Biblioteket var som altid åbent og mange elever sad med bøger og skrev ting ned på papir fordi de havde fået lektier dog var der nogle som ikke lavede lektier, en ung fyr sad i en af de mange grønne lænestole, hans ben var trukket op under ham og på hans skød lå en stor tyk bog som ikke engang var slået op, han var næsten lige blevet Vogter og bar derfor den smukke tatovering i nakken som mange ønske sig at få dog havde han ikke fået et job endnu så derfor var han her for at kigge lidt i bøgerne men også at betragte eleverne og håbe på at blive set, hans mørkegrå øjne så stille rundt før han så ned på bogen og slog op på den første side, han læste lidt men gabte så hvorefter han lage bogen på gulvet og lukke øjne for at slappe lidt af, han knurrede svagt i søvne imens han var i drømmeland.
Lissa Admin
Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi Antal indlæg : 479 Join date : 17/12/10
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Søn Jan 02, 2011 10:01 pm
Påklædning: lang sort lang ærmet t-shirt med en kort ærmet grå løs en udover. Stramme mørke blå bukser.
Skolen var ikke startet endnu og mange elever brugte tid på at lave lektier, gøre sig klar til timernes uendelige kedsomhed eller gik afslappet og kedede sig på den ene eller den anden måde. Lissa, en Moroi med lyst hår og jade grønne øjne, kom gående ind igennem bibliotekets store mørke træ døre. Hun havde lavet sine lektier og ville bruge noget tid på at læse for en gangs skyld. Da hun kom ind kiggede nogle få op på hende. Selvfølgelig vidste de hvem hun var. Hun var jo den sidste Dragomir. Denne berømmelse var ved at tage livet af Lissa, eller Vasilissa som hun nu hed. Hendes opmærksomhed var rettet mod et mindre befolket område, der sad kun en. En der lignede at han sov. Hun gik hen imod den grønne stol han sad i, tog en bog og gik hen til ham. Der stod en stol i nærheden, magen til den hen sad i, hun trak den hen imod ham og satte sig. "Heej" sagde hun lavt.
Boris
Bosted : på skolen indtil jeg for en at beskytte Antal indlæg : 28 Join date : 31/12/10
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Søn Jan 02, 2011 10:15 pm
Boris knurre let videre uden at se kvinden som kom ind dog vågne han forvirret da en snakke til ham og hans kinder blev med det sammen lidt røde af flovhed da en køn kvinde sad foran ham og så på ham, han så kort ned på sit ur og sukke lettet, så havde han ikke sovet så længe, han mødte så kvindens blik og smilede let til hende"hejsa"svarede han let og lage hovedet let på skrå imens han betragte hende"Boris frøkken" præsenterede han sog og bukke let med hovedet "ny vogter"tilføj han kort hvorefter han løftede hovedet og så igen på hende.
Lissa Admin
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Søn Jan 02, 2011 10:23 pm
Lissa sammentrykte et fnis da mandens kinder blev røde i det. Hun smilte stille til ham og viste et hvidt sæt tænder frem. Hun lagde hovedet lidt på skrå og så nærmere på manden. Vogter, han var for gammel til at være elev og for muskel agtig til at være Moroi. Hun smilte stadig da hun nikkede til ham. "Vasilissa Dragomir. Kald mig bare Lissa" sagde hun stille med en respektfuld stemme. Hun havde altid lært og Dhampir, især vogtere, var lige så vigtige som Moroi var. Moroi behøvede beskyttelse fra Dhampirne og Dhampirne behøvede Moroi til at få børn, da de ikke kan få dem med andre Dhampir. Forvirrende men sandt. Lissa så lidt rundt, ned på bogen han havde ved siden af sig, rundt på de andre og til sidst på hans øjne. "Hvordan er det? At være vogter?" spurgte hun så stille.
Boris
Bosted : på skolen indtil jeg for en at beskytte Antal indlæg : 28 Join date : 31/12/10
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Søn Jan 02, 2011 10:35 pm
Boris smilede let til hende og tog hendes hånd som han kort kysse før han slap den blidt"hyggligt at møde dem Lissa"sdvarede han så roligt og satte sig lidt bedre til ratte, han betragte hende nøje hun var smuk det måtte han sige men hvad hun var vidste han ikke"hvad er de enligt Lissa?"spurgt han roligt hvorefter han trak let på skuldren"jeg er en meget ny vogter så har ikke haft et job endnu, men ind til vidre er det skam fint"svarede han let hvorefter han kørte en hånd gennem sit hår, det var dog skønt enlig ikke at sku ha umdervisning mere.
Lissa Admin
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Søn Jan 02, 2011 10:45 pm
Lissa følte en lettelse endelig at møde en der ikke vidste hvem hun var. "Jeg er Moroi prinsesse. Dragomir, den øverste konge familie i hierarkiet." sagde hun med et stille smil. Hun kunne ikke lade være med at smile til denne vogter. Det var så nemt og lige til. Hun overvejede lidt at spørge om hun måtte se mærket i hans nakke, men hun holdte nysgerrigheden tilbage med et suk. "Hvordan er det? Ikke at gå på et akademi mere? nærmest være fri igen?" spurgte hun og smilte stadig. Hun kiggede lidt nærmere på ham igen. Han var som sagt ikke ranglet som en Moroi fyr ville have været, det gjorde ham ligesom til at føles mere interessant at snakke med på en måde. "Har du så fået tildelt dig en Moroi at passe på? eller skal du bare blive her og passe på skolen?" spurgte hun så og kiggede ind i hans øjne igen.
Boris
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Søn Jan 02, 2011 11:01 pm
Boris løftede overrasket hovedet og så på hende"så det en stor ære at møde dig"sag han høffligt og sendte hende et smil"det er fedt jeg kan gør hvad jeg viol nu dog blir jeg her lidt endnu"svarede han let hvorefter han rystede på hovedet "jeg har ikke fået en endnu men det kommer nok snart håber jeg"svarede han let hvorefter han kørte en hånd gennem håret, et varmt smil var på hans læbe og han betragte hende let, han vidste at han sku behandle Moroi er ordentligt da det faktisk var hans job, han glæde sig til at få en at beskytte så ville han få lidt spænding i sit liv noget han glæde sig til, han ville blive en god vogter for han var hurtig, klog samt snu og så ku hans tyre skygger og bruge dem samt skjule sig i dem noget der var meget nyttigt.
Lissa Admin
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Søn Jan 02, 2011 11:11 pm
Lissa vendte øjne men hun smilte stadig. Hun kiggede på ham igen og hendes øjne blev store og hun rødmede en anelse da han kyssede hendes hånd. Hun var ikke vant til så meget opmærksomhed, godt nok var hun på en måde berømt men ingen behandlede hende som ham her, Boris, gjorde. Det var afslappende. Hendes smil blev bredere da han sagde at han blev på skolen i noget tid. Hun kiggede ned på gulvet under stolenes ben og deres egne fødder. Hun legede nervøst med spidsen af skosnuden mod gulvet. Hun kiggede op på ham igen. Hun rettede sig op, skød skuldrende tilbage, løftede hovedet. Hun sukkede opgivende. Hun ville aldrig kunne måle sig med nogle af Dhampir kvinderne. Det var naturligt for dem at få former af alle slags. Moroi kvinder var bare mega tynde og havde knap nok bryster eller talje. Lissa skamte sig tit over sin krop, hvorfor kunne hun ikke ligne de smukke Dhampir? Hun var ved at vende sig til det men misundelsen var stor og svær at ignorere.
Boris
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Søn Jan 02, 2011 11:42 pm
Boris smilede bare let til hende han ku godt li hendes krop for han tændte ikke på sin engens slags kroppe der var for meget kød på vis man ku sige det på den måde, han lænede sig roligt tilbage og så nøje på hende"hvor længe skal de selv værre her Lissa?"spurgt han nysgerrigt hvorefter han lagr hovdet let på skrå, han var vant til siden han blev vogter at vise sit mærke til de yngre elever som syns det var sejt og nogle af dem så op til ham dog var der os folk som ikke ku li ham men sådan var det jo.
Lissa Admin
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Søn Jan 02, 2011 11:50 pm
Lissa lagde mærke til at han lænede sig frem og rent per refleks gjorde hun det også. Hun sukkede tungt da hun indåndede duften fra ham. Ikke for meget parfume stads, men heller ikke for lidt. Hun lukkede øjne og indåndede hans duft i smug. *Hmmm... det her er meget mærkeligt* tænkte hun for sig selv. Hun kiggede op på ham. "tja... jeg bliver snart 18, så omkring 2 års tid" sagde hun. Lissas jade grønne øjne søgte ned mod gulvet. *Medmindre jeg flygter igen* tilføjede hun i sine tanker med et smil. Hun kiggede op i hans øjne igen og smilte. Hendes ansigt gik fra en let rødmen til noget rosa agtigt.
Boris
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Man Jan 03, 2011 1:36 am
Boris smilede let til hende"så har du snart fri"sag han roligt"hvad skal de så bagefter?"spurgt han nysgerigt og betragte hende let hvorefter han smilede stort"vil de se mærket?"spurgt han roligt da han var van til at vise det frem sådan et mærke gav respekt noget han faktisk nød, han sendte hende et smil igen hvorefter han lænede sig helt tilbage og kørte en hånd gennem sit hår.
Lissa Admin
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Man Jan 03, 2011 1:42 am
Lissa nikkede stille og bed sig spændt i underlæben med et smil og rejste sig. Hun gik om bag hans grønne lænestol og bøjede sig ned og kiggede på ham nakke. løftemærket var tydeligt og smukt, som de alle nu var. "Woow" sagde hun lavt og lod en tynd finger glide hen over den. Hun tog fingeren til sig og stod lidt bag ham. "Hvis jeg forstår dit spørgsmål ret, så skal jeg finde et hus og nogle vogtere til at beskytte mig når jeg går ud af skolen. Hvis du mener hvad jeg skal når jeg har fri idag, ved jeg det ikke helt." sagde hun og smilte stille. Hun gik tilbage og satte sig i lænestolen fra før.
Boris
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Man Jan 03, 2011 2:53 am
Boris smilede let til hendes Wow"smukt ikke sandt?"spurgt han roligt og lo let på en blid måde, han smilede let"okay ja det lyder skam fint, du vil sikkert få en god vogter"sag han blidt"du er enligt smuk"tilføj han hvorefter han smilede endnu mere men lukke så øjne let, det var rat bare at snakke lidt med en som ikke var voksen eller vogter som ham selv, det ville blive mærkligt at forlade stedet her men det sku jo gøres snart når han fik en at beskytte.
Lissa Admin
Emne: Sv: Lidt aften læsning:Lissa privat Man Jan 03, 2011 4:31 pm
Lissa smilte stille. "jo det er meget smukt." sagde hun og nikkede i retningen af hans nakke. "Hvor mange molnija mærker håber du på at få?" spurgte hun så, håbløst interesseret i vogternes arbejde. Typisk hende, altid forgabt i historier og andres viden, håb og ønsker. Nogle gange beskyldte hun sig selv for at være 'for god'. Lissa rødmede let, næsten ikke tydeligt da hendes kinder allerede havde fået farven næsten permanent, da han sagde komplimenten til hende. Det overraskede hende at han syntes det, og at han bare sagde det så roligt. "Øhm, tak... Tror jeg nok" hun klukkede stille og kiggede på hans ansigt. "Du er heller ikke værst." sagde hun med et smil. Hun lænede sig tilbage i stolen, da hun havde besluttet sig for at slappe mere af, med et smil. "Det overrasker mig at du syntes det, de fleste, især Moroi fyre, går efter Dhampir." sagde hun så og sukkede længselsfuldt efter at have en krop, der i det mindste kunne se mere modent ud end den gjorde.