Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Vote_rcap 
Vince
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Vote_rcap 
Anxiety
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Vote_rcap 
Alma
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Vote_rcap 
Jamie
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Vote_rcap 
Jillian
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Vote_rcap 
koishite
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Vote_rcap 
Clary
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Vote_rcap 
Boris
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Vote_rcap 
Caitlyn
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Voting_barSkal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Empty
IndlægEmne: Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.   Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeMan Maj 30, 2011 11:30 pm

Tid » Morgen. Dagen hvor det hele starter.
Sted » Ved et af bordene, som normalt ret alene. Nogen gange misunder hun altså sin brors popularitet.
Vejr » Dejligt måneskin som sædvanligt, men en lille smule støvregn.
Omgivelser » Forfærdelig mange andre Moroi og dhampirer som vrimler rundt om deres nye partner i denne underlige... 'leg'.
__________________________________

For at det ikke skulle være løgn, var Jill næsten skrækslagen. Hun havde frygtet for praktikperioden længe. At hun skulle være sammen med nogen 24/6. Også om natten. Hun skulle have en ind på sit værelse! OM NATTEN! Hun var ikke rigtigt vant til at være sammen med nogen så... tit. Så meget tid. Hun holdte sig generelt tit alene. Og nu hvor det var uundgåeligt at hun skulle dele næsten al sin tid med nogen, var hun bange for at denne skulle opleve et anfald. Så hun måtte anstrenge sig for at være så normal som hun kunne være.
Hun hvilede sin hage på sine håndflader. Navnet kørte rundt og rundt i hendes hoved. Hun gentog det et par gange for sig selv. Hvem var hun? Denne novice? Clare? Clary... Hvad var hendes præcise navn nu?
Hendes bro kendte hende sikkert. Han kendte dem alle. Han var så heldig! Men på den anden side kendte han jo alle.. Og havde haft tungen nede i halsen på de fleste af hunkønnet. Hun blev ganske forarget hver eneste gang hun hørte pigerne sukke efter ham. Han var absolut en slem dreng.
Tilbage til toppen Go down
Clary

Clary


Kvinde Bosted : Det såkaldte vampyr akademi, Sankt Vlademirs Akademi.
Antal indlæg : 31
Join date : 20/12/10

Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Empty
IndlægEmne: Sv: Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.   Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 12:05 am

Der var ikke meget at sige til, at hun var rædselslagende. Hun havde aldrig delt værelse med en før, og så at hun skulle sove sammen med en, som hun oven i købet ikke kendte. Det ville være bedre vis hun kendte hende.. Men det kunne være værre trøstede hun sig med, sådan en dreng som.. Ja, en dum dreng.. Sådan en, var hun lykkelig for at hun ikke skulle overvåge sådan en person. Hun ville umuligt kunne være flink ved personen, i mere en et døgn! I stedet var det en.. Jillian.. Jallian blancka.. Hun mente at hun havde hørt fra en pålidelig kilde, at det var 'Charmørens' søster, eller halv? Hm..
Hun kaldte ham charmør, fordi det var han da, alle kvindlige væsner der så på ham, ville lægge mærke til ham. Der var så forskel på, i hvilken grad det var. I hendes tilfælde var hendes interessse for ham, ikke specielt stor, men han var god i kamp, han var flot og lærerig i kamp. 

Clarys flade sko klappede mod gulvet, da hun stille gik hen imod hendes nye værelseskammerat, okay måske lidt mere, da hun praktisk talt skulle 'beskytte' hende. Hun dømte aldrig på udseendet, men denne pige så virkelig ikke ud til at trives vel i den store forsamling. Hun havde næsten helt ondt af hende, som Palle alene i verden, sad hun der. 
Hvordan hun kunne kende Jillian, jo det var ikke så svært, da hun selv havde set hende på gangene og at hun ikke ligefrem var en ukendt person. 
Men hun var heller ikke kendt..
Hun kendte med gangti ikke Clary, da hun ikke havde vist speciel stor interesse i at skabe opmærksomhed. 
Clary var kommet hen til det bord, hvor Jillian sad. -Det stakkels pigebarn..
"Hej, jeg er Clary Clare.. De må være Jillian Blancka? Ikke sandt?" Hun satte sit. Medfølende og søde smil på, i håb om at det ikke var for kvalmende. Sådan havde hun det selv, nogle folk tænkte for meget på at se så artige og søde ud, at det til sidst blev helt kvalmende. 
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Empty
IndlægEmne: Sv: Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.   Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 10:07 pm

Jill havde været årvågen og havde holdt paranoidt øje med alle der kom og gik. Derfor lagde hun mærket til miss Clare. Ikke svært at genkende hende. Kønne og let diskrete træk. Absolut en køn pige. Og så var hun både en smule bleg, og havde mørkt hår. En kendt kombi. Hun kendte adskillige med de farve. Eller... kendte og kendte. Hun havde den jo selv. Og selvfølgelig også hendes idiota af en bror.
Jill sendte hende et smil hun håbede var imødekommende men sikkert også ret genert. Hun var ved at dø. Førstehåndindtrykket var super vigtigt, især når de skulle være tæt sammen, så længe.
"Jillian Blancka, ja." svarede hun og med en kraftanstrengelse blev hendes smil lidt mere normalt og hun blødte en smule op. Hun kunne lige så godt tage det i stiv arm. Prøve, i det mindste.
Hun kunne godt lide smilet om Clarys læber. Hun virkede ikke grov eller noget. Hun var enlig ret heldig, at hun havde fået en tilsyneladende okay novice.
"Clary Clare? Er det ikke et lidt underligt navn?" spurgte hun og grinede, for at løsne lidt op. Nok lige så meget for sin egen skyld, som for Clarys skyld.
Tilbage til toppen Go down
Clary

Clary


Kvinde Bosted : Det såkaldte vampyr akademi, Sankt Vlademirs Akademi.
Antal indlæg : 31
Join date : 20/12/10

Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Empty
IndlægEmne: Sv: Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.   Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeOns Jun 01, 2011 3:27 pm

Clary var ved at dø af lettelse, da pigen hun skulle vogte over så imødekommende og venlig ud. Det ville slå hende ud af kurs, hvis personen hun skulle vogte over, faktisk ikke var speciel venlig for hende. For hvem bryder sig om at rede en person, som kun prøver på at gøre det svære for en selv?
Da Jillian blødte op, faldt et sten fra Clarys hjerte, hun ville helst ikke have at disse uger skulle blive alt for anstrengte.
Hun satte sig ned lidt skråt over for Jillian, da hun hverken ville have sig selv og hende til at føle at dette var et forhør eller noget. At dette i stedet for var en afslappende start på et praktikforløb, hvorpå at de kom til at tilbringe en masse tid sammen. Der var ikke specielt meget som blev ændret på Jillians side, bort set fra alt dette med overbeskyttelsen, som Clary netop skulle til at overbevise skolen og lærerne om at hun havde.
”Jah.. Clary er nu en forkortelse af mit fødsel navn; Clarissa, men det er så langt og.. Det passer bare ikke ind i hvilken person jeg vil er,” hun trak på skuldrene og smilede til Jillian, bag den stærke ydre facade lå der noget blødende og såret. ”Men med hensyn af mit efternavn valg, så er jeg vist ikke den rette at spørge?” Grinede hun, imens at hun glædede sig lykkelig over at de nu ikke sad og så genert på hinanden.
”Men Jillian.. Må jeg kalde dig Jill?” Hun tænkte at de godt kunne have et løst forhold, nu da de skulle tilbringe mange uger sammen dag og nat. ”Dit navn, er da heller ikke noget man hører ofte?” Hendes ansigt havde lagt sig i både nysgerrige og venlige folder, en sjov sammensætning.
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Empty
IndlægEmne: Sv: Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.   Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeOns Jun 01, 2011 5:46 pm

Hun betragtede indgående Clary da hun satte sig lidt skråt over for hende. Så følte hun sig en smule mere fri. Og Jill var ikke særlig vild med at være fanget. Hun gik meget op i at have frihed og at være lidt alene. Hun var noget af en enspænder. Hun sad jo også bare stille for sig selv, men det måtte være udelukket nu hvor hun skulle være sammen med Clary hele ugen.
"Clarissa Clare - Clary." Hun formede ordene omhyggeligt og smilede så stort. Clarissa var virkelig smukt, men hun måtte give hende ret. Clary passede meget bedre til hende. I hvert fald på hendes udseende. Hun viste ikke mere om hende lige nu.
Jill trak på skuldrene. "Hvis jeg skal kalde dig for Clary, skal du da også kalde mig Jill." sagde hun og strøg sine fingre lidt genert igennem det mørke hår.
Da hun kommenterede hendes navn, fniste hun. "Tja, min forældre var okay underlige. Min far ville kalde mig for Lillian, men min mor var en virkelig underligt Moroi. Hun ville gerne have at jeg var... unormal. Men det var jeg vel i forvejen." Man kunne godt høre at hun ikke havde meget tilovers for sin mor. Og det gav god mening, hvis man havde kendt hende.
Tilbage til toppen Go down
Clary

Clary


Kvinde Bosted : Det såkaldte vampyr akademi, Sankt Vlademirs Akademi.
Antal indlæg : 31
Join date : 20/12/10

Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Empty
IndlægEmne: Sv: Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.   Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeOns Jun 01, 2011 6:26 pm

Hun mærkede godt, at Jill var dem som pivoterede alene tid frem for store forsamlinger. Sådan var hun også selv.. Lidt.. Nogle gange kunne hun godt have brug for at have folk omkring sig, bare mærke at der var andre bare en lille smule som hende.
Men på den anden side, så var det de timer hvor at hun var alene som betød mest for hende. Det var de timer, som havde gjort hende til den person hun var i dag.
”Deal!” Svarede hun grinende til at hun skulle kalde hende Jill, det var også en meget flot forkortelse. Den mindede lidt om.. Dild? Hm..
”Jeg kan godt lide underlige folk, uden dem er verden vel ikke hvad den er i dag?” Hun smilede venligt til Jill, og håbede inderligt at hun bare forstod en lille smule af hvad hun sagde til hende. ”At være underlig er bare at være anderledes – I de flestes tilfælde – Og uden at der var nogen som turde være anderledes, så ville vi bare være et ensartet kedeligt folkefærd..?” Hun trak på skuldrene og pressede læberne sammen, som hun gjorde når hun virkelig mente det hun sagde.
Hun lænede sig en meget lille smule ind over bordet, som om at hun ville fortælle en hemmelighed, og så på samme tid alvorlig og vitterlig ud. ”Det gør ikke noget, for så føler jeg mig ikke som en undermåler.” Hun var begyndt at åbne sig for Jill, det var meget underligt og skræmmende, for hun havde aldrig været så.. Grinende før? Okay måske en gang..
Men inde i hende, havde hun en angst for at åbne sig for folk og lade dem åbne sig for sig.. Hun ville ikke miste dem, som hun mistede sit ene familiemedlem.
Tanken som gik igennem hende, de skrækkelige minder som gennem tromlede hende, gav angsten frit løb, som blev vist igennem de ellers så hårde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Jillian

Jillian


Kvinde Bosted : Skolen.
Antal indlæg : 50
Join date : 07/05/11

Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Empty
IndlægEmne: Sv: Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.   Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitimeTors Jun 02, 2011 11:30 pm

Jill smilede fjoget og pludrede lidt op i håret. Clary måtte være en af de første i lang tid hun nu pludselig skulle til at huske navnet på. To navne endda. Det var et stykke tid siden hun havde lært nogen nye at kende. Men det føltes godt.
På en måde havde Clary ret, det om de underlige mennesker. "Hvis alle er underlige - hvilket de jo er, på deres egen udefinerbare måde - så er alle vel... normale? Giver det mening?" Ting som ikke rigtigt gav mening, gav alligevel tit mening i hende hoved. Nogen gange gav ting alligevel mening, hvis man tænkte dem igennem et par gange. Så dem fra forskellige vinkler. Derfor gav Jill altid ting en chance, lige meget hvor underligt det ser ud fra starten. "Darwin, Edison... Selv Einstein var ret underlig. Viste du at Edison sprang en tom togvogn i luften en gang?" Hun grinede og strøg igen noget hår om bag ved øret. Hun havde på fornemmelsen at hun var ved at åbne sig, men det ville alligevel tage noget tid inden hun... stolede fuldt ud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Empty
IndlægEmne: Sv: Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.   Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skal jeg dele min seng? SERIØST?! » Clary.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» These days » Clary.
» Nu skal jeg vide det...
» Praktik uge. Det her skal nok blive sjovt..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Spise salen //Elever//-
Gå til: