Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Seneste emner
    » Emne med mig :3?
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

    » Nu skal jeg vide det...
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

    » Seeking, Now And Forever..
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

    » EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

    » Okay... Øhm... pænt pinligt...
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

    » Mødet med min vogter [Anxiety]
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

    » mit fravær
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

    » Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

    » Keder ... Mig?
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

    Mest aktive brugere
    Lissa
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Vote_rcap 
    Vince
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Vote_rcap 
    Anxiety
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Vote_rcap 
    Alma
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Vote_rcap 
    Jamie
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Vote_rcap 
    Jillian
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Vote_rcap 
    koishite
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Vote_rcap 
    Clary
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Vote_rcap 
    Boris
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Vote_rcap 
    Caitlyn
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Voting_barUnder Stjernerne og Månen ~Adrian Vote_rcap 
    Søg
     
     

    Vis resultater som:
     
    Rechercher Avanceret søgning
    Hvem er på nu
    Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

     

     Under Stjernerne og Månen ~Adrian

    Go down 
    ForfatterBesked
    Alma

    Alma


    Kvinde Bosted : Akadamiet
    Antal indlæg : 57
    Join date : 12/05/11

    Under Stjernerne og Månen ~Adrian Empty
    IndlægEmne: Under Stjernerne og Månen ~Adrian   Under Stjernerne og Månen ~Adrian Icon_minitimeOns Maj 18, 2011 11:07 pm

    Sted: Skolegården.
    Tid: Lidt efter solnedgang, så morgen for os.
    Vejr: Stjerneklart, månen på vej op.
    Dato: Irl
    Årstid: Forår
    Påklædning: Sort tank top, sorte, løse trænnings bukser og sorte gummisko.

    Alma kom gående ud i skolegården, solen var lige gået ned, men de fleste sov stadig. Hun havde selv vågnet da solen stadig stod oppe, men var ikke gået ud, ikke før nu. Hun havde en bog under armen, endnu en om computertekneologi. Hun havde endelig fundet en, hun ikke havde læst og afprøvet før. Hendes store, mørkeblå øjne gennemsøgte kort gården, sikrede sig at der ingen andre var, og fandt så en bænk hvor hun ville havde siddet nærmest usynligt, hvis ikke det var for hendes snehvide hud, der blev endnu blegere med hendes korte, let krøllede hår og sorte tøj. Hun satte sig ned, satte sig godt til rette, åbnede sin bog, og startede med at læse den. Hun smilte lidt for sig selv, da det var noget hun allerede kunne.
    Tilbage til toppen Go down
     
    Under Stjernerne og Månen ~Adrian
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Afslapning i den mørke skov.. Hvad andet kan man ønske sig? (Adrian)

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Skolegården-
    Gå til: