Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
en tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Vote_rcap 
Vince
en tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Vote_rcap 
Anxiety
en tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Vote_rcap 
Alma
en tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Vote_rcap 
Jamie
en tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Vote_rcap 
Jillian
en tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Vote_rcap 
koishite
en tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Vote_rcap 
Clary
en tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Vote_rcap 
Boris
en tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Vote_rcap 
Caitlyn
en tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Voting_baren tur i skoven...(åbent for alle) Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 en tur i skoven...(åbent for alle)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:06 am

S:skoven
T:16:30
V:regnvejr,blæs
O:ingen andre
D:31 November
Å:Efterår
P:sort hættetrøje,sort bukser.

Ishra var taget ud i skoven en tur,hun kiggede rundt mens hun havde sin takse på skulderen.Det regnede meget men det var hun lidt ligeglad med for hun elsker at være ude i regnen,hun op mod himlen og kunne se at skyerne var grå,hun kiggede der efter rundt igen og kiggede efter noget hun kunne bruge til at tegne efter.Hun kunne godt lide at tegne og lave mange andre ting når hun var alene,hun sidder altid i sin egen verden for sig selv i stilheden uden at sige noget mens hun lytter til andre der snakkede med hinanden. Hun fandt en træstup hvor hun satte sig ned lidt og kiggede op mod himlen mens hun mærkede regndråberne falde ned på hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:13 am

P: Lang sort frakke, hvid bluse, sorte jeans og sorte sko.

Regnen skyllede blidt ned imens vogteren Dimitri kom gående inde fa skoven af og hen imod skolen. Han havde lige været ude og tjekke området af for Strigoi og havde heldigvis ikke fundet nogle. Imens han gik fik han øje på en af eleverne. Han gik hen imod hende med et smil. "Heej... Hvad tegner du?" spurgthan med sin russiske accent. Hun kørte en hånd igennem sit halvlange hår og så sig omring og kiggedeså ned på pige igen med venlige øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:18 am

"oh hej"sagde pigen lidt stille med en arabisk accent"jeg ledte bare efter noget jeg kunne tegne efter men jeg har tænkt mig at tegne himlen med lidt af trætopperne med"hun så på drengen/manden der var kommet.Hun tog sin blok frem og sin tegneblyandt frem og begyndte stille at tegne,hun startede med træerne toppe hvor efter hun begyndte at tegne skyerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 11:28 am

Dimitri stod og betragtede pigen imens hun tegnede. Han kiggede nysgerrigt på papiret imens blyanten strøg hen over det. Han lagde hovedet på skrå og lyttede. En vogter havde aldrig fri fra sit arbejde. Han så rundt og spejdede efter om der var nogle Strigoi, det eneste sted han kunne slappe lidt af, var inde for akademiets murer og ikke i skoven omkring den, selvom der var hegn kunne en eller flere Strigoi godt komme ind, hvis de tog sig sammen. Han kiggede ned på pigen, da han ikke fandt nogle. "Hvad hedder De?" spurgte han. "Mit navn er Dimitri, prinsesse." sagde han. Som vogter havde han altid lært, fra da han var helt lille, at Moroi'er var kongelige og skulle behandles med respekt og kaldes for prins eller prinsesse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:17 pm

"du behøver ikke at kalde mig en prinsesse "sagde hun"jeg hedder Israh " hun kiggede på Dimitri og der efter ned i blokken igen hvor hun så tegnede videre.Hun tog nogle farve blyanter frem og begyndte at farvelægge tegningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:20 pm

Dimitri lo. En stille og venlig latter. "Jeg behøver ikke?" han klukkede stille. "Jeg er blevet opdraget på den måde. Men hvis det behager Dem at jeg kalder dig for Israh, så fint med mig" Han talte med en venlig stemme og som altid havde han den russiske accent. Han kiggede ned på tegningen."Den er flot, men bliver den ikke ødelagt hvis den bliver våd?" spurgte han og kiggede først på hende, så tegningen, op i himlen og regnen der faldt ned og så til sidst på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:26 pm

"jo det har du vel ret i"sagde hun og pakkede både blokken og blyandterne ned i tasken,hun kiggede lidt rundt mens hun lyttede til regnens dråber falde ned i små vandpytter.Hun havde ikke noget at sige og kiggede rundt lidt for sig selv,hun fik lyst til at nynne lidt for sig selv men hun viste ikke hvad hun skulle nynne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:31 pm

Dimitri sod lidt og så afventende på hende. Han trak vejret dybt og lyttede efter farre. Strigoi kunne være meget stille, næsten lydløse, men han opfangede hverken bevægelser eller andre mistænkelige lyde. Han måtte virkelig prøve at slappe af en dag. Det her job tog en dag livet af ham. En hånd røg op og han strøg fingrene hen over løftemærket og de mange molnija mærker som var tatoveret ind i hans nakke. Han lod hånden falde ned langs siden og smilte nu venligt til Israh. "Nu skal jeg følge dem tilbage, skal de hen til kollegiummet eller andre steder?" spurgte han medsin russiske accent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:39 pm

"næh ikke rigtigt"sagde hun stille"jeg ved ikke hvad jeg skal lave så " Hun sad i sine egen tanker uden at sige mere"jeg har heller ikke lyst til at være i nærheden af de andre piger fordi de går og irretere mig"hun kiggede ned selvom hun plejer at være ligeglad med at hun bliver drillet af de andre så kan hun også godt finde på at reagere på tingene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:43 pm

Dimitri så alvorlig ud nu. "Hvorfor gør de det?" spurgte han og så lidt vred ud. Det var okay hvis man ikke kunne lide de andre på skolen, men mobning blev taget meget seriøst og man kom op til Kirova hvis det blev opdaget. Han trak vejret dybt og holdte sig under kontrol. "Hvad er det de driller dig med?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:49 pm

"tja det fordi at jeg gøre noget som en rigtigt prinsesse gør og sagde at jeg er ikke en prinsesse og at jeg hørte ikke til på Kollegiummet for Moroi selvom jeg ikke er van til at blive kaldt en prinsesse men jeg inorrede det godt nok og så havde de haft taget mit tegneblok og ødelagge min en af mine tegninger"forklarede hun"jeg plejer godt nok at inorer hvad de kalder mig men når de tager fat i mig og skubber "hun rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur i skoven...(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven...(åbent for alle)   en tur i skoven...(åbent for alle) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en tur i skoven...(åbent for alle)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
»  en tur ud i skoven og der efter til søen...Boris
» Spise tid. //Åbent emne//
» Nu tier du stille! //Åbent emne, for en eller to mere//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Sankt Vlademir :: Skoven-
Gå til: