Emne: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Fre Apr 29, 2011 12:26 am
Ja, nu er det så at jeg vil være lidt mere aktiv på Anxiety-Pigen :p - så nogle realitationer og plots??
Jeg søger blandt andet;
en bedsteveninde, en barndomsven(inde), en fjende, en som elsker hende, en meget 'god' ven(2 slags).
Omking;
Bedsteveninden: De er meget gode veninder, lige som når man siger 'BEDSTE VENINDER FOREVIGT!!', elsker at se på stjerner, shoppe, tage biller af hinanden og snakke om private ting, som BH-størrelser og drenge. Den der gerne vil være bedsteveninde ska' komme med en grund til at de blev bedste veninder.
Krav: Ingen Strigoi. Omking de 15-19 år. (Er eller udsende) Skal være en pige! _
Barndomsvennen/inden: De skal være gode venner, nære venner for evigt. De må gerne ses meget ofte. Og for at hjælpe den der gerne vil være det, så skal det være at Anxiety har været i kæmpe fare, og så har du redet hendes liv og hun vil give gengæld. Du ska' give en ide til hvorfor de blev så gode barndomsvenner/inder
Krav: Omkring 15-19 år. (Er) Ingen Strigoi _
Fjenden Ja, de skal være ekstremt uvenner. Ska' komme med en ide til hvorfor de er uvenner. Gerne flere
Krav: Må godt prøve at slå hende meget. Alle arter af vampyrer er tilladt + mennesker Omkring de 15-23 år. (Er eller Krop) _
Den forelskede Tine er ikke så glad for personen, eller lidt, men gengælder ikke den samme kærlighed. Hun tænker kun at de er venner. Det kan også være en der slet ikke har snakket med hende men bare er dybt forelsket i hendes krop. Iden er op til dig. Der må gerne være flere!
Krav: Omkring de 15-? Det er lige meget med hvilken race. Men det ville være sjovt med lidt forskellige... _
Meget god ven 1 Ej! Ad! Ulækkert! Tænker andre, men de er bare så gode venner at de kan gøre alt på hinanden! Gramse og kysse... Kun en ting gør de ikke... Gæt dig frem... Men de er så gode venner at man skulle tro det var løgn. Men de kan godt finde på at hvis de er i byen og der er en der lægger an på en af dem at sige de er kærester. Gerne flere
Krav: Omkring hendes alder, 15-19 år. (Er eller krop) Kønnet er ligegyldigt - dog helst piger - de danner nemmere gode venskabs bånd Det må ikke gå over gevind - de begge styrer hvor voldsomt det skal være, men hvis Tine siger fra er det fra! Ikke strigoi _
Meget god ven 2 De spiller venner men er ikke de bedste svinger par rigtigt. Kun fordi dem omkring dem stadig tror de er sammen. Ingen af dem tør at sige at de er slået op.
Krav: Ældre en hende men ikke 6 år ældre. En relg hun har. Kønnet ligegyldigt. Ikke strigoi
___
LIGE MEGET HVILKEN I VÆLGER SKAL I HELST KUNNE SKRIVE LÆSELIGT OG MINIMUM 6 LINJER I WORD! ELLERS BLIVER DET KEDELIGT!! OG SKAL VÆRE OKAY AKTIV! TAK FOR NU!!! HÅBER DER ER NOGEN DER GIDER!!
Sidst rettet af Anxiety Lør Maj 07, 2011 11:52 pm, rettet 1 gang
Jillian
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Lør Maj 07, 2011 11:29 pm
Tager hellere end gerne en af dem. Ved bare ikke lige hvilken... Enten 'Barndomsveninden' eller også 'Meget god ven 1'. ~ Nogen idéer?? :3
Anxiety Under Admin
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Søn Maj 08, 2011 12:19 am
Lyder meget godt :'D Men har du en ide til nogen af dem? :'D
Jillian
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Søn Maj 08, 2011 1:28 pm
Det med barndomsveninden kan være hvor Anx har banket (okay, mere eller mindre voldeligt) nogen kongelige Moroi som har været grove ved hende? Bare en idé.
Og det med den gode ven, kunne bare være en slags opgradering af det venskab?
Anxiety Under Admin
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Søn Maj 08, 2011 4:29 pm
Jeg forstå ikke rigtig din ide xD - hvor vil du hen med det?
Men ja, det jo det det er men, hvordan de er blevet så gode venner?
Jake
Antal indlæg : 6 Join date : 08/05/11
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Søn Maj 08, 2011 5:08 pm
Må jeg godt være 'Barndomsvennen'? vi kunne være vokset op i samme by? eller ligene? ^^
Anxiety Under Admin
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Søn Maj 08, 2011 5:40 pm
Lyder meget godt Så, Jillian, er det okay at vi er meget gode venner 1?
Jake
Antal indlæg : 6 Join date : 08/05/11
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Søn Maj 08, 2011 5:49 pm
Okay så. Jeg laver et emne nu til os. Nogle ønsker til stedet?
Jillian
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Søn Maj 08, 2011 8:47 pm
Okay okay - opsummering xD
Jillian blev mobbet af nogen kongelige Moroi og Anx kom tilfældigt forbi. Hun hjalp hende imod de grove Moroi og bagefter det begyndte de at bruge tid sammen og fandt ud af at de klikkede? Og så blev de gode venner? ~ Hvad syntes du om det??
Anxiety Under Admin
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Man Maj 09, 2011 12:52 am
Jake: Nej, ikke et bestemt sted :'D
Jill, må jeg kalde dig det?: Lyder lækkert! Kan du lave emne? :'D
Jillian
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Man Maj 09, 2011 7:47 pm
Så absolut !! ;D Laver det nu ~ ♪ ♫
Anxiety Under Admin
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Søn Maj 29, 2011 2:04 pm
Sender i et link xD?
Jillian
Emne: Sv: Jeg søger... REALITATIONER TIL ANX! Man Maj 30, 2011 11:24 pm