Hun så med smalle øjne på ham, i cirka samme højde som hendes øjne var, var hans. De var åbenbart næsten lige høje, en ting som helst ville have undgået. Det var nemmere at beskytte en person som var mindre end en selv, meget endda, så ragede personen ikke sådan op over en eller noget.
”Vil De være venlig at holde dem til Alex?” Spurgte hun med sin almindelige stemme, det hjalp alligevel ikke at tale i et truende toneleje til ham. – Han gav bare igen.
”Ja..” Sukkede hun, imens at hun så på ham med et lille smil, inden at smilet falmede og hun så ned i bordpladen.
- Der var meget af det de skulle gøre, som var meget grænseoverskridende. For de fleste piger, ville helst have deres ejet. Et lille sted hvor at de kunne være dem selv, især når man var vogter og hele tiden tænkte som en mand, så ville man gerne have et tidspunkt på døgnet hvor mange virkelig kan være sig selv. En dame.
Natten.
”Jeg vil gerne have at vi får noget ud af disse uger, i stedet for bare at gå på hinanden. Det er ligesom ikke hinanden vi skal kæmpe imod, eller.. Du skal nok ikke så meget..” Hun rystede på hovedet, og lod hånden svæve i en cirkel. ”Bare glem det.. Men jeg vil bare gerne have at Deres fjendtlighed ikke går ud over min karakter, dette er ikke nogen leg.!” Hendes øjne var blevet store og alvorlige under det lyse hår, som hang elegant ned fra hendes hjerteformede hoved.
Hendes påklædning var ikke noget at råbe hurra for, men selvom at det var en enkel sort top med sorte tætte bukser, så klædte det hende aldeles godt. Som sædvanlig havde hun intet make – up på, men det havde hun heller ikke brug for, da hendes ansigt var feminint i sig selv. Med de tydelige øjenbryn, som skar hendes humør ud i pap. Hendes lange mørke øjenbryn, som havde et feminint look.