Hej alle!
Anna, Sivan, Roluce og jeg skal alle sammen til konfirmation hos en veninde.
Og nej, vi er ikke en og samme person xD - Nej, vi er bare alle sammen venner, dog, dem vi skal til konfirmation til kender vi også alle, de gider bare ikke RPG.. sådan da xD
Men ja, Anna, Sivan og jeg skal til to konfirmationer den 15 maj. Og det vil altså sige at vi ikke er på hele lørdagen.
Vi skal nemlig op klokken ni, cirka, i krike klokken 10, kommer hjem omkring 11.35, hos mig. Og så laver lige en smule hygge og sikre os at vi alle har gaverne og så lægger vi pænere make-up og derefter hygger vi os en smule.
Så klokken 13.00/13.30/14.00 tager vi alle af sted til den første konfirmand og er der, og så senere tager vi over til den sidste konfirmand.
Og vi bliver alle sammen nok fulde, stang-stive eller totalt stang-barkadi, hvad man nu siger.
Og nu hvor vi snakker fravær og konfirmation, så er det også sådan at vi alle sammen skal konfirmeres den 20 maj, og derfor kommer vi heller ikke der, og der efter om søndagen skal vi med vores familier i tivoli i KBH og så er der blåmandag.
Så vi fire, Anna, Sivan, Roluceo og jeg er fraværende den 15 maj, den 20 maj, den 22 maj og den 23 maj.
Så.. Vi ses then! :p