Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here

ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Grundlæggende regler Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Grundlæggende regler Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Grundlæggende regler Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Grundlæggende regler Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Grundlæggende regler Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Grundlæggende regler Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Grundlæggende regler Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Grundlæggende regler Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Grundlæggende regler Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Grundlæggende regler Voting_barGrundlæggende regler Voting_barGrundlæggende regler Vote_rcap 
Vince
Grundlæggende regler Voting_barGrundlæggende regler Voting_barGrundlæggende regler Vote_rcap 
Anxiety
Alma
Jamie
Jillian
koishite
Clary
Boris
Caitlyn
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 82, Lør Okt 19, 2024 7:23 pm

Grundlæggende regler

Go down 
ForfatterBesked
Lissa
Admin
Lissa

Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479

Grundlæggende regler Empty
IndlægEmne: Grundlæggende regler   Grundlæggende regler Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 11:51 am

Reglerne på siden SKAL overholdes!

Førts og fremmest vil jeg lige sige at disse vampyrer der er her på siden (Strigoi, Moroi og Dhampir) IKKE har noget med disco kulgerne fra twilight at gøre! Strigoi'er brænder op i sollyset, Moroi bliver svage og svækkede og Dhampir har arvet nok fra menneskerne til at de ikke påvirkes af sollyset.

Man skal skrive i datids form og i tredje person. Man taler ved " " og tænker ved * *, hvis man skal noget skriver man // //. Fx:
Lissa gik forvirret rundt på sit værelse. Hun ventede på sin veninde. "Banke banke på" sagde veninden og gik ind. *Endelig* tænkte Lissa. //Skal lige noget, kommer igen//

I et emne skal man skrive følgende:
Sted:
Tid:
Vejr:
Dato:
Årstid:
Påklædning:

Da disse ting er nyttige oplysninger for dine spille partnere.

I et emne skal man mindst skrive 3-4 linjer og gerne mere. Dette er for at hjælpe dig og dine spille partnere til at holde et emne i gang så man ikke skriver: Spiller 1: "Heej" sagde hun og kiggede nysgerrigt på den nye person. Hun så meget interessant ud.
Spiller 2: Han kiggede på pigen foran sig og smilede. "Heej".

Se? Det giver ingen mening at skrive så lidt, det er der intet spil i.

Din figur skal også være en du selv opfinder, da det ikke ville give mening hvis Emmet Cullen kom ind og boede på akademiet, da han slet ikke har noget med denne verden at gøre. Derfor vil jeg sætter pris på hvis i lever jeres egen karakter da det også er nemmere at spille ud fra.

Det skal også lige nævnes at dagen her er om natten. Det vil sige at klokken 08:15 hvor klokken ringer ind til første time, faktisk er 20:15 da vi bytter om på nat og dag.

Du skal også tænke over din alder, hvis du er 17 år i krops alder ER DU OGSÅ 17 år i eksistens, medmindre du er Strigoi da de er de eneste der er udødelige!

Husk på at du ikke bare kan skrive i et emne eller i din profil at du er med i den kongeligste af de kongelige Moroi familierne. Det er vigtigt at hvis du vil ses som en 'berømthed' at du aftaler det med enten mig eller Anxiety, for der er jo ikke noget ved at man skriver at man er en berømt sangerinde, når man bor på akademiet. Du kan skrive at man ikke er med i en af de førende familier e.l.
Hvis man er med på redaktionen og har lavet en aftale med admin/rektor om at man skal interviewe en berømt skuespiller/sanger/ligene, så er det en NPC, det vil sige en ikke-spillende-person, som du selv styre i et lukket emne, med dig selv. Fx:
'Solen var ved at kaste sit sidste lys hen over jordens overflade da en ung pige kom gående. Pigens røde hår flagrede omkring og hun gik og ventede på en særlig person. Pigens navn var Amanda og hun ventede på at skuespilleren Ian Manjel skulle komme til deres interview. Og der kom han, smuk som altid og kiggede efter hende. Hun vinkede til ham og de sagde hej til hinanden. Nu begyndte interviewet.
"Hvor mange film er det du har været medvirkende i nu?" spurgte Amanda. "Tja, det må være omkring de snart 14" svarede Ian og Amanda skrev hans svar ned på sin blok.'
Husk det, for ellers ender det med at akademiet vrimler med berømtheder!

Men til sidst men ikke mindst: Hav det sjovt og lav en masse plots og emner!
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net

Grundlæggende regler
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nat og Dag regler
» Regler for alle alle brugere og racer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Dette skal læses inden man starter-
Gå til: