Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Sandhedens time.. (Mason) Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Sandhedens time.. (Mason) Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Sandhedens time.. (Mason) Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Sandhedens time.. (Mason) Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Sandhedens time.. (Mason) Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Sandhedens time.. (Mason) Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Sandhedens time.. (Mason) Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Sandhedens time.. (Mason) Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Sandhedens time.. (Mason) Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Sandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Vote_rcap 
Vince
Sandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Vote_rcap 
Anxiety
Sandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Vote_rcap 
Alma
Sandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Vote_rcap 
Jamie
Sandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Vote_rcap 
Jillian
Sandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Vote_rcap 
koishite
Sandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Vote_rcap 
Clary
Sandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Vote_rcap 
Boris
Sandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Vote_rcap 
Caitlyn
Sandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Voting_barSandhedens time.. (Mason) Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Sandhedens time.. (Mason)

Go down 
ForfatterBesked
Clary

Clary


Kvinde Bosted : Det såkaldte vampyr akademi, Sankt Vlademirs Akademi.
Antal indlæg : 31
Join date : 20/12/10

Sandhedens time.. (Mason) Empty
IndlægEmne: Sandhedens time.. (Mason)   Sandhedens time.. (Mason) Icon_minitimeFre Maj 20, 2011 4:04 pm

Sted: Skole gården
Tidspunkt: I et frikvarter
Vejr: Varmt, dog er vinden kold
Årstid: Sommer
Omgivelser: Skolegården. Elever, lærer, bænke.
Påklædning: Slidte cowboybukser, samt en tanktop.

Vinden ruskede i de få træer der nu var, imens varmen fra solen stadig hang i luften. En Dhamir pige, der så ældre ud end hun var, kunne man mærke fra lang afstand. Lyden af hjul der rullede mod jorden, opfyldte stilheden som havde lagt sig. For ingen elever gad at sætte sig ned og spille eller snakke, denne skolegård var Kun en tom plads hvor at folk lige gik i gennem for at komme til deres næste time. Bort set fra en.
Pigens hår var sat op i en høj stor knold på hovedet, imens at hendes krystalblåøjne lyste opmærksomt op om der skulle ske noget uventet. Hendes fødder var plasseret solidt på et skateboard, som så ret så slidt ud. Astfalten var perfekt til at skate på, det var nok en af de eneste grunde til at hun var i skolegården. 
"Pis.." piftede hun ud af sine sammenknebende læber, da hendes skateboard sejlede. Men hun fik styr på dem igen, efter et par sekunders opmærksomhed. 
Tilbage til toppen Go down
 
Sandhedens time.. (Mason)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Pinlig time //Jamie=privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Skolegården-
Gå til: