Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here

ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Intens træning » Meredith. Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Intens træning » Meredith. Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Intens træning » Meredith. Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Intens træning » Meredith. Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Intens træning » Meredith. Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Intens træning » Meredith. Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Intens træning » Meredith. Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Intens træning » Meredith. Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Intens træning » Meredith. Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Intens træning » Meredith. Voting_barIntens træning » Meredith. Voting_barIntens træning » Meredith. Vote_rcap 
Vince
Intens træning » Meredith. Voting_barIntens træning » Meredith. Voting_barIntens træning » Meredith. Vote_rcap 
Anxiety
Alma
Jamie
Jillian
koishite
Clary
Boris
Caitlyn
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 21 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 21 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 82, Lør Okt 19, 2024 7:23 pm

Intens træning » Meredith.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lucas

Lucas

Mand Bosted : Akademiet. I øjeblikket.
Antal indlæg : 24

Intens træning » Meredith. Empty
IndlægEmne: Intens træning » Meredith.   Intens træning » Meredith. Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 12:33 am

Tid » Lige efter novicernes sidste time.
Sted » I en tom sal, utroligt nok. Lucas har booket den til hans små unger, men underligt nok var det kun én som kunne komme.
Vejr » Regnvejr. Lige som han kan lide det.
Omgivelser » Tomt, bortset fra ham.

Lucas stod lænet op af ribberne i den ene side af salen. Hans højre fod slog imod gulvet i en slags utålmodighed. Han var alligevel tålmodig. Der var vel grænser for hvor hurtigt en novice kunne skifte time. Men hvis hun havde glemt at de skulle mødes...
Lucas var iklædt sort, stram t-shirt og et par løse bomuldsbukser. Hans normale træningstøj. Han havde håbet at undgå at få brug for det, men nu hvor Mini havde travlt med at hygge sig uden ham, så måtte han vel finde på noget andet at give Meredith at lave. Han havde regnet med en lille duel imellem de to, for at finde ud af hvem af dem der stod højest. Og selvfølgelig også for at give dem et indblik i novicernes verden. Den kunne altså være barsk.

Tilbage til toppen Go down
Meredith

Meredith

Kvinde Bosted : På akademiet?
Antal indlæg : 13

IndlægEmne: Sv: Intens træning » Meredith.   Intens træning » Meredith. Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 12:43 am

En skikkelse løb ind i den næsten tomme gymnastik sal. Skikkelsens var en 'kvinde'. Hendes navn Meredith. Hun var i ført sin sædvanlige træningstøj. Et par løse shorts til at bevæge sig i og en sort t-shirt. Meredith var kommet lidt for sent, men hun havde bøvl med lynlåsen. En desværre ret normal ting som nok skulle ties med. Hvad skulle hun sige? At hunblev angrebet bagfra af en strigoi. Næsten begyndte hun at le af sig selv. Hun kiggede på Lycas. Han stod med den sædvanlige banken på gulvet. Hendes sko var helt sorte. De havde enfin bund der gjorder at hun ikke gled. Meredith satte farten op. "Ked af forsinkelsen, nogl ting kan vel bare drille"
Lucas

Lucas

Mand Bosted : Akademiet. I øjeblikket.
Antal indlæg : 24

IndlægEmne: Sv: Intens træning » Meredith.   Intens træning » Meredith. Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 7:28 pm

"Nogen ting driller." sammentyggede han, dog en smule koldt. Men det var vel hvad man kunne forvente af ham. Han var ikke ligefrem en hyggelig storebror, var han vel? Det var ikke hans job, i hvert fald.
Han rettede sig op fra ribberne uden at sige mere. Han betragtede Meredith et par øjeblikke og overvejede hvad han nu skulle gøre. Han ville i hvert fald lige varme hende op først. Det kunne der vel altid blive brug for.
"Da de andre små kærlige væsner ikke er mødt op, bliver det kun os to," proklamerede han og betragtede hende hele vejen igennem. "Du starter med at varme op. 30 armbøjninger."
Han var nådesløs, også selvom han viste hvor meget alle novicerne hadede at lave armbøjninger. Især pigerne. men hvis de var smarte, så skulle de hellere skynde sgi at komme i gang, inden han blev mopset.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Intens træning » Meredith.   Intens træning » Meredith. Icon_minitime

Intens træning » Meredith.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» TRÆNING!!!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Trænning/Gymnastik salen-
Gå til: