Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Vote_rcap 
Vince
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Vote_rcap 
Anxiety
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Vote_rcap 
Alma
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Vote_rcap 
Jamie
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Vote_rcap 
Jillian
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Vote_rcap 
koishite
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Vote_rcap 
Clary
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Vote_rcap 
Boris
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Vote_rcap 
Caitlyn
Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Voting_barVigtigt! Praktik periode - Page 2 Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Vigtigt! Praktik periode

Go down 
+6
Vince
Roluce
Jamie
Lissa
Anxiety
Kirova
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Anxiety
Under Admin
Anxiety


Kvinde Bosted : Akademiet.
Antal indlæg : 68
Join date : 20/12/10

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 7:49 pm

Jamen halløj og velkommen lille mini Mini?? x3
Dejligt med en lille nybegynder at tæske >:'D xD
Tilbage til toppen Go down
Mini

Mini


Kvinde Bosted : Hun bor vel på skolen nu? Før i tiden boede hun hos sin mor, som var blodludder.
Antal indlæg : 7
Join date : 04/06/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 7:49 pm

DU SKRÆMMER MIG D:>
Tilbage til toppen Go down
Anxiety
Under Admin
Anxiety


Kvinde Bosted : Akademiet.
Antal indlæg : 68
Join date : 20/12/10

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 7:50 pm

Det, det der er meningen! >:D
Tilbage til toppen Go down
Mini

Mini


Kvinde Bosted : Hun bor vel på skolen nu? Før i tiden boede hun hos sin mor, som var blodludder.
Antal indlæg : 7
Join date : 04/06/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 7:53 pm

Seriøst? xD
*Stumt J* Amen så syntes jeg da lige vi skal tage en tråd og finde ud af hvem der mobber hvem ;p Ved du hvad vi forsætter denne her snak over den tråd jeg vil lave lige om lidt med søgning efter en mentor og sådan ^^
Tilbage til toppen Go down
Mason

Mason


Mand Antal indlæg : 1
Join date : 27/03/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 10:01 pm

Okay... det er ret... irreterende at I bliver ved med at skrive herinde? Når der enlig bare står hvem der skal vogte hvem ender det med at I snakker om emner...
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 10:14 pm

Altså, jeg tror ikke at du bare kan hoppe ind nu, Mini. Tror det er lidt forsent ^^ Og så ved jeg ikke lige om vi lige har nogen novicer fri?? Jeg er jo allerede sat på en...
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 10:35 pm

Mini er også for ung til at være med... det er jo en del af jeres eksamen Vince...
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Lucas

Lucas


Mand Bosted : Akademiet. I øjeblikket.
Antal indlæg : 24
Join date : 20/05/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 10:44 pm

Ah... Tjekkede ikke lige alderen ^^'
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 10:47 pm

Se... det var da ikke helt så klogt heller, hva? xD ^^
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Lucas

Lucas


Mand Bosted : Akademiet. I øjeblikket.
Antal indlæg : 24
Join date : 20/05/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 10:51 pm

Nej, skal nok prøve at opføre mig ordenligt ^^' Eller i det mindste bare tie stille :I
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 10:52 pm

Skift nu til Mr. Vincenzo... xD
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 11:33 pm

Uha, hvor formelt :3
Tilbage til toppen Go down
Meredith

Meredith


Kvinde Bosted : På akademiet?
Antal indlæg : 13
Join date : 04/06/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 11:51 pm

Jeg er 100% og jeg mangler en Moroi at beskytte. Kan jeg desuden nå det?
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 11:55 pm

Jeg tror ikke engang at nogen Moroi er frie. Desværre.
Tilbage til toppen Go down
Meredith

Meredith


Kvinde Bosted : På akademiet?
Antal indlæg : 13
Join date : 04/06/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 11:58 pm

Damn... Nå. Der er altid næste år. *Suuuuuuuk*
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 04, 2011 11:59 pm

Poor you. Ked af det, men jeg føler allerede at jeg har min del af chars d:
Tilbage til toppen Go down
Meredith

Meredith


Kvinde Bosted : På akademiet?
Antal indlæg : 13
Join date : 04/06/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 12:02 am

(: Det er da mig der en idiot og har set p siden cir. En måned tidligere og ikke tilmeldt mig ds jegikke har læst bøgerne. Men de er FANTASTISKE! Så må jeg da håbe at jeg kan få en Moroi næste gang
Tilbage til toppen Go down
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 12:08 am

Held og lykke. Enig med dig omkring bøgerne. Fantastiske
Tilbage til toppen Go down
Meredith

Meredith


Kvinde Bosted : På akademiet?
Antal indlæg : 13
Join date : 04/06/11

Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 12:09 am

Og held og lykke til dig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigt! Praktik periode   Vigtigt! Praktik periode - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vigtigt! Praktik periode
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Praktik periode (ALLE SKAL LÆSE!)
» Praktik perioden
» praktik uge. Seriøst (alex)=nyt sted

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Skole informationer-
Gå til: