Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Vote_rcap 
Vince
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Vote_rcap 
Anxiety
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Vote_rcap 
Alma
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Vote_rcap 
Jamie
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Vote_rcap 
Jillian
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Vote_rcap 
koishite
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Vote_rcap 
Clary
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Vote_rcap 
Boris
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Vote_rcap 
Caitlyn
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Voting_barEt akavet møde? Muligvis... ~Vince Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Et akavet møde? Muligvis... ~Vince

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 10:47 pm

Sted: Skolegården
Tid: ca klokken 6? (De fleste er inde for at spise aftensmad)
Vejr: lettere gråt.
Dato: irl
Årstid: Forår

På trods af det 'gode vejr' som kom med foråret og sommeren, havde Lissa det mere elendigt end nogen sinde før. Hun kunne ikke klare et minut længere sammen med en flok glade moroi og dhampire, som alle var samlet inde i spisesalen, bortset fra nogle få som Lissa.
Lissa havde været på besøg hos sin Giver tidligere, og hun havde ingen appetit til rigtig mad. Lige nu, havde hun brug for at få noget frisk luft og tænke på noget andet. Men hun havde så svært ved at få tankerne væk fra det der var sket nogle få dage i forvejen, det underlige møde med Vince.
Lissa havde gået og tænkt så det knagede på mødet lige siden, og der var så meget hun fortrød, og så meget hun ville have lavet om hvis det havde været muligt.
Lissa stod, stille og roligt for sig selv, med lukkede øjne og prøvede at falde til ro, men der var så mange tanker der forhindrede det. Tanken om, at de kunne risikere at mødes igen, skræmte hende, men gjorde hende også samtidigt en smule glad. Tanken om, at hun kunne risikere at han skulle være hendes vogter i hans praktik periode skræmte hende. Men tanken om at det skulle blive en anden, skræmte hende endnu mere.
Hun var så fortabt. Og så forvirret
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 10:58 pm

Vince havde været ude af næsten samme grund som Lissa. Okay, måske ikke helt, men på en måde. Han var udenfor, efter en lille slåskamp med en lidt for provokerende dhampir, som lige skulle sættes på plads. Han skulle bare ikke spilde mad på Vinces nyt t-shirt, det skulle han bare ikke! Og peanutbutter var altså super svært at få af.
Men han havde også været totalt freaket ud efter sit sidste møde med Lissa. Det havde været ret freaket i forvejen, og så var det skiltet meget pludseligt. Og han havde været alene, omkring daggry.
Han stod så tæt på hende, fordi hun stod med lukkede øjne og derfor ikke havde opdaget ham. "Jeg håber at der kommer regn." bemærkede han nøgternt, uden rigtig noget tonefald. Ikke vredt eller hånligt. Ikke håbefuldt eller kærligt. Bare køligt og høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 11:10 pm

Det gav et sæt i Lissa og hun vendte sig om med et gisp. Hendes øjne så vilde ud og var opspilede. Hun havde nok aldrig fået så stort et chok i hele sit liv! Lissas hjerte galopperede afsted. Dunkdunk dunkdunk dunkdunk. Lød det. Hurtigere og hurtigere for hvert slag. Og det hjalp ikke spor på hjerterytmen da hun opdagede hvem det var der havde overrasket hende. Vreden skyllede op i hende da hun så at det var Vince hun havde vendt sig mod og nu stod ansigt til ansigt med.
Vreden blev straks erstattet med en endnu hurtigere hjertedunken, men nu af en helt anden grund. Åh Gud, hvor havde hun dog lyst til at netop de arme skulle holde om hende igen. At lige netop de læber skulle berøre hendes igen. At se det kærlige blik i lige netop de øjne.
Lissa vidste at hendes forhåbninger var alt, ALT, for store i forhold til hvad hun kunne tillade sig at håbe på, men hun kunne ikke lade være. Håbet spirede i hende og hun kunne ikke stoppe det, hun ville ikke stoppe det for alt i verden.
"Hej Mr. Lowell. De har ret, noget regn kunne være godt" svarede hun høfligt igen, men inderst inde ville hun ønske at hun bare kunne smide sig i hans arme og mærke varmen og kærligheden strømme ud af ham. Men det ville nok aldrig ske...
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 11:17 pm

Vinces smil bar stadig kraftigt præg af høflighed og en smule stivhed, og ligeså hans øjne. Men bag de kønne, mørke øjne, foregik der mange andre spændende ting, som han var glad for at andre ikke kendte noget til. Det ville skræmme dem - det skræmte ham. "Absolut. Godt for alle vores planter, Miss Dragomir." Han sagde hendes navn med en del mere frustration end hun havde gjort med hans. Hvis hun dog bare ikke havde heddet netop det. Det ville have været nemmere. Men på den anden side, ville det vel enlig komplicere tingene. Han skulle bare vende sig af med tanken om at hun ville blive hans, så ville det blive meget bedre. Måske svært i starten, men til sidst...
Han kunne ikke længere holde det inde. "Du forlod mig, det gjorde du. Jeg vågnede alene - daggryet kom." Hans stemme var såret, men han prøvede desperat at holde det tilbage, for at han ego ikke skulle komme til at lide yderligere skade. "Det var smukt. Gyldne farver." Han ville have ønsket at hun så det med ham. Men det var umuligt. Af flere grunde.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 11:30 pm

Åh nej. Ikke lige netop de ord. De gjorde det hele meget værre end det var, hvis ikke hun havde haft disse følelser for ham. Forvirring fyldte hendes hoved. Havde han ønsket at hun skulle have haft set det sammen med ham? Kunne han stadig lide hende efter alt hvad der var sket? Kunne han virkelig tilgive hende for det hun havde gjort?
Ved den sidste tanke, faldt dråben. Tårerne piblede op i Lissas jade grønne øjne og fyldte dem, så de løb ned af hendes kinder. Hun ville gerne skjule dem for ham. Men hun var svag i det øjeblik. Alt for svag til at holde facaden meget længere.
Hendes tanker måtte bare ud. Han skulle vide hvad hun tænkte. Han skulle forstå. Hun begyndte stille at hulke lavt. Det gav små ryk i hende og hun trak vejret uregelmæssigt.
"Vince undskyld..." fik hun fremstammet imellem sine små hulk. Hun skulle til at ligge sine arme om ham, drømte om at blive lukket inde i hans favntag, bare en sidste gang. Men hun stoppede sig selv i det. Hun kunne ikke tillade sig det. Hun var den sidste Dragomir prinsesse. Og dronningen over vampyrerne havde visse drømme om at se hende og dronningens egen nevø sammen. Selvom det ikke ligefrem virkede tiltrækkende på Lissa. For hun ville kun have én bestemt. Og denne ene, stod her foran hende, begge velvidende om, at hun ville aldrig nogensinde blive hans.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 11:37 pm

Da tårerne langsomt piblede frem, blev han næsten helt panisk. Åh Gud, dette var hundrede gange værre end peanutbutter på en t-shirt, det her var virkelig ikke godt. Han havde fået den sidste Dragomir til at græde. Og det var helt sikkert ikke første gang. Men lige meget hvor meget han længtes efter hendes slanke arme, hendes duft og hendes favn, så gjorde han det ikke. Han rørte sig ikke ud af flækken. Han lod hende stå alene og græde. Indeni græd han også selv. Som pisket.
"Du skal ikke sige undskyld. Det burde jeg gøre. Jeg burde have talt ud, og ikke skjult noget. Været fornuftig. Du må ikke græde, Vasilissa. Vær nu sød. Essere dolce." sagde han afværgende, et tonefald som grænsede til det ubehøvlede. Det på italiensk var i en bedende tone. Men han havde det absolut ikke godt med at måtte opføre sig så groft over for hende. Det stred imod hans natur. Men han viste at hvis han først gav efter... Ville det ingen ende tage.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 11:49 pm

Vreden sneg sig ind på Lissa. Hvad bildte han sig ind! Bare at stå der og se på? tårestrømmen tog til og hun ønskede mest af alt bare at forsvinde i den blå luft. Stikke af igen. Holde sig langt væk fra dem alle sammen. Og holde sig langt væk fra smerten der stak i hendes bryst.
Lissa så forpint på ham og det hjalp ikke at han sagde hele hendes fornavn. "Jeg bestemmer hvornår jeg græder. Det behøver du skam ikke gøre for mig, Vencenzo" sagde hun og hvæsede nærmest hans navn, selvom det ikke var hendes mening. Men han var gået overstregen. Hun kunne ikke klare mere. Hun vendte sig om. Fast besluttet på at gå, men hun kunne ikke få sig selv til at gå. Hun kunne ikke få sig selv til at forlade ham, igen.
Du forlod mig rungede hans stemme inde i hendes hovede. Hendes tårer, gled lydløst ned af hendes kinder. Hun græd uden lyd. Hun turde ikke andet. "Hjælp mig" hviskede hun skræmt, fortabt og forvirret. Hun vendte sig om mod ham igen. "Vince" hun sagde hans navn i en bedende tone, ingen betvingelse, det var hun ikke i humør til. "Hold om mig" bad hun med våde øjne, som så ind i hans. Han måtte ikke gå fra hende, på samme måde som hun var gået fra ham. Hun hadede sig selv for det, men hun kunne ikke ændre det, der var sket.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 12:03 am

Hans følelser gik som i en ubehagelig rutschetur. Efter så kort tid med Lissa, havde hun allerede givet ham kvalme. Men det var ikke hendes skyld. Det var skam og medlidenhed som gjorde det.
Da hun sådan hvæsede hans navn, som om det var det værste bandeord hun kunne, skælvede han kraftigt. Som om et vindstød var gået igennem marv og ben på ham. Det var ikke hendes ord, men den måde hun talte på. Som om han var et udskud. Men det var han på sin vis også. Efter de svage følelser, kom vreden.
Hvad bildte hun sig ind?! Han var en dhampir, og hvad var Moroi uden dhampirer? Godt nok havde dhampirer brug for Moroi for at overleve, men hvad ellers? Ingen af racere ville overleve, hvis de forlod hinanden. Men en Moroi kunne da ikke være sådan over for ham, bare... bare...
Hendes bedende og let hysteriske stemme fik ham til at skælve igen. Tænk hvis han havde ødelagt hende. Han gjorde som hun så inderligt bad om. Strøg hende ind til sig, og holdte hende blidt i favnen. "Åh Gud, Lissa, non piangere." bad han på sit modersmål, som om det hjalp bedre end på det sprog de delte. Han skar ansigt ned i hendes hår, da han opdagede at han græd. Nu havde hun ikke bare gjort ham bange, hun havde også smadret hans macho ego med et bat, og nu trampede hun på det. Han udstødte et halvkvalt og utilfredst hulk, som en utilfreds mijaven, rent faktisk. "Se nu, din idiota. Du har fået mig til at græde." Det hulk han kom nu, var mere end et hulk, mere en halvkvalt latter ned i hendes blonde hår.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 12:17 am

Lissa lod sine tynde arme sno sig rundt om ham og begravede sit ansigt ved hans skulder og bryst. Hun trak vejret dybt ind igennem næsen for at kunne nyde så meget af hans uimodståelige duft. Den duft, som hun havde længtes efter, i noget, som føltes som flere århundrede.
Lissa kom med, noget, som mindede om en svag og ynkelig latter. Heldigvis var den også kort. "Godt nok taler jeg ikke italiensk Vince, men jeg ved skam godt at idiot betyder idiot på alle sprog" sagde hun stille og nød øjeblikket i de arme, som hun havde længtes efter. Tanken om at nogle andre arme skulle holde om hende, var skræmmende. Tanken om at hans arme skulle holde om en anden, var direkte modbydelig og ødelæggende. Aldrig havde Lissa følt sig så forvirret og sårbar, og på samme tid hjemme. Jo, den ene gang han havde holdt om hende før.
"Vincenzo..." hun sagde hans navn, fyldt med begær og smagte nærmest på navnet. "Du skal ikke græde, fordi jeg er svag... Jeg ved jeg har behandlet dig forkert. Men det er i virkeligheden slet ikke det jeg ønsker. Hvis bar du forstod mine ønsker" hendes stemme endte ud i en hvisken, og for sit indre blik, så hun sig selv, sammen med ham, leende og glad, lykkelig, hun så for sit indre blik, ting, hun ville ønske kunne gå i opfyldelse. Ting, hun vidste var umulige.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 7:14 pm

Han følte hende ligge perfekt imellem hans arme, i det lille hulrum imellem hans arme. Som om hun altid ville være i sikkerhed der. Han ville gøre hvad som helst, for at intet ondt skulle ske hende. Men det kunne han jo ikke gøre. Ikke engang her. Ikke engang tæt på. Han havde trådt alt selv skadet hende adskillige gange.
Hans krop rystede en smule, men af en indestængt latter. "Du er så klog." mumlede han ned i hendes hår, med et muntert tonefald malet ud over det hele.
Han skælvede en gang mere, men denne gang af noget ganske andet, da hun sagde hans navn. Hendes kraftige og slet skjulte følelser kunne ikke få ham til andet end at ryste og klemme hende en smule hårdere ind til hende. "Du er ikke svag. Du er bare... en smule eftertænksom. Du skal ikke undskylde noget, Lissa." Han udtalte hendes navn mere som Leeza, end som Lissa, ganske vist et tegn på hans hengivenhed til hende.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 7:27 pm

Lissa kunne ikke lade være med at smile. På trods af deres kampe og alt det der var sket imellem dem på så kort tid, kunne hun ikke slippe tanken. Hvis disse følelser ikke betød at hun på en eller anden måde elskede ham, vidste hun ikke hvad ellers skulle betyde at elske nogen. Hun tog en dyb indånding. Dette her var vanvittigt og tåbeligt. Og ikke mindst idiotisk, for han havde jo også lige kaldt hende en idiot, dog mente han det ikke hårdt. Eller det regnede hun ikke med at han gjorde.
Hendes navn på hans læber, med hans stemme. Åh hun ønskede at smelte sammen med ham og blive én med ham forevigt. Uden af den måde han sagde hendes navn på. Det fik hende til at skælve, ligesom han havde gjort da hun havde sagt hans. Det var et underligt halvt venner halvt uvenner (og en smule kærlighed) forhold de havde. Men hun ville ikke bytte dette vanvid, hvis det betød at hun skulle bytte ham væk med i købet.
"Vince... hvorfor er det her så svært for os at være sammen, på den ene eller den anden måde?" spurgte hun tøvende og med en skrøbelig stemme, som ville den gå i stykker som glas, hvis man tabte den. Hun holdte sig ind til ham, nægtede at slippe ham, om så de blev opdaget eller ikke. Det betød intet...
Hun ønskede sådan at hendes følelser var gengældt, ønskede at de havde en fremtid sammen...
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 7:44 pm

Han holdte hende tæt ind til sig, så tæt at han kunne mærke hendes hjerte slå. Det hjerte, som sendte hendes Moroiblod ud i kroppen. Kongeligt Moroiblod. Noget, som bare ved tanken, kunne drive tørstige Strigoi til vanvid. Det var dem han skulle beskytte hende imod. Strigoi. Han skulle beskytte alle imod Strigoi, ellers ville hans mor blive rasende, men mest af at Lissa. Det ville hans mor da kunne forstå.
"Hvilke måder snakker vi om?" spurgte han. Hans tonefald var ret svært at læse, især fordi han talte ned i hendes hår og dermed blev sløret. Når de stod sådan, overvejede han faktisk om hendes hår ville komme til at dufte af hans ånde. Helt seriøst, underlig tanke. Han turde slet ikke at tjekke om det var sandt.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 7:58 pm

Tanken om at Lissa, når hun skulle sove, forhåbentligt ville kunne stå og snuse duften af ham ind i næsen, ved at snuse til sit eget tøj og sit hår, tanken gjorde hendes nærmest glad. Selvom hun nu mere ønskede at have den ægte vare med sig over alt.
Lissa trykkede sig en smule ind mod ham, for at mærke hans krop mod sin egen, for hun kunne ikke lade være. Hun måtte bare tilhøre ham. Lige meget hvad andre ville sige til det, hun var villig til at lade sin slægt uddø for at kunne få lov til at være sammen med ham. Selvom folk ville se skævt til hende hvis hun fortalte dem sine drømme, ville hun aldrig stoppe med at drømme dem.
"Vi kan ikke være uvenner... for vi er begge for svage til at beholde vreden. vi kan ikke være venner, fordi det bliver for intimt. Vi kan ikke være mere end venner... for..." hun stoppede sin sætning. Ja hvorfor kunne de enlig ikke det? pågrund af rygter? pågrund af deres forskelle? det kunne ikke passe at det skulle kunne holde dem fra hinanden. Men desværre, var det vis tilfældet.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 8:34 pm

Hun pressede sig imod ham, og selvom hun ikke havde de former han normalt var så glad for, kunne han stadig mærke dem, når hun var så tæt på ham. Især når hendes hjerte slog. Han begyndte at mærke efter begges hjerteslag. Hans var ganske få øjeblikke før hendes. Han kunne tydeligt mærke dem efter et stykke tid. Da-dunk. Da-dunk. Da-dunk.
"Jeg er ked af det, men du har ret. Det er din pligt at tænke på at du... er den sidste." Han havde virkelig meget ondt af hende. Virkeligt. Det måtte klart være hårdt på mange måder. Både fordi hun ikke havde nogen familie, men også på grund af dette. Hun ville ikke selv kunne vælge sin mand, hvis...
"Hvad med at vi tjekkede stamtræerne på et par interessante Moroi? Vi kunne finde dig en passende kæreste her på skolen. Ville det ikke være så meget nemmere?" Det gjorde klart ondt at sige det, men det var da en idé. Han blev nød til at se det i øjnene, om han ville det eller ej. Han tænkte lige så meget på hendes slægt, som hun nok gjorde. Fordi det skilte dem ad. Derfor.
Men der var på den anden side, også et andet svar på Dragomir-spørgsmålet...
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 9:09 pm

Tanken havde skræmt hende før, og den skræmte hende nu. Men at høre ordene fra hans læber, med hans stemme, var ødelæggende. Hun vidste at det en dag skulle ske. Hun havde tænkt tanken før. Så mange gange før.
Hun var nødt til at fortælle det hele til Vince. Være helt og aldeeles åben, muligvis for første gang.
"Vince... Jeg skal fortælle dig noget... Jeg håber på en måde at det kommer til at såre dig, for så betyder det at du bekymre dig om mig... men.. Dronningen har nogle planer" Lissa flyttede sit hoved fra hans skulder/ bryst og kiggede op på hans ansigt. Hun brød sig virkelig ikke om det hun skulle til at sige nu, men... Nu var det point of no return.
"Adrian er dronningens eneste nevø... og han har Dragomir blod nok i årerne" Hun ville ikke forsætte sætningen, hun kunne ikke få de sidste ord ud over hendes læber. Og hun har planer om at Adrian og jeg skal giftes tænkte hun skræmt. Hun viste ham ikke sine skræmte tanker, for hun ville ikke gøre ham mere fortræd end hun allerede havde gjort.
"Vince! Jeg ønsker at kunne vælge selv..." sagde hun en smule panisk, og lavt. "Jeg vil kunne følge mit hjerte... om jeg så vil få Dhampir børn, vil jeg over alt på jorden kunne vælge selv" sagde hun og så ned med et trist blik.
Hun ville gøre hvad som helst, for at kunne vælge selv. Men igen, det var tomme og umulige drømme.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 9:36 pm

Da han fangede hendes øjne, og hun pludselig bussede ud med sandheden, blev hans læber til en tynd streg, men det var det hele. Han brugte dine skuespilevner til punkt og prikke, ved at fortsætte med et smil - dog en smule stift - på læberne.
"Jamen så behøver vi jo slet ikke at lede. Jeg kender ham rent faktisk. Adrian Ivaskov." Hans stemme var en smule stiv og da han sagde Adrians navn, var det lidt som om det var et bandeord. Men han prøvede virkelig at gøre det nemmere for Lissa, og det gjorde han nok ikke ved at lyde virkelig, virkelig... ja, han følte sig rent faktisk ret jaloux. Og Adrian... Adrian.. Helt ærlig, hvorfor lige den selvglade... meget kongelige Moroi?
Han sugede underlæben ind, imens han betragtede hende indgående. Han kom med en lidt halvkvalt latter. "Du lyder som om dhampirbørn er ligesom små møgunger, i forhold til Moroibørn." bemærkede han, med hans lidt stive smil.




Sidst rettet af Vince Fre Maj 20, 2011 9:52 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 9:46 pm

Lissa så såret på ham da han bare reagerede sådan. Hun lagde blidt en hånd på hans kind og ønskede virkelig at se det kærlige blik i hans øjne igen. Dette her var jo forfærdeligt! Hvorfor skulle det være så svært? Det virkede som en dårlig parodi på noget Romeo og Julie. Det var til at brække sig over.
"Vince... jeg elsker ikke Adrian, han er en god ven... Han har hjulpet mig med min magi træning... Adrian har også ånd ser du..." Hun sukkede, det hun sagde hjalp nok ikke ret meget på hans humør. Og det hjalp heller ikke på hendes. Hun strøg blidt hans kind med sin tommelfinger, ikke blot for at berolige ham, men nok mest sig selv.
Hun lo lidt over hans ord. hun smilte en smule kærligt til ham, på trods af situationen. "De fleste kongelige ville nok se skævt til mig hvis jeg, den sidste Dragomir, fik børn med en Dhampir... men jeg vil selv vælge. Så kan de andre rende mig et hvis sted" Sagde hun og smilte stadig en lille smule. Hun havde sådan en trang til at give ham et blidt kys, bare på kinden eller hans hånd, men det kunne hun ikke tillade. Men begæret lyste ud af hende, samt længslen.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 10:00 pm

Hans øjne var en smule mørke. Åh Gud, hvorfor skulle det være besværligt? Men Gud forbande den, som kun søgte lette slag. Og Vince var en fighter. Og han ville kæmpe for Lissa, det var klart for ham.
Hendes tommelfinger sendte striber af ild hen over hans hud, og hans øjne blev næsten til sorte stjerner.
"Lissa, Adrian er jo kongelig og... tja, et godt valg. Han er jo ikke en dhampir. Tænk på Dragomirerne." tilføjede han et par øjeblikke efter, en smule kynisk. Han blev enig med sig selv om at han ikke ville fortælle sin anden idé. Det ville kun gøre det svære for dem begge. Især for Lissa, og det ønskede han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 10:13 pm

"Vince!" kom det opgivende fra Lissa. Hun stillede sig på tær og kiggede ham dybt i øjnene. "Få det nu ind i dit kønne hoved. Jeg vil ikke have Adrian... Jeg har nok af ham som ven. Jeg vil ikke giftes med ham... end ikke for at redde min slægt" Lissa sagde det med et lille smil om sine læber. Hun håbede sådan at han ville forstå hende. Hun stod på flad fod igen nu, og hun lagde sin anden hånd på på hans anden kind. Strøg begge kinder med tommelfingerne, uvidende om virkningen på ham. Hun bøjede sig en smule frem. Forhåbninger om at mærke hans læber mod hendes blomstrede i hendes sind, og i hendes hjerte. Fik varmen til at brede sig i hendes krop. Fik blodet til at løbe hurtigere i hendes system.
Hun trak sig væk, ikke væk i den forstand, men hun opgav håbet om at stjæle et kys, inden hun nåede længere. Hun tog skamfuldt sine hænder til sig, lod dem hænge ubrugeligt sammen med sine arme ned af hendes sider.
"Vince, jeg vil ikke have en Moroi fyr, hvis jeg ikke elsker ham. stop det der med at Dhampire ikke er værdige, at du ikke er værdig nok til mig. Det vil jeg skide på, undskyld mit sprog, men sådan noget som racer, skal ikke holde mig fra nogle. Jeg føler mig som en racist. Ikke en tan bedre end folk der laver forskel, bare fordi de ikke kommer fra samme land som en selv. Jeg vil være sammen med den jeg kan lide. Jeg vil være sammen med dig. men kun hvis du giver mig lov" sluttede hun af og kiggede håbefuldt ind i hans øjne. Alt for meget håb havde samlet sig i hende. Og inderst inde, regnede hun med at de ville falde til jorden sammen med hendes drømme.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 10:36 pm

"Ikke engang for at redde din slægt?" spurgte Vince, ret så overrasket. Han havde regnet med at det betød meget for hende. Men.. Åbnebart ikke. Hendes øjne virkede klare og sandfærdige, og han tvivlede ikke på hende et øjeblik. Men... betød det at hun elskede ham.. så meget?
Da hun træk sig væk fra ham, fik han lyst til at trække hende tilbage, kysse hende. Fortælle hende at han elskede hende. Ikke bare sådan, elskede, men rent faktisk forelsket, sådan rigtigt. I stedet stod han bare med store øjne, da hun begyndte at ævle løs som om han var en tumpe der ikke forstod sig på slægt og ret, kærlighed og ønsker.
Og da hun ligefrem gjorde det klart at det var ham hun ville være sammen med, kunne han ikke engang blinke fordi hendes øjne holdte ham fast. Hendes glitrende, jadeøjne. Som en kat, skåret af jade. Safirer. Øjne som sten, men alligevel smukke og fuldt med kærlighed som han pludselig følte at han slet ikke fortjente.
"Lissa." endte han bare med at hviske, og trak hende ind til sig igen. Han løftede blidt hendes ansigt op imod hans, og printede et dybt kys på hendes bløde læber.

Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 10:47 pm

Tårerne væltede frem i hendes øjne. På trods af at de var lukkede, sned nogle få sig ud, og trillede ned af hendes kinder. Så mange ting fór igennem Lissas sind. Begæret lyste ud af hende, fordi hun endelig kunne mærke hans læber mod hendes igen.
Lissa lagde en hånd på hans hals, kærtegnede hans bryst med den anden, og gengældte kysset, det kys, hun havde længtes efter siden hun var gået fra ham den dag i skoven.
Lissa lod kysset få sin ende, hvor længe havde dette øjeblik stået på? sekunder? få minutter? Hun var ligeglad. Det måtte for alt i verden gerne have stået på til verdens undergang, Men hun var nødt til at stoppe kysset, der var ting hun skulle sige. På trods af de ting hun skulle sige nu, var hendes bekymringer forsvundet som dug for solen, da hans læber havde berørt hendes.
"Vincenzo" sagde hun i en blid og kærlig tone. Hun kærtegnede hans kind med bagsiden af den hånd, hun havde ladet hvile på hans hals. Den anden havde, uden hun vidste det, listet sig om og havde begravet fingrene i hans hår.
"Vince... Lad aldrig vores rang forskelle komme imellem os på den måde igen" sagde hun i et bedende tonefald. Ville han lytte til hende, og tage hende som ejede han hende? Hun håbede det, for hendes hjerte var ikke længere hendes, det tilhørte ham.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 9:46 pm

Vince nød i fulde drag hendes blide berøringer, og strøg hende blidt over kindbenet med sine fingerspidser. Hans øjne funklede en smule, og han kunne ikke lade være med at smile. Hun fik følelser han slet ikke viste at han havde, til at boble i ham. Han strøg hende igen over kinden, kunne bare slet ikke lade hende være.
Hendes kys sendte en bølge af rødmen op i hans kinder, også selvom han ikke var meget for det.
Da hun bad ham om at se bort fra deres forskelle og herkomst, lukkede han øjnene. Men hun et par korte øjeblikke, for han længtes hurtigt efter at se ind i hendes øjne igen.
"Lissa... Vasilissa Dragomir." mumlede han, med et længselsfuldt og inderligt tonefald. Hans øjne udtrykte en så frustreret følelse, at man burde tro at han ville blive sindssyg. Men han fik styr på det, og svarede hende uendeligt langsomt. "Selvom det burde være umuligt... helt uvirkeligt og dumt.. så... så vil jeg gerne... prøve."
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 10:28 pm

Kærtegnene, som han lagde over hendes kinder og kindben, brændte. Dog på den gode måde. Det føltes som om hendes kinder brændte, men det ødelagde ikke noget. Øjnene der så ind i hans, var fuldt med kærlighed. Lissa smilte stort og kunne ikke tage øjnene fra ham.
"Vince..." Lo hun nærmest. Men blev så mere alvorlig. "Jeg ville tvært imod føle skam i at være sammen med dig... lige meget hvad andre ville sige til det, så medmindre du ville føle skam over at være sammen mig, hvorfor så 'prøve'? hvorfor ikke bare glemme det, der gør at du tvivler på os?" hendes stemme var bedende, ikke betvingene, kun det bedende tone fald. Hun ønskede kun at være glad sammen med ham. Skide vær' med andres mening, når det var deres der talte i den sidste ende.
Lissa tog den ene hånd og kærtegnede blidt hans ene kind. Smilet var ikke kun på hendes læber, men var også i hendes jadegrønne øjne. Hun var så fuld af glæde over deres kys, over at de endelig ville glemme forhindringerne. Forhåbentlig for altid. Selvom deres forhold nok ikke ville være, for altid.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 10:46 pm

Vince skar ansigt af hende, som om hun var et lille barn som ikke kunne forstå det. Som om hun var for lille til det. Når han så på hende herfra, så virkede hun også lidt som et barn. En som var lidt for lille og kærlig til at forstå alt det onde der var i verdenen.
Men så smilede han skævt til hende, og trak lidt på skuldrene. "Okay, lad os i det mindste prøve." Han strøg sine fingre en gang igennem sit hår, og så sig omkring. Det lod heldigvis ikke til at nogen havde set dem. Han var ikke helt klar til at verdenen skulle vide, at han, den billige - som Lissa selv havde sagt - dhampir-hjerteknuser selv var faldet for en kongelig Moroi. Vasilissa Dragomir, for at det ikke skulle være løgn. Men åh Gud, hvor var kærlighed svær. Han måtte have noget tid senere for at tænke et par ting igennem. Men indtil da, ville han bruge tid sammen med Lissa.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 10:58 pm

Lissa så hans humør skifte. Det samme gjorde hendes. Hun så fortvivlet på ham, hendes blik kiggede frem og tilbage over hans ansigt. Hun åbnede munden, ville sige noget, men intet lød over hendes læber.
Hun slog blikket ned, fortrød mange af de ting hun havde sagt, ville ønske, at de kunne spole tiden tilbage, til dengang, hvor de bare var venner og de sad ude foran kirken og snakkede. Hun savnede lidt hans latter, men hun kunne se en smule frygt i hans øjne, eller hun kunne fornemme det.
"Vince, du skal ikke tro at du binder dig til mig... vi kan også bare skilles nu og her, og du kan gå ind og spise... Bare... lad ikke det her gå dig på... Jeg tænker bare... Du vil vel gerne være fri, til at forsætte med det du gjorde inden vi lærte hinanden at kende. og det er forståeligt. Du skal bare sige det til mig" Hun ville så gerne have at han gjorde det, der var bedst for ham. Om det også ville være den bedste beslutning for hende, ville tiden vise. Men lige nu og her, ville hun hellere have at han gjorde hvad der var bedst for ham.
Hun trak sine hænder til sig, kom ud af den lille glædes boble hun havde bevæget sig ind i. Lissa ville ønske at Strigoi'erne ikke fandtes, for verden ville være meget mere sikker for dem. Og hun vidste, at det var Vinces pligt at beskytte en moroi mod dem, og hun håbede stadig, at det ville blive hende, men på den anden side, ville det nok være bedst for ham hvis det var en anden...
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Empty
IndlægEmne: Sv: Et akavet møde? Muligvis... ~Vince   Et akavet møde? Muligvis... ~Vince Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et akavet møde? Muligvis... ~Vince
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Skolegården-
Gå til: