| Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:03 pm | |
| |
|
| |
Lissa Admin
Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi Antal indlæg : 479 Join date : 17/12/10
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:04 pm | |
| Julemand! *Hopper op på skødet af Israh* Jeg ønsker mig en pooonyyyye...! | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:06 pm | |
| ahahaha jeg er ikke julemanden*kigger på lissa for at se om hun bliver skuffet *og jeg har ingen pony. |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:08 pm | |
| Nej self har du ikke det Julemand! Du har rensdyr!
Desuden skal du ikk ha poonyye! Mig skal!!! *Ikke at tro på at hun ikke er julemanden* | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:10 pm | |
| helt æreligt jeg er ikke julemanden han er der ude*peger uden for* |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:15 pm | |
| Julemand! *Løber ind i glasdør* | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:16 pm | |
| av for den,åben dog døren*hun ser på Lissa* |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:20 pm | |
| | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:20 pm | |
| |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:22 pm | |
| Han er der ikk... *Vender om og går ind i glasdør igen* | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:24 pm | |
| ÅBEN DOG DEN GLAS DØR I STEDET FOR AT GÅ IND I DEN HELE TIDEN*kigger strengt på Lissa |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:25 pm | |
| Hov... Ku ikke se den xD *Åbner døren og går ind i varmen.* | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:26 pm | |
| nej for du trænger hvis till briller eller den er usynligt for dig |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:27 pm | |
| *Skuler vredt til Israh* Nej... Den er bare pudset FOR godt xD | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:32 pm | |
| det tror jeg ikke på*ser på Lissa* |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:37 pm | |
| | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:38 pm | |
| |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:39 pm | |
| Jov! For mig har lige fået gaver.... Baha! Lær det! | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:40 pm | |
| |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:40 pm | |
| | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:46 pm | |
| |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:46 pm | |
| *Går rundt i lokale* Mwuhahahah! | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:47 pm | |
| sæt dig ned ellers tager jeg dine julegaver fra dig*ser truende på lissa* |
|
| |
Lissa Admin
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:48 pm | |
| Kan du ikke! *Le hånligt* | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// Ons Dec 22, 2010 3:49 pm | |
| |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// | |
| |
|
| |
| Magi time for begyndere //Åbent emne for alle der IKKE har et specielt element endnu!// | |
|