Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here

ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Racen- Dhampire, Novicer Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Racen- Dhampire, Novicer Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Racen- Dhampire, Novicer Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Racen- Dhampire, Novicer Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Racen- Dhampire, Novicer Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Racen- Dhampire, Novicer Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Racen- Dhampire, Novicer Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Racen- Dhampire, Novicer Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Racen- Dhampire, Novicer Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Racen- Dhampire, Novicer Voting_barRacen- Dhampire, Novicer Voting_barRacen- Dhampire, Novicer Vote_rcap 
Vince
Racen- Dhampire, Novicer Voting_barRacen- Dhampire, Novicer Voting_barRacen- Dhampire, Novicer Vote_rcap 
Anxiety
Alma
Jamie
Jillian
koishite
Clary
Boris
Caitlyn
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 6 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 6 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 82, Lør Okt 19, 2024 7:23 pm

Racen- Dhampire, Novicer

Go down 
ForfatterBesked
Lissa
Admin
Lissa

Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479

Racen- Dhampire, Novicer Empty
IndlægEmne: Racen- Dhampire, Novicer   Racen- Dhampire, Novicer Icon_minitimeLør Dec 18, 2010 7:18 pm

DHAMPIRE, NOVICER

En dhampire er en blanding imellem et menneske og en moroi. Dhampirer behøver ikke at drikke blod og de kan tåle sollys. Dhampirer har fået det bedste fra begge racer: Moroi'ens styrke og menneskets smukke krop. Moroi'ens reflekser og menneskets evne, til at beskytte. Dette gør en Dhampire til den perfekte livvagt til Moroi'erne.
En novide er en dhampir der stadig er i gang med sin uddannelse til at blive 'vogter'.
Af en eller anden grund kan to dhampirer ikke få børn sammen. De kan med mennesker og med moroi, men de er så genetisk forbundet at det ikke kan lade sig gøre. Derfor udgiver mange voksne dhampire kvinder sig til at være blodludder. Det vil sige at det er det samme som en ludder, bortset fra at de lader moroi manden drikke af sig imens.
Der er mangel på dhampirer, da mange dhampire kvinder vælger at sige nej tak til jobbet, som 'vogter' til fordel for at gå hjemme og få børn.

Små regler til Dhampire;
En novice må ikke komme i kontakt med sølvpæle før de er ved slutningen af sin uddannelse og derefter.
En novice har ingen magiske kræfter.
En novice har en Mentor, som er en uddannet 'vogter', som går og beskytter skolen.
En Novice skal træne til udholdenhed, træne sin styrke og altid handle rigtigt.

Nogle spørgsmål; Skriv til Hjælpe Admin'sne Mia og Rose eller mig.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net

Racen- Dhampire, Novicer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Racen- Dhampire, Vogtere
» Racen- Strigoi

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Racer-
Gå til: