Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Emne med mig :3?
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Vote_rcap 
Vince
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Vote_rcap 
Anxiety
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Vote_rcap 
Alma
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Vote_rcap 
Jamie
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Vote_rcap 
Jillian
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Vote_rcap 
koishite
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Vote_rcap 
Clary
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Vote_rcap 
Boris
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Vote_rcap 
Caitlyn
En Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Voting_barEn Ny Oplevelse.. ~Will~ Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 En Ny Oplevelse.. ~Will~

Go down 
ForfatterBesked
Macha

Macha


Kvinde Antal indlæg : 2
Join date : 05/01/11

En Ny Oplevelse.. ~Will~ Empty
IndlægEmne: En Ny Oplevelse.. ~Will~   En Ny Oplevelse.. ~Will~ Icon_minitimeFre Jan 07, 2011 5:38 pm

Tiden er?; 21.45
Stedet er?; Byen – Gågaden
Omgivelserne er?; Få mennesker og stadig åbne butikker
Vejret er?; Mørkt o
g sne daler la
ngsomt..

Mørket havde for lang tid siden lagt sig som et stort telt hen over hende byen. Men de tændte gade lugter gav et mere betryggende lys og gjorde det hele ufattelig hyggeligt. Stor centeret var lukket men der var stadig små butikker og spisesteder der havde sent åbne nede omkring gågaden. Og forskellige folk. Mest kun mennesker nok. Men få andre væsner kunne vel godt ses få steder. Siden at det var starten på weekenden og man havde mere tid til at gå rundt på denne tid. Sneen dalede med en stor ynde og landede blidt mod den frosne jord som et let tæppe.
En person havde gået frem og tilbage og op og ned af gågaden. Som en eller anden person i trance. Men denne pige var helt vågen og et smil var også fremme på hendes læber. Det var første gang at hun havde været her siden at hun var flyttet til skolen fra New Or'leans. Og dette var en del anderledes. For hende i hvert fald. Hun var ikke særlig høj af en på hendes alder at være. Nok ikke mere end 155 centimeter men stadig væk vidste hendes ellers spinkle krop de træk der normalt lå for en 14-15 årig. Hendes skridt var muntre og lavede en slags melodisk rytme. Men hun så ikke ud til at lytte til musik så det var sikkert bare en sang hun havde i hovedet. Hendes lange sorte hår flagrede lystigt efter hende og hendes pandehår faldt lidt ned i hendes klare øjne der havde en smuk lysegrå farve. Og den mørkere blå farve der var som en ring om hendes iris gav hende dette specielle look sammen med den sorte streg der var rundt omkring hele hendes øje. Hun lignede egentligt bare en normal menneske tøs men der lå mere bag det. Noget som man skulle spørge for at finde ud af. Men nogle kunne vel kendeforskel på duftene. Det kunne også være ligemeget.
Macha lod sit rolige blik søge rundt efter alt hvad hun nu mødte på sin vej mellem byens gader mens at hun fumlede med noget i sin sorte pilot jakkes lommer. En mønt. Eller flere mønter faktisk. Men en af gangen. Hendes smil voksede lidt da denne søde duft ramte hendes lugtesans. Hun stoppede op og drejede hovedet før at hun så vendte sig en kvart omgang for så at traske hen til en lille båd med brændte mandler der stadig stod åben. Helt utroligt. Hun stoppede op igen og kiggede lidt på hvordan at tingene forgik. Hun tog en af smagsprøverne og hun blev helt forundret da den dejlige sukker smag ramte hendes tung. Og mandlernes bitre kød gjorde det hele til en oplevelse for hende. "Mmm.." Hun nød mandlen og startede ikke med st snakke før at den var gumlet færdig. "..En lille pose, tak" sagde hun så med hendes overraskende blide og rolige stemme. Manden nikkede og begyndte at fylde et kræmmerhus op til hende. Hun havde allerede lagt pengene frem inden at manden havde sagt noget og det hele forblev tavst om det. "Hej hej! Forsæt god aften" Hun tog sine mandler og vinkede sig væk. Manden gengældte og vinkede et kort øjeblik. Hun så sig igen rundt før at hun gik hen mod en enlig bænk som hun satte sig på for at nyde en smule af hendes fantastiske køb...
Tilbage til toppen Go down
 
En Ny Oplevelse.. ~Will~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Byen :: Gågaden-
Gå til: