Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Vote_rcap 
Vince
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Vote_rcap 
Anxiety
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Vote_rcap 
Alma
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Vote_rcap 
Jamie
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Vote_rcap 
Jillian
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Vote_rcap 
koishite
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Vote_rcap 
Clary
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Vote_rcap 
Boris
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Vote_rcap 
Caitlyn
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Voting_barNu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Anja

Anja


Kvinde Bosted : på akademiet
Antal indlæg : 7
Join date : 10/02/11

Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Empty
IndlægEmne: Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere//   Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeTors Feb 17, 2011 7:49 pm

Sted: Moroi kollegiummet
Tid: lidt over midnat
Vejr: køligt
Dato: Irl
Årstid: Irl


Det var en mørk og stormfuld nat. vinden ruskede i træerne og månen strålede ned mod vampyr skolen. eleverne havde spise pause og én af eleverne havde fundet vej hen til moroi kollegiummet, for at være alene. Selvom man ikke måtte være der i spise pausen, gjorde moroien det alligevel.
Moroien hed Anja, hun var ikke ny på skolen, men der var aldrig nogle der sådan rigtig lagde mærke til hende. Hun var og så lidt af en enspænder og outsider.
*Du må ikke være her* sagde en stemme inde i Anjas hoved. Anja vendte øjne af stemmen og svarede Og hvad så Tanja?
Stemmen kom med et fornærmet fnys. Anja lo og gik videre hen imod sit værelse.
Anja var skitsofren, derfor havde hun nok i sig selv, angående med venner. En af grundende til at hun ikke var sammen med de andre elever på skolen.
Anja havde heller ikke et helt normalt look. Hun gik i drenge skjorter og havde en ny hårfarve hver tredje måned. I denne periode var hendes hårfarve rød (Se profil billede) og hun havde en hvid, lang drenge skjorte på, et lilla slips, stribede gemacher og nogle converse.

*Anja, det her må du altså ikke!* sagde stemmen, som hed Tanja, da Anja trådte ind på hendes værelse og lagde sig på sengen. "De kan rende og hoppe." sagde Anja bare vredt, og højt.
Tanja blev fornærmet og gemte sig i Anja's baghovede.
Tilbage til toppen Go down
Jamie

Jamie


Mand Bosted : Akademiet
Antal indlæg : 51
Join date : 09/04/11

Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere//   Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeTirs Apr 12, 2011 8:26 am

Påklædning: Løs ternet skjorte og normale cowboy bukser, ingen sko, kan best lide bare tær.

Jamie var helt ny på skolen, han var lige kommet og var bare blevet stukken et kort, så han kunne finde til sit værelse, og det var så det han var igang med. Han gik roligt ned af gangen, men de få egendele han nu havde, over sin skulder. Han gik og kiggede skiftevis på kortet og op på gangene, han var ved at være godt forviret, og havde allerede glemt vejen til der hvor de spidste. Jamie var heller ikke normal, var der nogen der var det her? Han led af total hukommelses tab, og de fleste sagde han levede totalt i nuet. Han blev også mobbet, pga han havde stadig ikke fået sin elementære kraft, men det de færeste viste var, at hans elementærkraft var en meget sjælen en af slagsen, og gjore inogletilfælle folk sindsyge. Jamie havde ånden som elementærkraft, men han havde ikke rigtig lært at bruge den endnu, han havde ikke haft brug for det. Han drejede om et hjørne og kom til et værelse, men han var ikke sikker på det var hans, bare der var nogen han kunne spørge.
Tilbage til toppen Go down
Anja

Anja


Kvinde Bosted : på akademiet
Antal indlæg : 7
Join date : 10/02/11

Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere//   Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitimeLør Maj 21, 2011 7:05 pm

Anja rejste sig for at gå, hun var begyndt at kede sig. På trods af Tanjas selvskab.*har man fået kolde fødder * væste Tanja fra den krog af Anjas bevidsthed, hun gemte sig i. Anja lod Tanjas bemærkning passere. Hun gad virkelig ikke skændes med Tanja lige nu. Det ville bare være for stressende for hende.
*hallo ?? gider man svare * Tanja ville ikke stoppe sit uendelige ævl, når hun først mente at hun havde ret. Anja gik ud af døren til sit værelse, og stoppede op ude på gangen. *du svare ikke, så det må vel betyde at jeg har ret* sagde Tanja stille, et sted bag i Anjas hoved. Anja vendte øjne af Tanja.
Den virkelige grund til at Anja var stoppet op, var at der stod en anden ude på gangen. Han måtte være ny, for Anja havde ikke set ham før, det eller han holdte sig meget for sig selv. Eller var det hende der holdte sig for sig selv? Begravede sig i sin egen verden sammen med stemmerne i hendes hoved?
*Anja hvad laver du? hvorfor stopper du op? er der en lækker fyr? Lad mig nu se! Lad vær' med at vende øjne af mig, så kan jeg jo ikke se hvad der sker!* skændte Tanja løs inde i hendes hoved.
Okay, nu var det for meget. "TANJA! Nu holder du kraftedme kæft!" sagde, eller nærmest råbte, Anja ud over det hele.
Okay, nu følte Anja sig en smule flov... havde ham drengen på gangen hørt hendes lille udbrud? det håbede hun ikke...
*gider I to ikke nok lade være med at skændes?* kom det klagende fra tøzzen. Anja var ligeglade med deres ord nu, tanken om at føle sig skør, var ligemeget nu, lige nu ville hun for mere end alt i verden være normal. Så ville hun nemlig, måske, ikke skræmme ham fyren væk?
Men det måtte med tiden vise sig...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Empty
IndlægEmne: Sv: Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere//   Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Spise tid. //Åbent emne//
» Blod holder dig oppe //Seriøst emne, åbent for 1 max 2 mere//
» Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Kollegiummer på skolen :: Moroi, Kollegium-
Gå til: