Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Nu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Vote_rcap 
Vince
Nu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Vote_rcap 
Anxiety
Nu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Vote_rcap 
Alma
Nu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Vote_rcap 
Jamie
Nu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Vote_rcap 
Jillian
Nu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Vote_rcap 
koishite
Nu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Vote_rcap 
Clary
Nu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Vote_rcap 
Boris
Nu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Vote_rcap 
Caitlyn
Nu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Voting_barNu skal jeg vide det... Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Nu skal jeg vide det...

Go down 
+2
Alma
Lissa
6 deltagere
ForfatterBesked
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Nu skal jeg vide det... Empty
IndlægEmne: Nu skal jeg vide det...   Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeMan Okt 10, 2011 4:10 pm

Heej alle mine dejliglige brugere...
Nu er det ved at gå af sporet. Jeg har selv ikke haft mulighed for at være her så meget, men jeg synes at enten tager vi os sammen og emner af helveds til, eller så skal vi stoppe nu...
Jeg skriver det nu, lader der gå omkring rn måned, for at folk skal have mulighed for at se det her og svare, og ud fra jeres svar vil jeg så snakke med min skønne Anxiety om hvad vi gør ved det her, for det kan sq ikke blive ved med det her, vel?

Håber jeg hører fra de fleste af jer....

~Lissa...
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Alma

Alma


Kvinde Bosted : Akadamiet
Antal indlæg : 57
Join date : 12/05/11

Nu skal jeg vide det... Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal jeg vide det...   Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeMan Okt 17, 2011 1:02 pm

Efter min mening burde du ikke lukke siden, hvad med at vente lidt længere tid og se om der kommer flere på?
-Okay, jeg må indrømme at jeg selv ikke har været så meget aktiv her på det sidste, men vi skal jo osse tænke på at der er skole, lektier og alt muligt andet..
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Nu skal jeg vide det... Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal jeg vide det...   Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeMan Nov 07, 2011 11:28 pm

Jeg har ikke tjekket siden i lang tid, men jeg ville blive knust hvis den blev lukket. Jeg har lutter gode minder her ^^

Men hvis vi tre bare er på, og vi kan tvinge Anxiety, så er vi vel allerede godt på vej
Tilbage til toppen Go down
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Nu skal jeg vide det... Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal jeg vide det...   Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeTirs Nov 08, 2011 11:17 pm

jeg tjækker siden tit, men jeg skal til og op til eksamen, så har ikke den store overskud af tid, venter bare på dem jeg emner med endlig svarer....
Tilbage til toppen Go down
Anxiety
Under Admin
Anxiety


Kvinde Bosted : Akademiet.
Antal indlæg : 68
Join date : 20/12/10

Nu skal jeg vide det... Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal jeg vide det...   Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeTirs Nov 22, 2011 8:08 am

Hej.
Lige på det seneste har jeg heller ikke lige været så aktiv, pga. lektier og skole. Nu hvor man får karakter er det jo slemt <.<
Men ja, jeg skal nok være på hver dag fra nu :') I promise! - bare man lige husker skolen lidt også :')

~ Anxiety.
Tilbage til toppen Go down
Aubreigh

Aubreigh


Bosted : Nomade men i øjeblikket Sankt Vlademirs Akademi.
Antal indlæg : 3
Join date : 22/01/12

Nu skal jeg vide det... Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal jeg vide det...   Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:30 pm

Jeg har lige meldt mig ind og jeg ville blive meget knust hvis siden lukkede da den er meget god hvis folk bare er lidt mere på x3. Efter Min mening er det her en af de bedste sider så det ville da være ærgerligt hvis den lukkede ( bare sådan ). Jeg har bidt mærke i alle de gæster der tit dukker op på siden og det ville da være dejligt hvis de ville melde sig til ;D

- Aubreigh x3
Tilbage til toppen Go down
Anxiety
Under Admin
Anxiety


Kvinde Bosted : Akademiet.
Antal indlæg : 68
Join date : 20/12/10

Nu skal jeg vide det... Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal jeg vide det...   Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeMan Jan 23, 2012 9:00 pm

Det er godt at have en ny på 'holdet'!
Hvis det er, kan vi alle bare begynde at emne/tråde, så vil den nok blive aktiv igen
Tilbage til toppen Go down
Aubreigh

Aubreigh


Bosted : Nomade men i øjeblikket Sankt Vlademirs Akademi.
Antal indlæg : 3
Join date : 22/01/12

Nu skal jeg vide det... Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal jeg vide det...   Nu skal jeg vide det... Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm

Jep, Det håber jeg da
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nu skal jeg vide det... Empty
IndlægEmne: Sv: Nu skal jeg vide det...   Nu skal jeg vide det... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nu skal jeg vide det...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Praktik uge. Det her skal nok blive sjovt..
» Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.
» Hvad skal vi Dhampirer uden vores arv? » Alma

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Free talk- Plots og Emner-
Gå til: