Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here

ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Voting_barParty! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Voting_barParty! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Vote_rcap 
Vince
Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Voting_barParty! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Voting_barParty! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Vote_rcap 
Anxiety
Alma
Jamie
Jillian
koishite
Clary
Boris
Caitlyn
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er i alt 8 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 8 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 82, Lør Okt 19, 2024 7:23 pm

Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Lissa
Admin
Lissa

Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479

Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Empty
IndlægEmne: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 7:38 pm

Sted: Moroi kollegiummet.
Tid: 07:45
Vejr: Det indenfor
Dato: Lørdag
Årstid: Vinter
Påklædning: Normalt tøj: Stram blå bluse, sorte busker.

Vasilissa sad på sit værelse på Moroi fløjen. Der var fest hos en af de andre Moroi'er, en dreng self. Han ville bare scoore piger. Lissa var normalt inviteret, men ikke i aften. Hvis hun ikke havde mødt nogle af pigerne i ultra kort fest tøj havde hun ikke engang vidst den blev holdt. Stakkels Lissa sad og legede med en kat som en gang imellem kom på besøg. Hun mumlede utydelige ting og så kun katten.

Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 7:45 pm

Israh kom ind på kollegiumet,hun gik ned af en gangen for at gå ind på sit værelse.Hun viste ikke hvad der var gang i men det ville hun være ligeglad med for hun havde nogle woododukker at lege med.Hun havde været på biblioteket entur og havde lånt en bog med sig.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 2:09 am

Lissa sad og legede med den lille kat. Hun nød at sidde i fred og ro. Det var irriterende at hun ikke var blevet inviteret. Hun ville godt nok ikke med, dels fordi hun ikke var inviteret, dels fordi hun ikke var i fest humør. Lissa var altid inviteret til festerne fordi hun var en så betydelig Moroi prinsesse. Hun plejede også at komme. Men i dag var hun blevet holdt udenfor. Sikkert fordi Mia, den lede Moroi der altid mobbede Lissa, kendte fyren og havde sagt hun ikke måtte komme med.
Hun var ligeglad lige nu. Hun rejste sig, hun behøvede andet selvskab end en kat. Skulle hun gå over til Rose? Narj det var hun ikke i humør til lige nu.
Hun gik hen til døren og skubbede den op. I håb om at møde en der heller ikke var inviteret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 4:09 pm

Israh kom gående med bogen i hånden,hun kunne se at der var en inde på et andet værelse.Israh tænkte lidt og viste ikke om hun skulle gå der hen,hun sukkede lidt mens hun stirrede på sin dør til sin værelse.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:20 pm

Lissa stod lidt og kiggede rundt på gangen. Hun fik øje på en anden pige. Ikke hvilken som helst pige. ISRAH! Lissa havde lyst til at råbe hendes navn. Det var længe siden de havde talt sammen igen udover de små sedler når de havde Magi time sammen. Hun savnede lidt rigtig selvskab fra Israh. Hun lukkede døren bag sig og tog et skridt imod pigen med det velkendte sorte hår. "I-Israh?" stammede hun lavt for at være helt sikker. Var Israh heller ikke inviteret til den fest? Eller var hun på vej ind for at skifte. Lissa håbede egoistisk på det første, for så var hun ikke den eneste og hun ville muligvis have en at snakke med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:24 pm

"oh hej Lissa "sagde hun med et smil og åbnede døren til sin værelse hvor efter hun vente sig mod Lissa,hun kiggede på Lissa"hvad laver du "hun kunne se at Lissa ikke lavede noget men alligevel kunne hun godt have fundet på noget.Israh kiggede på hende mens hun havde sin hovede lidt på skrå og havde en bog i hånden.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:28 pm

"Oh... jeg... jeg så du ikke var på vej hen til den der fest...." Lissas stemme knækkede over ved slutningen af stemmen på grund af det faktum, at hun ikke slev skulle med. "Så jeg tænkte at du måske... ville tilbringe lidt til sammen med mig?" spurgte hun så med en lav stemme og de jade grønne øjne rettet med gulvet. Genert. Som altid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:30 pm

"hvilken fest,jeg har ikke hørt noget om en fest"sagde hun og kiggede på dør håndtaget"jeg var...optaget i min egen verden"hun kiggede på Lissa "på biblioteket i hvertfald,men jeg kan da godt holde dig med selvskab hvis det skulle være"hun gav et lille smil.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:35 pm

Lissa så ned. *Hemmelig fest.* Hun sukkede, hende selv havde ikke vidst det hvis ikke de duller var kommet forbi i netop det øjeblik Lissa kom gående på gangen. Hun gik nu hen til Israh, stadig med blikket slået ned. "Jeg vidste heller ikke noget om den før jeg så nogle af pigerne fra skolen i meget lidt tøj" mumlede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:39 pm

"typisk dem"sagde hun med et rullende øjne,hun var lidt ligeglad med at hun ikke var inviteret til en fest for hun har aldrig prøvet at være til fester og der for fester hun aldrig.Når der var fester så sidder hun enden på biblioteket eller også irretere hun festens gæster lidt,det synes hun er sjovt ved det og hun gjore det også for at give de piger der går og driller andre en lærestreg de ikke vil glemme"nå men skal vi gå ind til dig eller mig"hun kiggede på Lissa.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:43 pm

Lissa nikkede lidt. "Det er første gang de har holdt det hemmeligt, det giver et mere rammende stød end hvis man vidste man ikke var inviteret." mumlede hun og kiggede på Israh, allerede i bedre humør. "Jeg vil gerne se hvor du bor" sagde hun så og kiggede lidt på dørhåndtaget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:48 pm

"Okey så kom med ind "sagde hun og gav et nik med hovedet,Israh værelse var sort,hvidt og rødt farvet med bøger nogle bøger på hylden,en hel del starinlys,en drømme fanger ved vinduet og nogle tegninger på vækken"jeg ved godt at det ser lidt neagtivt ud hvis man skal sige det sådan,men jeg er en der elsker noget som retualer,magi osv.."forklarede hun og satte sin taske på skrivebordet.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:53 pm

"Ritualer og magi? sejt" sagde Lissa med en lille stemme da hun trådte ind i det lille værelse. Hun gik hurtigt igennem nogle tanker og sagde så: "Tror du så på Nyx? En form for vampyr gudinde?" sagde hun så og kiggede rundt på værelset. Det var, hyggeligt. På en anderledes men dejlig måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeSøn Jan 02, 2011 11:56 pm

"ja da det gør jeg"sagde hun og lagge bogen på bordet som hun havde lånt på biblioteket"ved du hvad,jeg er fatisk ligeglad med om jeg er inviteret eller ej til en fest for så kan jeg nemmelig more mig ved at drille de andre"hun gav et lille smil på læben.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 12:00 am

Det varede ikke længe inden Lissa forstod hendes hentydning. "Vil du....?... Orrrh..." hun nikkede forstående. "Må jeg være med? Det letter måske lidt på samvittigheden" sagde hun med et drilsk udtryk. Lissa lignede ikke en der var ude på ballede, men hun havde jo flygtet fra skolen en gang før. Hun havde gjort ting hun ikke måtte her på grund af skolens regler, det var bare de færreste der vidste det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 12:04 am

"ja selvfølgelig må du det"sagde hun med et smil og tog en kasse frem hvor hun havde stof,woododukker og andre ting i,hun kiggede på det mens hun tænkte hvad de kunne lave for at irretere gæsterne og ikke mindst de piger der driller dem.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 12:07 am

Lissa kom straks i tanke om Mia. "Vi skal drille Mia." sagde hun bestemt "Ikke være ondskabs fulde ligesom hende, så lavt vil jeg ikke synke, men hun må gerne blive gjort til grin" Hun kiggede ned på tingene og fik øje på en dukke der lignede Mia. "Skal den her bruges til noget?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 12:14 am

"du har ret,og det tænker jeg nok"sagde hun"har du da en idee til havd vi kunne drille hende med"hun så på Lissa der stod med en dukke i hånden som skulle forestille lissa"nu kender jeg ikke de felste piger der driller mig menjeg tænker at Louise her skal også drilles lidt,jeg burde lave en liste over de personer der skal drilles"hun kiggede på endnu en pigedukke der skulle forestille en ved navn Louise,hun kunne godt huske Louise for det var hende der skubbede Israh ned i vandet ved søen engang da hun var 5 år.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 12:18 am

Lissa kiggede på de andre dukker. "Hmmm okay" sagde hun og smilte drilsk. "Vi gør det" sagde hun og satte sig på Israhs seng. "Vi kunne... på en eller anden måde for dem til at opføre sig dårligt, til de fester der handler det hele om opførsel og rigdom og klasse. Tro mig" sagde hun og vendte øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 12:22 am

"nå godt jeg ikke var inviteret"sagde hun med et smil"for det lyder som snopper fest der vil have alting bare ved at opføre sig pænt og det er ikke noget for mig"hun grinede lidt for det var nok ikke rigtigt men alligevel"okey lad os se hmm jo nu tror at jeg har en idee"hun tog en plastik mad som var på en tallerken og og lod som om Louise probbede i sig.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 12:25 am

Lissa kunne se hvor det bar sig hen ad. "Det er ikke som sådan snobbet." sagde hun og fik Mia/Lissa dukken til at hælde noget ned af sig selv, vand eller vin. "Det gælder også om at scoore det modsatte køn" mumlede hun og smilte ved tanken. "Jeg kan godt lide din fremgangs måde. De stakkels piger kommer til at blive grinet af i uger!" hun lo
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 12:29 am

"okey"sagde"ja de biver totalt til grin"hun fik Lousie til at lege abe og nærmest fik hende til at hænge sig i lamperne,Israh morede sig godt og grinte mens hun fortsatte med at drille Louise.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 12:33 am

Lissa bed sig i læben da hun fik dukken i hendes hænde til at gå rundt og lege hule mand, slå sig på brystet og sige 'ugh ugh' lyde. Hun lo og havde aldrig haft det sjovere. Nu fik hun dukken til at lege abe sammen med dukken Israh 'legede' med. Hun svag den rundt og hun begyndte at få den til at pille lopper i Israhs dukkes hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 12:54 am

Israh grinte og tænkte på noget som kunne være sjover "hey hvad tror du de andre ville sige hvis de to kyssede hinanden"hun så på Lissa med et bredt smil og tænkkte lidt på de andres ansigts udtrykk hvis de så Louise og Mia gøre så noget for det gøre prinsesser ikke.
Lissa
Admin
Lissa

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitimeMan Jan 03, 2011 4:51 pm

Lissa lo frydefuldt og førte dukken hen til Israhs dukke. "Lad os gøre det." sagde hun lavt og pressede dukkens hovede mod den anden dukkes. Det var sjovt at tænke på at Mia og Louise i dette øjeblik ville stå og kysse foran alle til festen. Lissa glædede sig til at se dem imorgen, røde i hovederne når de så hinanden, og fryde sig over at de bare kunne have været søde mod Lissa og Israh. Man får hvad man giver. Så let var det. Inderst inde, helt bagerst i Lissas hovede, stod en lille bitte stemme og skreg: 'Gør det ikk! Det er ondt! Du er en dårlig person når du gør sådan mod andre!'. Lissa ignorerede stemmen og fortsatte bare med det sjov hun nu havde.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//   Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat// Icon_minitime

Party! Are you not invited? Sorry! //Israh= Privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» New in town. //Anna= Privat//
» Den lange vente tid //Privat :: Boris//
» Lidt aften læsning:Lissa privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Kollegiummer på skolen :: Moroi, Kollegium-
Gå til: