Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Plots til mine chars :3 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Plots til mine chars :3 Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Plots til mine chars :3 Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Plots til mine chars :3 Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Plots til mine chars :3 Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Plots til mine chars :3 Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Plots til mine chars :3 Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Plots til mine chars :3 Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Plots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Vote_rcap 
Vince
Plots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Vote_rcap 
Anxiety
Plots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Vote_rcap 
Alma
Plots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Vote_rcap 
Jamie
Plots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Vote_rcap 
Jillian
Plots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Vote_rcap 
koishite
Plots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Vote_rcap 
Clary
Plots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Vote_rcap 
Boris
Plots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Vote_rcap 
Caitlyn
Plots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Voting_barPlots til mine chars :3 Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 29, Søn Sep 15, 2024 1:03 am

 

 Plots til mine chars :3

Go down 
+4
Mini
Lissa
Roluce
Vince
8 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 10:24 pm

Plots til mine chars :3 Relations
Jeps, jeg søger plots til mine tre chars. Jeg søger ikke noget specielt, så bare skyd løs, så bliver jeg glad ;D
Men jeg bliver nød til at advare jer, for jeg har altså ikke lyst til at skrive helt vildt meget om mine chars, når jeg har gjort mig så umage med deres profiler... ^^' Så derfor kopirer jeg bare for deres filer... ;D


Vincenzo Lowell » Vince

Vince er en rigtig pige-magnet, og en ret god novice. Han er en del af skolens popularitet, altså så højt på strå man kan komme når man ikke er kongelig Moroi. Han færdes rent faktisk blandt skolens hof, og selv Moroi har øjne på ham.
Han blev født hos blodluderne, hvor hans mor opholdt sig. Hans far slog sig også ned et sted, meget tæt på. Han elskede begge sine forældre, og de elskede ham. Især hans far brugte meget tid på ham. Vince var hos hans var, hver eneste aften hans mor havde travlt med sit job. Men hans liv blev så meget bedre et par år efter, da hans far slog sig ned med en anden ukongelig Moroi, og fik en datter - Jillian Blancka. Han fik hans mor efternavn, Lowell, og Jillian fik hans fars da Moroikvinden droppede ud af forholdet.
Vince er damernes mand, og det lægger han ikke skjul på. Han er køn og galant, og pigerne sværmer om ham. Det er tydeligt at han nyder populariteten og pigerne, men det er sjældent at han overhovedet kysser dem. Han kan godt flirte så det er til at brække sig over, men i virkeligheden er han ret romantisk anlagt og forelsker sig ret sjældent.
Han har tydelige italienske træk, mørkt hår og mørke øjne. Hans hud er også en smule bleg - når han ikke lige rødmer, hvilket han rent faktisk tit sker - og hvis han er ude i solen får han fregner.
Han er høj og muskuløs, og det kan man godt se på ham. Han kan godt have et ret tøset udtryk i ansigtet nogen gange, men han har også nogen ret macho sider, som kan få pigerne til at smelte i hænderne på ham.
» Jeg søger måske venner og gutter til Vince. Han har brug for nogen macho drengevenner, eller i det mindste nogen kamp-buddies ^^ Jeg er også åben for specielle piger han altid er galant over for.


Jillian Blancka » Jill

Jill er en halvpsykotisk Moroi, men det kommer ikke særlig tit til udtryk. Men hun er naiv og udelukket fra de fleste sammenhold, især fordi hun ikke er kongelig. Hun går meget op i at hendes herkomst og barndomshjem ikke har været noget for en Moroi, ikke noget for nogen børn.
For Jill voksede ikke op som de fleste andre Moroi. Hun voksede op i et kollektiv for blodluddere. Hendes mor efterlod hende med hendes far, som efterlod hende sammen med hendes halvbror, Vincenzo, og hans mor. Derfor kom hun til Vladimirs Akademi, så tidligt hun kunne.
Hende og hendes bror har derfor været sammen hele deres barndom, og har et meget tæt forhold.
» Jill har slet ikke nogen forhold herinde endnu, kun et med Vince og et med Jamie. Derfor kunne hun godt bruge venner af alle slags.


Abigail O'malley » Abi

Abigail er en Strigoi, bare lige så du ved det. Abigail er absolut en køn Strigoi. Dengang hun var Moroi, var hun den absolut smukkeste. Bølget, ildrødt hår og smukke, lyseblå øjne. Og det smil hun altid havde på læberne... Hun var en af de smukkeste. Og hun var en Zeklos.
Hendes hud er næsten selvlysende i natten, og hendes øjne kolde, med en arrogance og afsky til næsten alle.
» Da der ikke er særlig mange Strigoi på siden, er alle velkomne til at komme med deres bud til et forhold. De kunne tilfældigvis også kende Abi i forvejen, for hun er lige kommet til byen her, fra et sted hun ikke lige kommer ud med sådan lige.


Lucas Noblen

Lucas er vogter på skolen. Han har været fjern vogter i den kongelige familie Zeklos, så derfor kender han et par elever fra den familie. Han har overvejet at få et job, når der lige om et fri, for at slå sig ned på skolen.
Lucas er en absolut hårdtarbejdende vogter, og når han er mentor for nogen, tvinger han dem til at arbejde hårdt. Indtil de kommet i træning, er kan først færdig med dem, når de græder som pisket. Men resten af tiden, er han en af de vogtere de yngre piger sukker efter, og flokkes omkring når han er til at finde.
» Jeg har brug for andre vogtere og lærer som kan lære Lucas at kende. Og måske nogen som kan bruge ham som mentor.


Sidst rettet af Vince Lør Maj 21, 2011 11:02 pm, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Roluce

Roluce


Kvinde Antal indlæg : 9
Join date : 10/01/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 12:23 am

Roluce kunne måske være en 'speciel pige til Vincemzao, da hun er det. Hun kan selv være lidt af en mand, på nogen måder, men stadig meget pige fjantet. Hun er meget glad for at være sammen med folk, men hun har svært ved at blive gode venner med folk der er meget populære, but it can be ^^
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 7:17 pm

Vince kunne jo komme til at kende hende på en eller anden måde. Vince bruger sin tid sammen med dem han godt kan lide, ikke udelukkende de populære. Har du en idé til hvordan de kunne komme til at møde hinanden? ^^
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 10:36 pm

Jeg kunne godt tænke mig at lære Jill at kende.
Det kunne være sjovt, nu hvor hun kun kender til to fyre her inde, og den ene er hendes halvbror. Men jeg tænker også lidt, at Jill og jeg nok skal få det godt sammen ^^
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 10:49 pm

Jeg er ret sikker på at Jill har et emne fri, et eller andet sted ^^
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 10:59 pm

okay... skal jeg bare svare på det, eller noget helt andet?
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 11:00 pm

Du kan bare svare, hvis du ikke har lyst til at lave et nyt ^^
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 11:01 pm

okay... finder det lige, og tjekker så om jeg kan svare på det xD
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 11:02 pm

Bliver desværre nød til at logge. Ses nok på mandag ^^
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 11:03 pm

okay??? xD
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Roluce

Roluce


Kvinde Antal indlæg : 9
Join date : 10/01/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeMan Maj 23, 2011 10:10 pm

Ja det har jeg xD
De er begge i spise salen og så kommer Roluce, som er i utrolig dårligt humør, altså ked af det og sådan, lige efter hun har bestilt en banan, som faktisk til hendes veninde, vender sig om med blikket på sin bakke med den ene banan. Lige i det, vil Vince gå frem som den næste i køen og de støder ind i hinanden xD

Er det en go' ide? xD
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeOns Maj 25, 2011 10:54 am

Jep, det er en rigtig god idé. Skal jeg eller vil du lave tråden?? :3
Tilbage til toppen Go down
Roluce

Roluce


Kvinde Antal indlæg : 9
Join date : 10/01/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeTors Maj 26, 2011 12:21 am

Kan du ?? :'D
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeTors Maj 26, 2011 3:43 pm

Okay okay, men kun fordi du er heldig xD
Tilbage til toppen Go down
Roluce

Roluce


Kvinde Antal indlæg : 9
Join date : 10/01/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeTors Maj 26, 2011 5:03 pm

JAA :'D
Tilbage til toppen Go down
Mini

Mini


Kvinde Bosted : Hun bor vel på skolen nu? Før i tiden boede hun hos sin mor, som var blodludder.
Antal indlæg : 7
Join date : 04/06/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 7:56 pm

Mini kunne nok godt bruge Lucas som mentor ;P
Tilbage til toppen Go down
Aleera

Aleera


Kvinde Antal indlæg : 6
Join date : 25/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 8:02 pm

Aleera kunne godt være en der lærte Lucas at kende? Bød ham velkommen? osv?
Aleera er selv en der er meget skræmmende og hård mod eleverne.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 10:16 pm

Selvfølgelig Mini. Det aftaler vi bare ^^ Syntes du at vi skal lave et emne?

Det ville vel passe ret perfekt med Lucas og Aleera!! XD Du er absolut velkommen til at lave emnet, det ville kun være sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Lydia

Lydia


Bosted : På Akademiet. Indtil videre.
Antal indlæg : 11
Join date : 05/06/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 4:47 pm

Vil gerne emne Lucas. Og hvis Jill mangler mentor. Im setting here and waiting. Som du skal vide er Lydia er hård og vil have hendes 'elever' til at arbejde hårdt. Hvis de kommer forsend tvinger hun dem tiæ at løbe et par baner rundt eller noget. Hun er ikke hård fordi hun er ond, de skal bare ordnes rigtigt. Lydia forventer de vil takke hendes senere i livet,
Tilbage til toppen Go down
Josephine

Josephine


Bosted : På akademiet.
Antal indlæg : 5
Join date : 05/06/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 5:40 pm

Vil helt klart prøve Jill. Hun kunne virker som en der kan forstå hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucas

Lucas


Mand Bosted : Akademiet. I øjeblikket.
Antal indlæg : 24
Join date : 20/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 7:33 pm

Lydia: Selvfølgelig kan dig og mig tråde. Men jeg se helst at du laver emnet d; De to vogtere ligner hinanden ret meget, kan jeg se. Det skal nok blive interessant. Og det med Jill kan vi selvfølgelig også godt sige. Men husk nu at hun er Moroi, og ikke kan klare lige så mange knubs som dhampirer xD

Josephine:
Selvfølgelig. Jeg tror jeg har en tråd fri med hende et sted. Sig lige til hvis du ikke kan finde det.
Tilbage til toppen Go down
Lydia

Lydia


Bosted : På Akademiet. Indtil videre.
Antal indlæg : 11
Join date : 05/06/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 7:53 pm

Fantastisk! Smutter i gang et eller andet sted
Tilbage til toppen Go down
Lydia

Lydia


Bosted : På Akademiet. Indtil videre.
Antal indlæg : 11
Join date : 05/06/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 8:19 pm

Vil også gerne have et emne med Jill hvis det er okay. Bare rolig, Lydia skal nok være sødere end ved Dhampirene. Kun 15 armbøjninger til udstrækkelse.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 8:58 pm

Du er velkommen til at lave et emne til Jill også xD Og hvis det er alt for forfærdeligt, kan jeg godt lave det ^_^
Tilbage til toppen Go down
Mini

Mini


Kvinde Bosted : Hun bor vel på skolen nu? Før i tiden boede hun hos sin mor, som var blodludder.
Antal indlæg : 7
Join date : 04/06/11

Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitimeTors Jun 09, 2011 12:01 am

Selvfølgelig skal vi da have et emne, mig og Lucas :'D - Men kan du lave?? o.O
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Plots til mine chars :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Plots til mine chars :3   Plots til mine chars :3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Plots til mine chars :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Jeg søger-
Gå til: