Lissa ville så gerne stå imod. Men hun var for svag, som sædvanelig. Hvorfor kunne hun ikke bare stå imod sine drømme og glemme Vince, når det alligevel nok ikke ville blive til noget? Lissa kunne ikke klare det der skete inden i hende. Hun ville så gerne have Vince, og så alligevel, vidste hun at det aldrig ville blive til et seriøst forhold. Vince var, ja Vince, og han var jo en damernes mand. Hvad skulle han dog med en lille moroi, når han ville kunne få hvem han end pegede på?
"Vincenzo... jeg ved godt hvad du helst vil, du vil være fri og det er forståeligt når... jeg er jo bare mig... hvis det er nemmest for dig, skal du bare gå nu. gå ind og have det sjovt med de andre..." hendes stemme endte ud i en hvisken og hun kunne ikke andet end at se ham dybt i øjnene. Det virkede ikke særligt troværdigt at bede ham om at gå og glemme hende, når hun stadig havde det kærlige glimt i øjet, som hun ikke kunne slippe af med når hun så på ham. Men hun ville have at han skulle gøre hvad der var bedst for ham. Lige meget hvad.