Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Vote_rcap 
Vince
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Vote_rcap 
Anxiety
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Vote_rcap 
Alma
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Vote_rcap 
Jamie
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Vote_rcap 
Jillian
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Vote_rcap 
koishite
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Vote_rcap 
Clary
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Vote_rcap 
Boris
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Vote_rcap 
Caitlyn
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Voting_barPraktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kirova

Kirova


Kvinde Bosted : Skolen Sankt Vlademir
Antal indlæg : 5
Join date : 19/12/10

Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Empty
IndlægEmne: Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!)   Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeOns Maj 18, 2011 3:04 pm

Hej alle elever på Sankt Vlademir.

Så er det tid til en praktik periode!
Alle Novicer får tildelt en Moroi elev som de skal vogte 24 timer i døgnet, alle dage, bortset fra om Søndagen.
Alle vogtere for skolen og nogle af jeres lærere vil blive klædt i sort og skal forstille at være strigoi, de vil angribe jer, uden nogen form for nåde. Jeres opgave er at beskytte jeres moroi og I får tildelt en falsk 'sølvpæl' som i skal spidde jeres 'fjende' med.
I vil komme til at kæmpe med jeres vogtere og lærere, så vær forberedt på dem! De kan komme fra alle sider og på alle tidspunkter!

I skal ledsage jeres moroi til deres timer, når de skal spise/drikke, når de skal færdes rundt på skolen og når de skal sove, får I tildelt en madras som I skal sove på, inde på jeres Moroi's værelse, da angribene også kan foregå når I skal sove.

Alle der vil være med i praktik perioden skal skrive til Lissa eller jeg. HUSK! Man består kun eksamen hvis man består praktik perioden!

Inden for den næste uge vil det blive offenliggjort hvem I Novicer skal beskytte i denne periode.


Kirova
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Empty
IndlægEmne: Sv: Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!)   Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!) Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 10:32 pm

Jeg vil bare gerne lige minde jer om, at I skal svare inden på fredag i næste uge, den 27 i 5, da det er der, vi offentliggør hvem der skal vogte over hvem i praktik perioden!


Sidst rettet af Anxiety Fre Maj 27, 2011 7:49 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Dato så ingen bliver forvirret)
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
 
Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vigtigt! Praktik periode
» Praktik perioden
» praktik uge. Seriøst (alex)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Nyheder-
Gå til: