Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Those days i just wanna scream » Anna. Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Those days i just wanna scream » Anna. Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Those days i just wanna scream » Anna. Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Those days i just wanna scream » Anna. Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Those days i just wanna scream » Anna. Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Those days i just wanna scream » Anna. Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Those days i just wanna scream » Anna. Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Those days i just wanna scream » Anna. Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Those days i just wanna scream » Anna. Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Those days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Vote_rcap 
Vince
Those days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Vote_rcap 
Anxiety
Those days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Vote_rcap 
Alma
Those days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Vote_rcap 
Jamie
Those days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Vote_rcap 
Jillian
Those days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Vote_rcap 
koishite
Those days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Vote_rcap 
Clary
Those days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Vote_rcap 
Boris
Those days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Vote_rcap 
Caitlyn
Those days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Voting_barThose days i just wanna scream » Anna. Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Those days i just wanna scream » Anna.

Go down 
ForfatterBesked
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Those days i just wanna scream » Anna. Empty
IndlægEmne: Those days i just wanna scream » Anna.   Those days i just wanna scream » Anna. Icon_minitimeTors Maj 19, 2011 8:01 pm

Tid » Midt i en time, som sædvanligt.
Sted » I en niece hvor ingen kan se hende, i hvert fald ikke særlig nemt.
Vejr » Regn. Virkelig kraftig regn.
Omgivelser » Ikke ret mange mennesker. De fleste må være søgt i ly for regnen.
________________________________

Jillians hår klæbede til hendes ansigt, så hun kunne ikke godt se. Men det gjorde alligevel ikke noget, for hun havde lukkede øjne.
Regnen faldt tungt på hende, og fik alt på hende til at klæbe. Selv den sorte, tynde skorte. Hendes leggings var stramme, så de kunne ikke engang klæbe.
Hvis hun rejste sig og tog et skridt, ville hendes sko klar svuppe. Det var et par hvide Converse, et par hun havde fået af sin far for et stykke tid siden.
Hun lod sine fødder glide hen af de våde fliser, så hendes ben var strukket ud. Hun tog en dyb indånding, og begyndte at hoste ford hun fik vand ind i næsen.
Det her var en af de dage hvor hun var flygtet fra skolen. Ikke at det skete særlig tit. Det var jo rent faktisk umuligt. Men Jillian havde en aftale med sin skole-psykolog. Hun måtte gerne tage i byen nogen gange. Som regel skulle hun have en vogter med, men hun havde bare ikke orket det i dag. Hun havde ikke haft lyst til at spørge. Det havde hun bare ikke. Hun ville gerne bare væk.
Tilbage til toppen Go down
 
Those days i just wanna scream » Anna.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New in town. //Anna= Privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Byen :: Gågaden-
Gå til: