Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Afhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Vote_rcap 
Vince
Afhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Vote_rcap 
Anxiety
Afhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Vote_rcap 
Alma
Afhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Vote_rcap 
Jamie
Afhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Vote_rcap 
Jillian
Afhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Vote_rcap 
koishite
Afhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Vote_rcap 
Clary
Afhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Vote_rcap 
Boris
Afhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Vote_rcap 
Caitlyn
Afhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Voting_barAfhængeligheden //Jamie// Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Afhængeligheden //Jamie//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sivan

Sivan


Kvinde Antal indlæg : 20
Join date : 26/01/11

Afhængeligheden //Jamie// Empty
IndlægEmne: Afhængeligheden //Jamie//   Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 7:32 pm

S: Giver rummet, i et af de mange rum.
T: Frokost tid for moroi.
V: Overskyet en lille kold brise, ikke så slemt.
O: Et helt tomt rum, kun to stole.
P: En hvid top og nogle lysblå jeans og nogle hvide converse.


En dør blev åbnet. I døren stod en pige, hun var sytten år, havde langt hvid-blondt blond hår, som var sat om bag på ryggen. Hun havde en hvid top på så man nemt kunne komme til hendes hals og nogle lyseblå jeans og hvide converse lige som hendes skoletaske, som hang hen over hendes skulder.
Hun var på et tidspunkt blevet bidt af en moroi og der for blevet afhængelig af den ene gang. Hun havde så valgt at spørge om arbejde et sted og da hun fyldte sytten fik hun et brev om godkendelse. Det var nu hendes første dag på arbejdet.
Hun kom ind i et rum som ledte hen til en masse døre, de førte sikkert til nogle giver rum så man kunne være alene. En kvinde smilte til hende, åben bart en der hjalp lidt til hvor der var ledigt og åbnede en dør for hende og hun gik der ind. Der var kun to stole. Hun smed sin taske i det ene hjørne og satte sig ned på en af stolene. Hun kiggede ned på stolen ved siden af hende. Hvor lang tid skulle hun mon vente? Hun kiggede op i loftet og lod så sine arme køre om bag i nakken og fange håret og føre det over på den anden side af der hvor der nok ville komme til at sidde en moroi.
Hendes navn var Sivan og hun var enlig pænt tynd, og rimelig pæn, men det var sikkert ikke noget i forhold til disse vampyrer som hun sikkert ville få besøg af.


Sidst rettet af Sivan Tors Maj 26, 2011 7:45 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Afhængeligheden //Jamie// Empty
IndlægEmne: Sv: Afhængeligheden //Jamie//   Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 7:47 pm

Jamie kom roligt gående ned af en gang. Han var blevet henvist til den da nogle af de andre havde kunne mærke på ham han ikke havde drukket længe, så nu var han på vej ned til givernes rum. Han gik hurtigt og havde hænderne i lommerne. Han rystede lidt og viste faktisk ikke rigtig hvorfor, for han var van til at bo mellem mennesker, og ikke drikke i flere uger. Men da han var flyttet her til skolen havde han ikke kunnet klare sig med det, han skulle drikke vær uge, nærmest tier. Han kom ind på gangen med de mange rum og kiggede sig lidt om. Han så en dame, og undrede sig lidt, men gik roligt ind der hun viste ham til. Han kom ind af døren og kunne straks mærke der var nogen der. Han stod roligt op af døren, stadig med hænderne i lommerne. Han havde en hættetrøje på med hætten over hovedet, da han var kommet ind på gangen kunne han straks lugte mennesker og blod, og hans hugtænder var allerede ude og ham skjulte dem ikke. Han smilte roligt og rettede ikke sit hovede op, man kunne kun se hans mund og næse og hans sultne smil. Han lænte sig op af døren og prøvede at finde ud af hvor den pige han kunne lugte der var i rummet precist var, uden at se. Han brugte sin magi lidt og kunne mærke hvor hendes tanker var, han kunne ikke se direkte hvad hun tængte, men at hun gjore det. Han rettede roligt sit hovede op, men skyggen lå stadig over hans øjne da han roligt så på pigen. Han var kongelig, så han kom til at tænke på om hun mun blev privat eller om det var hans forældre der havde sendt hende.
Tilbage til toppen Go down
Sivan

Sivan


Kvinde Antal indlæg : 20
Join date : 26/01/11

Afhængeligheden //Jamie// Empty
IndlægEmne: Sv: Afhængeligheden //Jamie//   Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 8:43 pm

I ventetiden havde Sivan fået flettet sit hår men fik hurtigt redt det ud med fingrene, da hun hørte døren blev åbnet, hun kiggede op og så en fyr. Det måtte være en moroi. Hun rettede sig en smule op og smilede roligt til ham, selv om hun ikke kunne se særlig meget af hans ansigt, da det var dækket af skygge. Hun vidste enlig ikke rigtig hvad man skulle gøre, men lod sig blot side stille og vente til at han nærmede sig, dog kunne hun næsten ikke vente, hun kunne huske at sidst hun blev bidt at hun havde det som var hun i paradis og en behagelig følelse spredte sig i hendes krop. Men det var lang tid siden, og siden hun havde fået mærker havde hun ladet sit lange blonde hår skjule det så der ikke kom ar. Men nu... Ville der så snart komme en masse ar?
Selv om den behagelige følelse ikke strømmede igennem hende var hun næsten allerede helt væk. Hun sad nærmest bare og stirrede roligt på hans påklædning.
Hun fjernede roligt sit hår fra sin skulder, ubevidst om at det spredte hendes lugt mere, hendes søde og helt rene duft. Hun havde også sørget for ikke at have parfume på sin hals eller i nærheden af kravebenene, det ville jo smage underligt, havde hun gætte sig frem. Sivan vidste udmærket at hendes blod var sødt og dejligt, det havde hun nemlig lagt mærke til om sommeren med myg, og da hun trådte ind på skolen med alle de blikke der straks blev rettet mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Afhængeligheden //Jamie// Empty
IndlægEmne: Sv: Afhængeligheden //Jamie//   Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 9:58 pm

Jamie tog roligt sin hætte af og smilte roligt til pigen, både med øjne og mund. Han gik roligt hen mod hende "Hej, jeg er Jamie, og du er?" Det var hans første gang han skulle drikke af en der var frivillig, så han lagde roligt en plan over hvor meget hun skulle nyde det og hvordan. Han tog begge sine hænder op af hættetrøjens lommer og smilte roligt. Han gik roligt bag hende og satte sig tilbagelænet med armene på armlænene på den anden stol der var i rommet. Han linte en kongelig, og det var han jo også. Han tængte ikke videre om det og smilte stører og mere sulten da han kunne lugte hendes blod.


~Jeg er slet ikke van til at skrive lange indlæg xD
Tilbage til toppen Go down
Sivan

Sivan


Kvinde Antal indlæg : 20
Join date : 26/01/11

Afhængeligheden //Jamie// Empty
IndlægEmne: Sv: Afhængeligheden //Jamie//   Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeLør Maj 14, 2011 8:38 pm

//Går nok, jeg er heller ikke en der er van til at læse farvede emner xD//


Sivan smilede roligt tilbage. Hun vidste enlig ikke hvad man som sådan skulle gøre når man sad der i rummet, så nu hvor han hilste, havde han måske mere styr på det.
”Hej,” svarede hun roligt og kiggede op på hans ansigt med et mindre smil. ”Jeg er Sivan,” sagde hun og smilede. Jamie. Det lød fornemt. Han var sikkert også en af det højst satte personer, hun vidste ikke hvad man kalde dem, men hun gættede sig bare frem. Hun samlede igen sit hår og lagde det på den ene skulder så han havde fri adgang. Hun havde roligt drejet sit hoved lidt for at se på ham, men ikke meget.

//Jeg kunne heller ikke lige svare så langt xD//
Tilbage til toppen Go down
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Afhængeligheden //Jamie// Empty
IndlægEmne: Sv: Afhængeligheden //Jamie//   Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeLør Maj 14, 2011 9:27 pm

Jamie smilte roligt til hende og lænte sig frem mod hende "Er du sikker på det her" Han spurgte, selvom han godt kendte svaret. Han lagde en hånd på hendes side af halsen og holdte den roligt hen mod sig. Han så hende stadig i øjnene og lænte sig frem mod hende. Til sidst bed han hende roligt i halsen og drak roligt. Han lod hende nyde det ved at lade noget af sin gift komme ind i hende samtidig med han roligt drak.


~Det er jeg xD og jeg slipper ikke min farve >.>
Tilbage til toppen Go down
Sivan

Sivan


Kvinde Antal indlæg : 20
Join date : 26/01/11

Afhængeligheden //Jamie// Empty
IndlægEmne: Sv: Afhængeligheden //Jamie//   Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitimeTors Maj 26, 2011 8:05 pm

//Damn you >.< Okay da, så vil jeg også farve min, men kun her xD//

Sivan lod kun en lille lyd fra sig da han spurgte om hun var sikker på det, ”Aha..”
Sivan fulgte Jamie med øjnene. Da han lænede sig hen mod hende smilede hun lidt bredere, men lod blikket køre væk fra ham og op i loftet, hvor efter hun lukkede øjnene. Hun følte sig faktisk tryg, hun følte at nogle holdte af hende, det var nok fordi hun blev holdt tæt til ham. Hun nåede kun lige at lukke sine øjne, før hun kunne føle en... En følelse af... Paradis? Et nydelses dæmpet støn kom fra hende. Det var virkelig lang tid siden hun var blevet bidt, og hun kunne slet ikke huske at det var så.. Fantastisk! Hendes åndedrag var rolig og gennemsnitslig, men tung.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afhængeligheden //Jamie// Empty
IndlægEmne: Sv: Afhængeligheden //Jamie//   Afhængeligheden //Jamie// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afhængeligheden //Jamie//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tid er mere, end viserne på uret » Jamie.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: 'Giver' rum //Mennesker-Moroi//-
Gå til: