Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Seneste emner
    » Emne med mig :3?
    Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

    » Nu skal jeg vide det...
    Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

    » Seeking, Now And Forever..
    Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

    » EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
    Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

    » Okay... Øhm... pænt pinligt...
    Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

    » Mødet med min vogter [Anxiety]
    Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

    » mit fravær
    Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

    » Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
    Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

    » Keder ... Mig?
    Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

    Mest aktive brugere
    Lissa
    Cave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Vote_rcap 
    Vince
    Cave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Vote_rcap 
    Anxiety
    Cave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Vote_rcap 
    Alma
    Cave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Vote_rcap 
    Jamie
    Cave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Vote_rcap 
    Jillian
    Cave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Vote_rcap 
    koishite
    Cave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Vote_rcap 
    Clary
    Cave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Vote_rcap 
    Boris
    Cave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Vote_rcap 
    Caitlyn
    Cave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Voting_barCave 3139! Besøg min side Vote_rcap 
    Søg
     
     

    Vis resultater som:
     
    Rechercher Avanceret søgning
    Hvem er på nu
    Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

    Ingen

    Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

     

     Cave 3139! Besøg min side

    Go down 
    2 deltagere
    ForfatterBesked
    Anxiety
    Under Admin
    Anxiety


    Kvinde Bosted : Akademiet.
    Antal indlæg : 68
    Join date : 20/12/10

    Cave 3139! Besøg min side Empty
    IndlægEmne: Cave 3139! Besøg min side   Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 8:25 pm

    Cave 3139
    Cave 3139! Besøg min side 2enm5pz

    Dør du?
    Overlever du?
    Hvem vinder?
    Zombierne eller menneskerne?


    Dette er en side hvor du enten kan være en lugtende, kødædende zombie. Et svagt mennekse der bare holder til nede i Cave 3139 og tror man er i sikkerhed. En jæger hvor du kan satse dit liv med at komme i en gruppe op på jordoverfladerne hvor zombierne hærsker, og prøve at vinde jorden tilbage. En halv zombie, hvor du kan få anfald og er en af dem man ikke kan stole på, da ingen ved om anfaldende lige pludselig kommer når man er i nærheden. Dog behøver du stadig kød for at overleve.
    _____________________________________________________

    Lev dig ind i det
    [i]Du ligger i fosterstilling, og venter på de kommer efter dig. Du har set dem før.. Du har set dem i dine mareridt. Du var ikke sikker på at det var muligt, det var jo bare vandrehistorier. Du ser dem komme, med deres dystre og forfærdelige ansigter. Du kan dufte deres kroppe. De er rådne og stikker i din næse. Du ligger der i grøften, med blod over din halvnøgne krop. De har revet det af dig og prøvet at æde dig. Du er for svag til at kunne gå. Dine ben ville falde sammen hvis du overhoved prøvede. De kommer nærmere end du tror.
    Du vågner op og betragter nu en pære uden noget om, hvilket betyder at de skinner dig hårdt i øjnene. Du ligger på en ambulanceseng, men ingen ambulance folk. Der er faktisk stille. Du sætter dig kort op og ser dig omkring. Grå vægge og gråt gulv. En pige med lilla rottehaler, der står op i vejret og en piercing i læben, sort makeup omkring de tørre øjne, som er tværet ud i hendes blege hud råber op.
    ”H*n er vågen,” Alle strømmer hen mod dig, og du sidder nu som i en rundkreds.
    ”Hvor er jeg?” siger du med en grødet stemme. Alle kigger på dig.
    ”Du er i Kælder 3139.”

    Verden er gået under. Zombierne strejfer rundt oppe på jordens overflade, uden tanke om hvad der ligger under dem. Menneskerne har i mange år haft gang i en masse tunneller og kældre, til nødstilfælde som dette. De har slæbt alle sårede ned på deres gemmested og kun menneskerne ved hvor det er. Der er efter mange år blevet lavet flere tusinde kældre og tunneller, og du står i et af dem nu. Kælder nummer 3139.
    _____________________________________________________

    Vil du være en del af disse? En del af de bange eller de aggressive? Prøv at komme og tjekke vores side!


    Link http://cave3139.danskforum.net/post


    Sidst rettet af Anxiety Ons Jan 19, 2011 6:59 pm, rettet i alt 2 gange
    Tilbage til toppen Go down
    Lissa
    Admin
    Lissa


    Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
    Antal indlæg : 479
    Join date : 17/12/10

    Cave 3139! Besøg min side Empty
    IndlægEmne: Sv: Cave 3139! Besøg min side   Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 10:31 pm

    Fed hjemme side. har kigget på den og den ser meget interessant ud. ^^
    Tilbage til toppen Go down
    https://vampyrakadamiet.danskforum.net
    Anxiety
    Under Admin
    Anxiety


    Kvinde Bosted : Akademiet.
    Antal indlæg : 68
    Join date : 20/12/10

    Cave 3139! Besøg min side Empty
    IndlægEmne: Sv: Cave 3139! Besøg min side   Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeOns Jan 19, 2011 6:53 pm

    Mange tak ^^
    Men jeg havde lavet en fejl ved reklamen ^^ så det skal jeg rundt og rette en masse steder nu ^^

    Zombierne er ikke udrydet.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Cave 3139! Besøg min side Empty
    IndlægEmne: Sv: Cave 3139! Besøg min side   Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeMan Jan 24, 2011 2:34 pm

    okey kigger på den så snart jeg tid..
    Tilbage til toppen Go down
    Anxiety
    Under Admin
    Anxiety


    Kvinde Bosted : Akademiet.
    Antal indlæg : 68
    Join date : 20/12/10

    Cave 3139! Besøg min side Empty
    IndlægEmne: Sv: Cave 3139! Besøg min side   Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 5:04 pm

    Mange tak Lissa!
    Det er helt fint med mig Israh.

    Ps. Man skriver altså meget meget lange indlæg og starten på et emne.
    Tilbage til toppen Go down
    Gæst
    Gæst




    Cave 3139! Besøg min side Empty
    IndlægEmne: Sv: Cave 3139! Besøg min side   Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeTirs Jan 25, 2011 7:14 pm

    og...
    Tilbage til toppen Go down
    Anxiety
    Under Admin
    Anxiety


    Kvinde Bosted : Akademiet.
    Antal indlæg : 68
    Join date : 20/12/10

    Cave 3139! Besøg min side Empty
    IndlægEmne: Sv: Cave 3139! Besøg min side   Cave 3139! Besøg min side Icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:53 am

    For at være ærlig, gider jeg ikke den der atityde! Men fordi der er nogen her inde der godt kan finde på at skrive under 6 linjer.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Cave 3139! Besøg min side Empty
    IndlægEmne: Sv: Cave 3139! Besøg min side   Cave 3139! Besøg min side Icon_minitime

    Tilbage til toppen Go down
     
    Cave 3139! Besøg min side
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    Sankt Vlademirs Akademi :: Reklame-
    Gå til: