Sankt Vlademirs Akademi
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sankt Vlademirs Akademi

Nightmares, dreams, they all come truth here
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Emne med mig :3?
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 7:01 pm af Anxiety

» Nu skal jeg vide det...
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 24, 2012 4:34 pm af Aubreigh

» Seeking, Now And Forever..
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 22, 2012 12:26 pm af Aubreigh

» EN SIDE! EN SIDE! KIG KIG KIG!!!!! ELLERS KOMMER JEG EFTER JER!
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 22, 2011 6:49 pm af Alexia

» Okay... Øhm... pænt pinligt...
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 27, 2011 4:02 pm af Jillian

» Mødet med min vogter [Anxiety]
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 3:59 pm af Anxiety

» mit fravær
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 11:13 am af koishite

» Kinda all kind of vampiers and humans? Look!
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:52 pm af Vince

» Keder ... Mig?
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 11:48 am af Vince

Mest aktive brugere
Lissa
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Vote_rcap 
Vince
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Vote_rcap 
Anxiety
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Vote_rcap 
Alma
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Vote_rcap 
Jamie
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Vote_rcap 
Jillian
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Vote_rcap 
koishite
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Vote_rcap 
Clary
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Vote_rcap 
Boris
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Vote_rcap 
Caitlyn
Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Voting_barSe. hvem har vi der? Vince - Page 4 Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 10:58 am

 

 Se. hvem har vi der? Vince

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 4:06 pm

Da hendes tøj ændrede sig for hans blik, kunne han ikke lade være med at tjekke om det var en illusion eller hvad fanden det var. Han lod sine fingre glide ned af hendes kjole igen, og mærkede det bløde stof under hans fingre.
Det som tændte ham mest, var hendes stemme og tonefald. Det fik ham til at smile. "Det kunne jeg aldrig finde på." mumlede han, og bukkede sig frem imod hende. Denne gang kyssede han hende rent faktisk. Hans læber strejfede hendes, ganske forsigtigt. Der var ikke nogen grund til hans forsigtighed, men han kunne alligevel ikke lade være. Han var galant via blodet.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 8:39 pm

Lissa stivnede kort da hun mærkede hans læber strejfe hendes. Hun blev så chokeret over det, men følelserne sprang rundt i hovedet og i kroppen på hende.
Forvirring, nydelse, chokeret, glæde, det var så underligt. Hun lod sine læber presse sig blidt imod hans et kort øjeblik. Så trak hun sig væk. På trods af at det var dejligt, virkede det forkert. Som om det ikke var meningen at det skulle ske.
Hun kiggede op på ham med et forvirret blik.
"Hvorfor.... det... det virker ikke... 'ægte' " sagde hun og ligende en der var fordybet i tanker, som var fyldt med forvirring. Ånden rykkede uroligt på sig og ville komme med sin mening, men det var tydeligt at der var noget galt her.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 8:50 pm

Han så muntert på hende, da de trak sig lidt væk fra hinanden. Hans store og kærlige smil blegnede en smule, da han så hendes forvirrede blik. Han bed sig let i underlæben og rynkede sine øjenbryn. Han skulle lige til at spørge hende hvad der var galt, da hun åbnede munden.
"Hvorfor skulle det ikke..." stammede han i starten, men tiede så stille. "I din egen drøm.." Han så lidt såret på hende. "Hvorfor skulle jeg lyve for dig - i din egen drøm?"
Han krydsede armene. Ikke for at såre hende, men simpelthen for at holde sin frustration inde.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 8:59 pm

"Vince" sagde hun bedende og lagde en hånd på hans overarm, for at bløde ham op, og fordi hun var bare nødt til at røre ved ham. "Det... jeg har det bare på fornemmelsen af at der er noget galt... at der er noget der ikke stemmer..." sagde hun så modvilligt og havde ikke lyst til at fortælle hvordan galt. Hun følte sig sårret nu. Hvis hendes tanker passede, ville hun vågne nu og rejse sig op og skynde sig væk. Væk fra ham. Selvom det ville gøre forbandet ondt, var hun nødt til det, hvis det passede.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 9:06 pm

Han pressede sine læber sammen til en tynd streg. Han havde lige regnet med at ham og Lissa var... Gode for hinanden. Begge var vilde med hinanden. Men hun... hvordan kunne det her være forkert? Altså, hvis man så bort fra at det skete i en drøm, som han nok ikke rigtigt ville kunne huske når han vågnede. Han kunne aldrig huske drømme.
Okay, det her var så underligt at han spurgte sig selv om det var en drøm. Alt det med Lissa. Om hun virkelig var så skøn og smuk som hun var i nu - i hans drøm. Og så ville alt det med Ånden også blive forklaret. Og lige om lidt ville hendes ansigt forandre sig til hendes mors og skrige at han skulle holde sig fra piger. Eller også ville det gøre noget uhyggeligt som Jillian. Eller bare blive til noget som bare skræmte menneskelige væsner generelt. Han lukkede sine øjne hårdt sammen, og begyndte at massere sit næseben igen.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 9:14 pm

"Vince... lyt nu til mig... hvad er det du skjuler?" Lissa var overbevist om at han skjulte noget for hende. Ånden sagde det. Og Lissa troede altid på ånden.
Hun ville ikke indrømme det, men han skjulte noget. Hun tog fat i hans hænder og tog dem ned, så han ikke havde armene krydset mere. Hun flettede signe fingre ind i hans og smilte kærligt op til ham.
"Fortæl mig det nu bare" sagde hun lavt og blidt til ham. Hun ønskede at have hans arme om sig igen. Hun savnede dem.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 9:19 pm

Vince mødte hendes øjne, som trods alt lyste af kærlighed. Hvor var det underligt... Vinces øjne var ikke længere den der smeltende chokoladefarve, men køligere og arrogante. Han burde måske bare sige det, det ville måske gøre det så meget bedre... Det ville måske spare dem for så meget smerte senere men...
"Jeg ved ikke hvad du mener? Kan du nu også se om folk skjuler noget for dig?" Hans stemme var en smule kold, men det var fordi han bare var såret. Han var slet ikke god til at være vred eller sur. Han var ikke sådan en person. Men... han kunne ikke lade være. Sådan skjulte han sin følelse af svigt. Han kunne ikke indse det selv, hvordan skulle han så kunne fortælle det til Lissa. Vasilissa Dragomir, den perfekte, kongelige Moroi.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 9:34 pm

"Vince lyt til mig. Jeg nød vores kys. det er ikke det... det er bare som om. som om du snyder mig..." ser forpint på ham og slap ham. Drømmens omgivelser ændrede stemning og blev mere trist og grå, ændrede sig efter hendes humør. Regnen ville sikkert komme snart, når tårrerne kom.
Hun slog armene om sig selv, som om hun frød, men det betød enlig bare at hun prøvede at holde sig selv samlet, som om hun var ved at falde fra hinanden.
"Vincenzo..." sagde hun lavt og bedende. Åh hvor var dette dog forfærdeligt.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 9:45 pm

Da hun lagde armene om sig selv og fik blanke øjne, sank han en gang. Åh Gud, helt ærligt! Hvor lang tid havde de kendt hinanden, altså sådan rigtigt? Knapt en dag? Og se nu her? Han havde allerede fået hende til at græde.
Han lagde armene om hende og holdte hende blidt imellem sine arme. Han pressede ansigtet imod hendes hår, og prøvede selv at holde nogen tåre tilbage. Var han ved at græde, eller ønskede han det bare? Han strøg hende ned af ryggen, men viste bare ikke helt hvad han skulle sige. Han sank en gang mere.
"Helt ærligt Lissa." mumlede han utilfredst. "Nu får du mig til at græde." Hans tonefald lød som om han var en macho fyr som lige havde fået et ordenligt knæk på sit ego.
Tilbage til toppen Go down
Lissa
Admin
Lissa


Kvinde Bosted : På Sankt Vlademirs Akademi
Antal indlæg : 479
Join date : 17/12/10

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 9:52 pm

Lissa følte det lidt akavet at stå i hans arme. Åh gud, hun ville aldrig nogen sinde kunne se ham i øjnene igen. Hun skælvede lidt og tog en dyb indånding.
Hun skubbede sig modvilligt væk fra ham. "Vince... undskyld... men det går ikke hvis vi fortsætter sådan her. Jeg... jeg... jeg må gå nu"
Da hun havde sagt de sidste ord, tonede drømmen gradvist bort.
Lissa kom til sig selv og kiggede rundt. Hun kiggede på Vince, der stadig ikke var vågnet. Hun rejste sig op og så tilbage på ham.
"Jeg er ked af det" hviskede hun stille og begyndte at gå tilbage mod akademiet.
Tilbage til toppen Go down
https://vampyrakadamiet.danskforum.net
Vince

Vince


Mand Bosted : St. Vladimirs Akademi.
Antal indlæg : 135
Join date : 08/05/11

Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 17, 2011 10:06 pm

Vince blev helt panisk da drømmen fadede ud i mere grå toner end de allerede havde været i. Han blev både bange for at miste Lissa så hurtigt og imens de... ikke var glade, men også fordi hans verden forsvandt. Grå blev til sort, og han faldt han i en urolig og drømmeløs søvn.
Han ville nok stå op sent uden at vide hvor for hvorfor han var.

// Out.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Se. hvem har vi der? Vince   Se. hvem har vi der? Vince - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Se. hvem har vi der? Vince
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sankt Vlademirs Akademi :: Møde steder :: Kirken-
Gå til: