Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Vote_rcap 
Vince
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Vote_rcap 
Anxiety
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Vote_rcap 
Alma
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Vote_rcap 
Jamie
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Vote_rcap 
Jillian
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Vote_rcap 
koishite
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Vote_rcap 
Clary
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Vote_rcap 
Boris
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Vote_rcap 
Caitlyn
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Voting_barFravær med anden styrer (VIGTIGT!) Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Fravær med anden styrer (VIGTIGT!)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Empty
IndlægEmne: Fravær med anden styrer (VIGTIGT!)   Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeFre Jan 28, 2011 12:22 am

Heej alle sammen!

Dette er meget vigtigt at I ved, da jeg som admin ikke er her i nogle dage.
Dette skyldes at min familie og jeg skal til Sverige og at vi muligvis ikke får sat min bærbar til nettet deroppe.
Dette fravær kommer ikke kun til at være i denne ene weekend, men i mere eller mindre hver anden, da min mors side af familien har et hus i Sverige og vi skal derop næsten hver gang jeg er hos min mor.
De andre weekender er jeg heller ikke så aktiv, da jeg så er hos min far og vi er 9 personer om 2 computere med netværk O__O

Men i mit fravær, har jeg bedt min hjælpe admin, Anxiety, om at styre siden, når jeg er væk, så godt hun nu kan. Det vil sige, at I skal rette jer efter hvad hun siger og hun vil fortælle mig hvordan det er gået når jeg vender tilbage. Lidt ligesom hvis I havde en babysitter der skulle aflægge rapport til jeres mor eller far om, hvordan I har opført jer.
Det er lidt det samme nu ^^

*Mor stemme* Så opfør jer nu pænt og gør som Anxiety siger. Jeg kommer hjem på Søndag.^^ *Normal stemme igen*Og Jeg skriver først der, med mindre nettet virker ^^


~Lissa
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Sivan

Sivan


Kvinde Antal indlæg : 20
Join date : 26/01/11

Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær med anden styrer (VIGTIGT!)   Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeFre Jan 28, 2011 12:58 am

*Tigger og beder 'mor' om at aflyse sine 'venners' aftale og være sammen med hende mange børn*
"Jeg kommer til at savne dig," *græder og lægger armene om 'mor'.*
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær med anden styrer (VIGTIGT!)   Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitimeMan Jan 31, 2011 11:22 pm

*Ler og krammer Sivan* Bare rolig min lille skath! 'Mor' er hjemme igen. *Omfavner alle på siden med et smil* Jeg håber I kan acceptere det som kommer til at ske fremover med styringen.
Håber ikke at folk udebliver fra siden når jeg ikke er der og er jeres 'mor' ^^

Jeg håber også at I vil respektere Anxiety, hun vil være mine øjne, ører og resten af mine sanser når jeg ikke er her xD

Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær med anden styrer (VIGTIGT!)   Fravær med anden styrer (VIGTIGT!) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fravær med anden styrer (VIGTIGT!)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vigtigt! Praktik periode
» Et (stort) fravær

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Fravær-
Gå til: