Spurgte hun med et lille genert smil på sine læber og kiggede lidt afventende på ham. Hun kiggede lidt på hans ansigt, mens hun ventede på et svar, hun ville godt kunne huske det. Hun synes han havde et kønt ansigt, og rødmede så lidt ved tanken og skyndte sig at skubbe den væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 5:03 pm

Han smilede skævt og taknemmeligt imens hun bandt hans sløjfe. Han kunne mærke den stramme om hans muskler, men ikke for hårdt. Ellers ville han jo ikke kunne bevæge sig ordenligt.
"Selvfølgelig." sagde han sødt og bandt forsigtigt båndet om hendes arm. Han passede på ikke at stramme for meget. Tænk nu hvis han kom til at gøre hende fortræd. Det ville ikke være fedt. Han ville nok ikke kunne tilgive sig selv, selvom det var det de skulle til nu.
Han slap hendes sløjfe, efter at have strøget sine fingre blidt ned over hendes arm. Han trådte tilbage og sendte hende et drillende smil. "Det gælder om at du skal rive mit bånd af. Og jeg skal rive dit af. Den der først får fat i det, vinder." Han løftede sin højre hånd, og gjorde tegn til at hun skulle starte. "Du får et forspring."
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 5:11 pm

Hun smilte lidt til ham og gyste svagt da hans fingre strøg ned ad hendes arm, og hun tod den straks til sig, "Tak..", Sagde hun lavt, men rystede så lidt på hovedet på hans forslag, og smilte lidt drillende igen, "Jeg er ikke den slags pige, der vil have særbehandling", Men hun gik alligevel forbi ham og klappede ham let på skulderen da hun gik forbi ham, "Så knæk og bræk", Hun smilte lidt for sig selv og gik videre i et lidt afslappet tempo hen mod væggen og tog sine sko af, så hun bedre ville kunne løbe, hvis nu det var. Hun vendte sig om mod ham igen og smilte skævt, og var næsten som en anden, da det nu var træningstid, "Lad konkurrencen begynde..", Hun stilte sig lidt parat, til når han kom.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 5:18 pm

Vince sukkede dybt over hendes afslag til at starte, men han havde ikke noget imod det. Nu hvor der ikke var nogen andre her, kunne han godt tillade sig at blive slået af en pige. Men hvis de andre nogen sinde fandt ud af det - hvis hans mor gjorde det... Det ville få ret dårlige konsekvenser.
Han havde ikke haft sko på, så han smed ikke noget. Han strøg bare noget hår om bag øret, og gik afslappet hen til hende. Nu hvor han skulle starte, kunne han tage sig god tid. Han var selvsikker. Det skulle man være, ellers kunne man ikke.
Pludselig tog han et hurtigt skridt fremad, og rakte ud efter hende, bare for at se hvad hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 5:26 pm

Hun undvæg hurtigt til siden, så han ikke ville få fat i andet end væggen. Hun grinte lidt og begyndte at gå baglæns væk fra ham med et smil på sine læber. Hun elskede at være med i sådanne nogle konkurrencer, især hvis der var flere med, da det gav mere udfordring og sjov. Hun betragtede ham stadig, mens hun gik baglæns og ventede på hans næste træk. "Er det alt hvad du kan, Vincenzo..?", Spurgte hun lidt provokerende, bare for at få mere fart på konkurrencen.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 5:30 pm

Han skar ansigt da han så hvor nemt hun undveg, og hvordan hendes sorte hår bølgede efter hende da hun undveg. Han betragtede hende foroverbøjet da hun trådte væk og prøvede at gejle ham op. Det virkede ikke rigtigt, for han var en okay intelligent person. Han viste at det ikke hjalp at blive sur. Men han nød det øjeblik hun sagde hans navn. Hendes italiensk var elegant.
"Absolut ikke, mia cara Alma." svarede han muntert og gjorde endnu et elegant udfald.
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 5:43 pm

Hun rødmede lidt, men grinte så og undvæg igen let og lydløst. Hun snorrede elegant om bag ham, lagde hænderne på hans skuldre, "Du må være lidt hurtigere..", Hun hviskede det let og lidt lokkende i hans øre, men gav så slip på ham, men gik så hurtigt baglæns, væk fra ham med et lille drillende smil. Og ventede igen på hans næste træk.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 5:46 pm

Han blev chokeret over at hun var så hurtig. Normalt var han da ret god. Han satte farten op. Han kunne stadig mærke hendes fingre på hans øre, og et smil var malet på hans kønne, italienske ansigt.
"Basta aspettare, jeg skal nok få dig." Han sprang til siden, op på en buk, og på hende. Han strejfede hendes hår da han kom forbi hende, og sprang så væk igen, inden hun kunne nå at fange ham. Han havde ikke prøvet at få fat i båndet, han ville bare lige sætte sig i respekt.
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 6:05 pm

Hun grinte let, men osse lidt overrasket, "Det var bedre..", Sagde hun med et drillende grin. "Come on, amico mio, fammi vedere quello che si può", Hun brugte sit italienske, og viste at han kunne forstå hende. Hun grinte lidt igen, og skubbede ham blidt over mod en af madrasserne der var derinde i træningshalen, og sprang så på ham, og holdte ham fast ned mod madrassen, så han ikke kunne bevæge sig. Hun holdte hans arme ude til siden og hans ben adskildte, men tænkte ikke over hvordan stillingen kunne misforståes. Hun kiggede ned på ham med et lille grin, "Fanget.."
Hun kunne mærke at hendes hår havde revet sig løst fra hendes hestehale, så det nu hangt løst ned over hendes ansigt.
Hun vidste at han ikke kunne bevæge sig, da han, selvom hendes greb var blidt, var løst helt fat, i en af de greb hendes mor havde lært hende.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 6:23 pm

Vinces hjerte svulmede da hun talte italiensk, og han kunne ikke lade være med at smile og klø sig i nakken med et kærligt udtryk. Det fik ham til at sænke sine parrader en smule, og gav hende den åbning hun havde ventet på. Hun bevægede sig så hurtigt at han blev helt overrumplet og fanget på madrassen.
Han skar ansigt da hun holdt ham ret godt fast. Han vred sig lidt halvhjertet, men brugte det meste af tiden til at betragte hende. Herfra var et godt sted. Han var ikke ligefrem pervers, men han var en dreng og han kunne mærke hendes kavalergang imod sit bryst. Den klædelige rødmen bredte sig igen i hans kinder. "Tja, så er jeg sørme fanget." Et drillende smil brede sig om hans læber, da han langsomt løftede hovedet og pillede båndet af hendes arm med sine tænder.
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 6:31 pm

Hun lagde godt mærke til hans rødmen, og rødmede selv lidt, men blev så lidt sur da han tog hendes bånd, "Hey!", Hun kiggede lidt snydt ned på ham, og skulle til at bøje sig ned for at tage det igen, men stoppede sig selv nogle få cencimeter fra hans mund. Hun blinkede nogle gange med sine store, mørkeblå øjne, og blev helt rød i hovedet, men var for målløs over det hun skulle til at gøre, for at kunne fjerne sig igen.

//Logger lige i en halvtimes tid, men kommer på igen ^^//
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 8:17 pm

Et par øjeblikke var Vinces ansigt en spejling af hendes. Chok. Men så lyste han op i et ret mystisk og dog svagt smil. Et smil som piger ville slå ihjel for at få. "Hvad er du bange for, amici mio? Er du bange for... mig?" Hans stemme var en smule mørkere end normalt, og rødmen var forsvundet sporløst fra hans kinder. Han syntes bedre og bedre om den måde de lå på. Den så ud til at hyle den hurtige dhampir helt ud af den.
Det mørke hår som var faldet ud af hendes hestehale, kildede ham på kinden. Hendes øjne var så tæt på, at hele hans verden virkede mere mørkeblå. Hun han kunne ligefrem dufte hende.
Tilbage til toppen Go down
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 8:29 pm

Hun rystede lidt på hovedet, og var stadig helt rød i kinderne, men kunne ikke få et ord frem på hendes læber eller rykke sig. Hun lukkede sine øjne kort og kunne faktisk dufte ham, hun blev nærmest ør af det, men på en go måde. Hun åbnede sine øjne igen og kiggede ind i hans, med et blik hun ikke tit fik. Hun var bange.. Men ikke for ham, men for det hun følte lige nu.. Noget hun aldrig havde følt før..
Hun holdte ham stadig fast, så han ikke kunne bevæge sig, men kunne ikke, ville ikke, bevæge sig væk fra ham. Hun tog sig ikke af hans smil, da den slags ikke rørte hende, hun havde levet med det hele sit liv. Hun hadede når nogle drenge troede at de bare med et enkelt blik og nogle få sukkersøde ord, kunne få alle piger til at falde om af glæde over at få deres opmærksomhed. Hun var ikke som de piger. Hvis en dreng prøvede at gøre det med hende, som der var nogle der havde gjordt, stak hun dem en lussing. Og det var sket ret mange gange..
Hun blinkede nogle gange med sine øjne, prøvede at få den mærkelige følelse hun havde i sit bryst væk, men det gjorde det bare værrer, da hun mærkede sit hjerte banke hurtigere, og var næsten helt sikker på at han kunne høre og mærke det..
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 9:49 pm

Det var ikke løgn, da Vince rent faktisk kunne mærke hendes hjerte slå. Og da det begyndte at slå hårdere, spærrede han sine øjne en lille smule mere op, så lyset i bygningen skinnede i hans øjne og fik dem til at se blanke ud. Han blev en smule mere bleg en normalt.
På grund af hendes hjerte og hendes ansigtsudtryk, blev han bange for at hun fik et anfald af en eller anden slags. Og det ville ikke være særlig fedt. Ikke for nogen af dem. "Alma? Er du okay?" spurgte han bekymret og prøvede at rejse sig op, men hun holdt ham stadig godt fast. Hun var eddermaneme irriterende stærk, den pige. Hun lignede altså en som alle burde løbe efter som fluer som en... bæ. Som honningbier om en sød blomst, så at sige.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma   Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» VORES REKLAME
» Lad os spise, eller noget ~Alma
» SKAL LÆSES, ISÆR VED PROBLEMER MED SIDEN!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Trænning/Gymnastik salen-
Gå til: