Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Vote_rcap 
Vince
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Vote_rcap 
Anxiety
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Vote_rcap 
Alma
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Vote_rcap 
Jamie
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Vote_rcap 
Jillian
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Vote_rcap 
koishite
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Vote_rcap 
Clary
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Vote_rcap 
Boris
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Vote_rcap 
Caitlyn
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Voting_barpraktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
koishite

koishite


Mand Bosted : på skolen
Antal indlæg : 38
Join date : 22/12/10

praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Empty
IndlægEmne: praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted   praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 4:58 pm

T:2 i vampyr tid
S:det store mødested
V:regn
O:borde og stole

Koishite stod og læste på en sedel hvor der stod med store bogstaver PRAKTIK UGE. Koishite tænkte *hvorfor dog det* og så så at en pige skulle være vogter for ham i 6 uger imod stiogoi og skal beskytte ham. *ÆÆÆ kan jeg nu ikke passe på mig selv* tænkte han og læste navnet Alex?. Underligt navn for en vampyr
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Kvinde Bosted : Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 3
Join date : 29/05/11

praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Empty
IndlægEmne: Sv: praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted   praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 5:30 pm

Alex gik med små beskyttende rundt, i den store sal hvor alle skulle møde endten deres beskytter eller.. Beskyttende.. 
Alex skulle beskytte en vis Koishite, som der var mange af de andre piger som var lykkelige for at de ikke skulle beskytte. Han var en egoistisk mandssofenistisk vampyr, som ikke tog sig af sine egne handliger. Eller det var i hvert fald hvad hun havde hørt, og kun en tanke strøj igennem hendes hoved: *Det bliver rart med noget modstand.* hun kendte en pige, som havde snakker lidt med denne dreng, og hun var i hvert fald kommet tilbage i et helt stykke. Men oven i købet, sagde hun at han var et meget spændende væsen. Jah right?!
Endelig fandt hun drengen med det røde hår, som ikke var til at tage fejl af. 
"De må være Koishite?" Spurgte hun pænt, dog ikke vildt høffeligt. "Mit navn er Alexandra, men jeg vil fraråde dig at kalde mig det.. Det kan koste dyrt, fra din side.." Hendes stemme var monton, dog med et lille skimt af en glæde ved at være oppe imod en på hendes egen rang.. Eller nede?
"Kald mig Alex.." Hviskede hun, og satte sig ned ved siden af ham. 
Tilbage til toppen Go down
koishite

koishite


Mand Bosted : på skolen
Antal indlæg : 38
Join date : 22/12/10

praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Empty
IndlægEmne: Sv: praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted   praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 7:28 pm

han vendte sig mod hende og så meget ligeglad ud "Ja jeg er koishite"sagde han og kiggede på hende "okay alexandra"sagde han og drillede hende og kiggede på hende. "Nå så du skal være denne beskytter i de her 6 uger eller hvad?"sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Kvinde Bosted : Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 3
Join date : 29/05/11

praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Empty
IndlægEmne: Sv: praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted   praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 7:52 pm

Hun så med smalle øjne på ham, i cirka samme højde som hendes øjne var, var hans. De var åbenbart næsten lige høje, en ting som helst ville have undgået. Det var nemmere at beskytte en person som var mindre end en selv, meget endda, så ragede personen ikke sådan op over en eller noget.
”Vil De være venlig at holde dem til Alex?” Spurgte hun med sin almindelige stemme, det hjalp alligevel ikke at tale i et truende toneleje til ham. – Han gav bare igen.
”Ja..” Sukkede hun, imens at hun så på ham med et lille smil, inden at smilet falmede og hun så ned i bordpladen.
- Der var meget af det de skulle gøre, som var meget grænseoverskridende. For de fleste piger, ville helst have deres ejet. Et lille sted hvor at de kunne være dem selv, især når man var vogter og hele tiden tænkte som en mand, så ville man gerne have et tidspunkt på døgnet hvor mange virkelig kan være sig selv. En dame.
Natten.
Jeg vil gerne have at vi får noget ud af disse uger, i stedet for bare at gå på hinanden. Det er ligesom ikke hinanden vi skal kæmpe imod, eller.. Du skal nok ikke så meget..” Hun rystede på hovedet, og lod hånden svæve i en cirkel. ”Bare glem det.. Men jeg vil bare gerne have at Deres fjendtlighed ikke går ud over min karakter, dette er ikke nogen leg.!” Hendes øjne var blevet store og alvorlige under det lyse hår, som hang elegant ned fra hendes hjerteformede hoved.
Hendes påklædning var ikke noget at råbe hurra for, men selvom at det var en enkel sort top med sorte tætte bukser, så klædte det hende aldeles godt. Som sædvanlig havde hun intet make – up på, men det havde hun heller ikke brug for, da hendes ansigt var feminint i sig selv. Med de tydelige øjenbryn, som skar hendes humør ud i pap. Hendes lange mørke øjenbryn, som havde et feminint look.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Empty
IndlægEmne: Sv: praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted   praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» praktik uge. Seriøst (alex)
» Forbudt sted, Hvad laver du her? //Koishite=Privat//
» Vigtigt! Praktik periode

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Den store mødesal-
Gå til: