Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Lysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Vote_rcap 
Vince
Lysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Vote_rcap 
Anxiety
Lysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Vote_rcap 
Alma
Lysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Vote_rcap 
Jamie
Lysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Vote_rcap 
Jillian
Lysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Vote_rcap 
koishite
Lysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Vote_rcap 
Clary
Lysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Vote_rcap 
Boris
Lysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Vote_rcap 
Caitlyn
Lysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Voting_barLysets udvej » Vince. Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Lysets udvej » Vince.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 5:10 pm

Tid » Tidlig aften. Hun pjækker.
Vejr » Klar nat. Månen skinner stærkt og fuldt ned imod skolegården.
Sted » En af bænkene.
Omgivelser » Tomt. De fleste er til time, men det lader til at dhampirerne ikke har nogen timer.
Påklædning » Farverig Star Wars-top og forvaskede denimleggins.
________________


Jill sad på en af bænkene med hovedet lænet bagover. Hvis det havde været solen som var på himlen, var hendes ansigt blevet brunt efter et stykke tid. Måske ligefrem solskoldet. Men det havde hun ikke overskud til at tænke på lige nu. Hun havde ikke haft det så godt på det seneste. Hun trængte kraftigt til noget adspredelse. Eller bare et eller andet som kunne gøre hende i godt humør. Og det skulle være hurtigt. Hun havde ikke engang overskud til at gå til timer længere.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Sv: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 5:13 pm

"Godnat, søs." hilste Vince. Han lettede på en imaginær hat og trak lidt ned i skjorten. Smilet på hans læber sagde tydeligt at han viste at han så godt ud. Og det gjorde han så sandelig - så godt ud altså.
Han smed sig ved siden af hende på bænken og strøg noget af det mørke hår om bag øret. Med påtaget broderlighed spurgte han: "Hvorfor er du ikke til time? Jeg er sikker på at Kirova bliver stiktosset når hun opdager det."
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Sv: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 5:15 pm

Jill åbnede det ene sorte øje på klem, og sukkede dybt da hun så hvem det var. Hendes plageånd af en bror.
Hun så nedgørende på ham da han løftede hatten og alt det der, men kunne ikke lade være med at blive chokeret over hans tonefald. Han lød rent faktisk som en bror der ikke var ligeglad med hende.
"Det rager ikke dig hvorfor jeg ikke er til time!" hvæsede hun af ham og vendte sig om. Selvom hun ikke lød sådan, blev hun faktisk ret glad over at han interesserede sig for hende.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Sv: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 5:18 pm

Vincenzo udstødte en meget charmerende latter og strøg hende blidt over kinden inden hun kunne nå at trække sig væk med et hysterisk skrig.
"Jeg er jo din meget medgørlige, din meget bekymrede og utrolig lækre storebror. Selvfølgelig rager det mig." sagde han kærligt og rakte hånden ud for at stryge hende over kinden igen.
Han kunne rent faktisk godt lide sin søster, selvom han ikke gjorde udtryk for det.
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Sv: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 5:25 pm

"Vincenzo Alberti Lowell, dit ærkefjols! Idiota! Imbecille!" hylede hun og rykkede væk fra ham på bænken. Hendes mørke øjne glitrede faretruende. Hun havde ikke brug for andre dhampirer til at beskytte sig fra ham. Hun skulle nok få gjort noget ved ham, om han ville have det eller ej. "LAD VÆRE MED AT RØRE MIG! D'accordo?! Forstået? CAPITO?!"
Men inde bag hendes vrede og had glimtede tårerne. Og det var meget sandsynligt at han kunne se det.
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Sv: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 5:30 pm

Vince kunne se at hun var lige ved at græde og det gjorde ham skrækslagen. Han huskede sin søster som en sjovt pige. En fantastisk søster. De to havde altid været venner, også selvom de var så anderledes. De havde været... tja... partners in crime.
"Sorelle," hviskede han blidt og lagde armene hårdt om hende så hun ikke kunne vride sig fri. Han var trods alt den stærke, det havde han altid været. "Fortæl mig om det. Essere dolce. Ti prego."
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Sv: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 5:41 pm

I hans arme sukkede hun dybt og begyndte at hulke hendes frustration ud. Hun pressede ansigtet imod hans bryst, og klemte sig ind til ham med hendes lange, slanke arme.
"Fratello!" gispede hun.
Hun var ikke meget for at indrømme det, men der var ikke noget som kunne gøre hende mere glad end italiensk accent. Og alligevel græd hun nu. Men altså - Vince lød virkelig sexet med hans italienske accent og alt det der. Når han talte italiensk blev hun bare så... hun følte sig så meget hjemme.
"Det hele er bare så svært!" hulkede hun. "Hvorfor er det sådan?"
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Sv: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 5:51 pm

Vince så sig omkring for at sikre sig at ingen så ham ødelægge hans image som hård negl og lækker italiener. Det kunne han ikke være når han sad og trøstede sin nuttede Moroi-søster.
"Det er okay. Det skal nok blive godt." Han strøg hende over håret og sukkede dybt. Hun var altså lidt barnlig nogen gange. Men han viste godt hvorfor.
"Har du husket at tage dine piller? Non è vero?" spurgte han bekymret og alvorlig og løsnede sig fra hende. Han rykkede lidt tilbage og holdte hende ansigt op imod sit. "Det er meget vigtigt at du gør det."
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Sv: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeTirs Maj 10, 2011 6:58 pm

Hun så vredt på ham og rystede sit sorte hår. Hendes sorte øjne glitrede faretruende igen. Hun havde godt fat i hans hænder, og borede sine negle ind i hans hud imens hendes pludselig vrede langsomt forsvandt.
"Jeg tager mine piller. Når jeg lige har dem, altså." tilføjede hun vredt. Men så faldt hun pludselig ned igen. Et næsten usynligt smil spredte sig ud over hendes læber og hun rykkede sig tilbage i hans arme. "Helt ærligt, så føltes det her enlig ret rart. Vi burde have lidt mere søster-bror-tid. Syntes du ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Sv: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitimeLør Maj 14, 2011 7:58 pm

Vince kunne ikke lade være med at grine over hendes kærlige stemme. Så skubbede han hende blidt væk, og så ud som om han væmmedes ved at have været så tæt på hende. "NEJ! Adr! Maledetto! Jeg har mit image, det må du kunne forstå." grinede han og lod fingerspidserne igennem håret.
Han så sig omkring igen, men der var stadig ikke lige nogen dhampirer han lige kunne genkende. Også, nogen som ikke var farlige. Han kendte dem alle, og det kunne godt være en forbandelse.
"Hvad med dit eget image? Du må altså få skabt dig noget magt søster. Du er en Moroi! Et kongeligt væsen, ligegyldig din afstamning!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lysets udvej » Vince. Empty
IndlægEmne: Sv: Lysets udvej » Vince.   Lysets udvej » Vince. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lysets udvej » Vince.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Skolegården-
Gå til: